Advertentie:

Giant1963

Introductie

Recommended Posts

Goedemorgen ik ben 56 jaar en ben vorig jaar maart begonnen met kuren.train al vanaf mn 20e.ik heb twee kuurtjes gehad de eerste was erg licht nl alleen test.dit omdat ik 196 lang ben en een gespierd postuur maar mn buikvet kreeg ik niet weg.eet gezond en train 5x per week.ik woog 135kg.ben in een half jaar van 22% vet naar 11% vet gegaan en 105kg.en uiteraard werdt ik ook groter en sterker.alles doe ik in overleg met een sportarts en al mn bloedwaardes en urine worden getest en mn prostaat gecontroleerd.mn tweede kuur beviel me niet.dat was test mast en tren.heb de kuur wel afgemaakt werdt er verschrikkelijk sterk van maar voelde me niet geestelijk goed bij.

Inmiddels weeg ik 115 kg met een vetpercentage van 9%.

Omdat ik al iets ouder ben en geen kinderen meer wil cruise ik nu op alleen test.ik val niet terug qua gewicht en kracht.en voel me er lekker bij.

Nogmaals..ik doe alles in overleg met mn artsen.ik ga niet aangeven hoeveel mg ik spuit omdat dit voor iedereen anders is.mn vrouw is van alles op de hoogte en zet de spuit bij mij.het is een lange introductie. Maar wou ff aangeven dat ik een kuurtje nooit zou doen zonder goede begeleiding.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hallo Giant, welkom op dit forum. Wij zitten ongeveer in dezelfde leeftijdsgroep. Zelf heb ik geen ervaring met anabolen maar volg het wel op de voet. Succes nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Giant,

 

Welkom op het forum en heel fijn die eerlijkheid ;)

 

Dat hebben veel mensen tekort die soms eens een kuurtje doen haha! 

 

Wie begeleidt je als ik vragen mag bij en tijdens je kuur? (Zeg alsjeblieft niet "mijn personal trainer") :( niet iedereen heeft de correcte kennis :/

 

Wat gebruik je op het moment?

 

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Dit schema is voor zowel beginners al gevorderden! Veel succes en maak het jezelf niet te makkelijk
    • Hey mensen,

      Fit en ik hebben eens zitten brainstormen en door de vele vragen hebben we dus bij deze een 4 dagen split schema opgesteld.
      Dit schema kan je alleen zien en openen als je daadwerkelijk een account hebt op dit forum.

      Succes mensen, het is een pittig schema en draait om maximale groei. Dit schema is niet gefocust op kracht, maar op algeheel groeien van de spiergroepen. Wil je dat 1 spiergroep harder groeit dan de ander (omdat hij in proportie achterloopt)?
      Dan pak je die spiergroep 2 keer per week en de rest 1 keer per week.

      Veel trainingsplezier en melkzuur haha! Trainingsschema beginners-semi gevorderd - 4 dagen split.docx
    • Schouders horen bij upper body en niet bij lower body. Zou niet nog eens armen apart doen op woensdag want armen krijgen, zoals al je andere spieren, 2x per week een training. Hou er rekening mee dat je biceps ook belast worden bij rug training en dat meer niet altijd beter is.
  • Sponsors