Advertentie:

Maxjek95

Persoonlijke behoefte

Recommended Posts

Hallo,

Ik sport sinds februari dit jaar, ongeveer 2 keer per week. Echter heb ik hierbij niet op mijn voeding gelet.
Graag zou ik dit wel willen doen en hierbij een schema maken, zodat ik voor mezelf ook een leidraad heb om 'gezond' te eten.

Ik ben 24 jaar, weeg ongeveer 68 kilo, ben 1.79m lang en mijn vetpercentage zit ongeveer rond de 15 à 16%.
Nu heb ik bij Fitchef mijn gegevens ingevuld en kreeg ik de volgende persoonlijke behoefte aangewezen:
kcal 2837 g
eiwitten 136 g
koolhydraten 420 g
vetten 68 g

Mijn vraag is nu of ik dit ongeveer aan kan houden?

Alvast bedankt.

Gr. Max

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom op het forum!


Je kan dit idd aanhouden, had zelf even snel met een calculator uitgerekend en kom wel wat hoger uit in kcal.

 

Calories Protein Fat Carbs
3132 150 84

443

 

Dit ligt er echter wel aan hoe actief je bent, je kunt dit dus ook even voor jezelf uitrekenen.

https://www.musclehacking.com/calorie-calculator/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Dit schema is voor zowel beginners al gevorderden! Veel succes en maak het jezelf niet te makkelijk
    • Hey mensen,

      Fit en ik hebben eens zitten brainstormen en door de vele vragen hebben we dus bij deze een 4 dagen split schema opgesteld.
      Dit schema kan je alleen zien en openen als je daadwerkelijk een account hebt op dit forum.

      Succes mensen, het is een pittig schema en draait om maximale groei. Dit schema is niet gefocust op kracht, maar op algeheel groeien van de spiergroepen. Wil je dat 1 spiergroep harder groeit dan de ander (omdat hij in proportie achterloopt)?
      Dan pak je die spiergroep 2 keer per week en de rest 1 keer per week.

      Veel trainingsplezier en melkzuur haha! Trainingsschema beginners-semi gevorderd - 4 dagen split.docx
    • Schouders horen bij upper body en niet bij lower body. Zou niet nog eens armen apart doen op woensdag want armen krijgen, zoals al je andere spieren, 2x per week een training. Hou er rekening mee dat je biceps ook belast worden bij rug training en dat meer niet altijd beter is.
  • Sponsors