Advertentie:

Sign in to follow this  
Avatar

Domweg loggen.

Recommended Posts

Verschrikkelijk slecht geslapen doordat het erg onwennig was, heel erg stil en donker. De wekker deed niet wat het moest doen, heb hem verkeerd ingesteld kwam ik achter.

 

Even voor 7 uur van bed af en om 8 uur bij de winkel brood, groenten, kwark, melk en planten kopen. Na het broodje druk aan de slag gegaan in huis en in de loop van de dag mijn schuurtje radicaal anders ingedeeld ivm de extra stellingen (complete training was dat). Tussen de middag weer keurig brood, eieren, melk en fruit. In de vroege middag een bak kwark met banaan en melk in de blender. Vanavond Indische aardappelpartje's, wortelen en schnitzel gehad met een bak yoghurt. En dan voor het slapen neem ik nog wel kwark met eventueel wat noten of iets, dus voeding zit ik vandaag 100% goed. 

 

Training ben ikzelf tevreden over en ging lekker, goed eten geeft toch wel de nodige energie en ondanks een drukke dag goed gegaan.

5dadef5f23a56_Schermafbeelding2019-10-21om19_46_09.png.dbdb126b58fdec7e14107f59d0a20437.png

 

Deze ook nog gekocht omdat met een beetje muziek trainen wel lekkerder is: https://www.action.com/nl-nl/p/dymond-speaker-3/ en voor het geld valt het zeker niet tegen naar mijn idee.  

 

Edit: Toch vind ik het zonde dat ik vandaag geen Bp en Bor heb gedaan, deze hadden met gemak gekund vandaag en moet dus nu nog 48 uur wachten daarvoor........ liever had ik de Bp en Bor er aan geplakt vandaag. 

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Aangezien ik thuis train kan ik mijn training over drie uur spreiden in de ochtend en ondertussen een beetje huishouden doen, ik vind de intensiteit te laag en de training zelf is te snel voorbij. De eerste poging met fietsen en lopen erbij heeft mij opgebrand en was te veel, maar nu ik weer hersteld ben daarvan is wat ik nu doe weer te min. En met de luxe om ruim de tijd te hebben voor ene training zou ik best wel wat meer kunnen doen, helemaal nu ik niet meer ga fietsen of lopen. Dit voelt gewoon niet lekker aan. 

 

De Sq doe ik rustig aan (laag gewicht) omdat deze zwaar is voor mij en ik de houding niet goed kan vasthouden en beter moet oefenen. Maar de rest is weer aan de lichte kant en kan gewoon zwaarder, dus ik ga weer de stoute schoenen aantrekken en tegen de regels in het proberen zodat ik de sweet-spot kan vinden wat goed haalbaar is voor mij, en ook op het maximale train van verantwoord. Onderstaande wil ik voor drie trainingen proberen, en moet dan ervaren hoe dat is na die dagen en dan heb ik zondag de laatste training van deze reeks. De reeks daarna wil ik alles ophogen met 2,5 kilo. 

 

5dae0cb8e7958_Schermafbeelding2019-10-21om21_47_43.png.06f34c0e1a044384f1610edaf5514301.png

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic opgeruimd

 

@Avatar graag enkel fitness gerelateerde logs :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Dit schema is voor zowel beginners al gevorderden! Veel succes en maak het jezelf niet te makkelijk
    • Hey mensen,

      Fit en ik hebben eens zitten brainstormen en door de vele vragen hebben we dus bij deze een 4 dagen split schema opgesteld.
      Dit schema kan je alleen zien en openen als je daadwerkelijk een account hebt op dit forum.

      Succes mensen, het is een pittig schema en draait om maximale groei. Dit schema is niet gefocust op kracht, maar op algeheel groeien van de spiergroepen. Wil je dat 1 spiergroep harder groeit dan de ander (omdat hij in proportie achterloopt)?
      Dan pak je die spiergroep 2 keer per week en de rest 1 keer per week.

      Veel trainingsplezier en melkzuur haha! Trainingsschema beginners-semi gevorderd - 4 dagen split.docx
    • Schouders horen bij upper body en niet bij lower body. Zou niet nog eens armen apart doen op woensdag want armen krijgen, zoals al je andere spieren, 2x per week een training. Hou er rekening mee dat je biceps ook belast worden bij rug training en dat meer niet altijd beter is.
  • Sponsors