Advertentie:

Maxjek95

Persoonlijke behoefte

Recommended Posts

Hallo,

Ik sport sinds februari dit jaar, ongeveer 2 keer per week. Echter heb ik hierbij niet op mijn voeding gelet.
Graag zou ik dit wel willen doen en hierbij een schema maken, zodat ik voor mezelf ook een leidraad heb om 'gezond' te eten.

Ik ben 24 jaar, weeg ongeveer 68 kilo, ben 1.79m lang en mijn vetpercentage zit ongeveer rond de 15 à 16%.
Nu heb ik bij Fitchef mijn gegevens ingevuld en kreeg ik de volgende persoonlijke behoefte aangewezen:
kcal 2837 g
eiwitten 136 g
koolhydraten 420 g
vetten 68 g

Mijn vraag is nu of ik dit ongeveer aan kan houden?

Alvast bedankt.

Gr. Max

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom op het forum!


Je kan dit idd aanhouden, had zelf even snel met een calculator uitgerekend en kom wel wat hoger uit in kcal.

 

Calories Protein Fat Carbs
3132 150 84

443

 

Dit ligt er echter wel aan hoe actief je bent, je kunt dit dus ook even voor jezelf uitrekenen.

https://www.musclehacking.com/calorie-calculator/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat mij hielp (helpt) is boksen met gewichten, afwisselen met 1kg en 2 kg. Rondjes van 2 min... maximale verbranding (bij mij tenminste). En mooi strak ook...
    • Zoals allemaal gezegd hierboven: Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit.    Sorry, ik heb geen filter Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit.   Het goede advies is al gegeven: Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.   Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.   Maar terugkomend op het buikje wegtrainen: Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!) Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.   Etc. Etc.   En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor!  
    • Welkom en veel plezier gewenst met je terugkeer naar het ijzer.  Neem je tijd en enjoy.
  • Sponsors