Advertentie:

Giant1963

Introductie

Recommended Posts

Goedemorgen ik ben 56 jaar en ben vorig jaar maart begonnen met kuren.train al vanaf mn 20e.ik heb twee kuurtjes gehad de eerste was erg licht nl alleen test.dit omdat ik 196 lang ben en een gespierd postuur maar mn buikvet kreeg ik niet weg.eet gezond en train 5x per week.ik woog 135kg.ben in een half jaar van 22% vet naar 11% vet gegaan en 105kg.en uiteraard werdt ik ook groter en sterker.alles doe ik in overleg met een sportarts en al mn bloedwaardes en urine worden getest en mn prostaat gecontroleerd.mn tweede kuur beviel me niet.dat was test mast en tren.heb de kuur wel afgemaakt werdt er verschrikkelijk sterk van maar voelde me niet geestelijk goed bij.

Inmiddels weeg ik 115 kg met een vetpercentage van 9%.

Omdat ik al iets ouder ben en geen kinderen meer wil cruise ik nu op alleen test.ik val niet terug qua gewicht en kracht.en voel me er lekker bij.

Nogmaals..ik doe alles in overleg met mn artsen.ik ga niet aangeven hoeveel mg ik spuit omdat dit voor iedereen anders is.mn vrouw is van alles op de hoogte en zet de spuit bij mij.het is een lange introductie. Maar wou ff aangeven dat ik een kuurtje nooit zou doen zonder goede begeleiding.

Advertentie:

Hoi Giant,

Welkom op het forum en heel fijn die eerlijkheid ;)

Dat hebben veel mensen tekort die soms eens een kuurtje doen haha! 

Wie begeleidt je als ik vragen mag bij en tijdens je kuur? (Zeg alsjeblieft niet "mijn personal trainer") :( niet iedereen heeft de correcte kennis :/

Wat gebruik je op het moment?

Groeten!