Advertentie:



Sign in to follow this  
Avatar

Domweg loggen.

Recommended Posts

Verschrikkelijk slecht geslapen doordat het erg onwennig was, heel erg stil en donker. De wekker deed niet wat het moest doen, heb hem verkeerd ingesteld kwam ik achter.

 

Even voor 7 uur van bed af en om 8 uur bij de winkel brood, groenten, kwark, melk en planten kopen. Na het broodje druk aan de slag gegaan in huis en in de loop van de dag mijn schuurtje radicaal anders ingedeeld ivm de extra stellingen (complete training was dat). Tussen de middag weer keurig brood, eieren, melk en fruit. In de vroege middag een bak kwark met banaan en melk in de blender. Vanavond Indische aardappelpartje's, wortelen en schnitzel gehad met een bak yoghurt. En dan voor het slapen neem ik nog wel kwark met eventueel wat noten of iets, dus voeding zit ik vandaag 100% goed. 

 

Training ben ikzelf tevreden over en ging lekker, goed eten geeft toch wel de nodige energie en ondanks een drukke dag goed gegaan.

5dadef5f23a56_Schermafbeelding2019-10-21om19_46_09.png.dbdb126b58fdec7e14107f59d0a20437.png

 

Deze ook nog gekocht omdat met een beetje muziek trainen wel lekkerder is: https://www.action.com/nl-nl/p/dymond-speaker-3/ en voor het geld valt het zeker niet tegen naar mijn idee.  

 

Edit: Toch vind ik het zonde dat ik vandaag geen Bp en Bor heb gedaan, deze hadden met gemak gekund vandaag en moet dus nu nog 48 uur wachten daarvoor........ liever had ik de Bp en Bor er aan geplakt vandaag. 

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Aangezien ik thuis train kan ik mijn training over drie uur spreiden in de ochtend en ondertussen een beetje huishouden doen, ik vind de intensiteit te laag en de training zelf is te snel voorbij. De eerste poging met fietsen en lopen erbij heeft mij opgebrand en was te veel, maar nu ik weer hersteld ben daarvan is wat ik nu doe weer te min. En met de luxe om ruim de tijd te hebben voor ene training zou ik best wel wat meer kunnen doen, helemaal nu ik niet meer ga fietsen of lopen. Dit voelt gewoon niet lekker aan. 

 

De Sq doe ik rustig aan (laag gewicht) omdat deze zwaar is voor mij en ik de houding niet goed kan vasthouden en beter moet oefenen. Maar de rest is weer aan de lichte kant en kan gewoon zwaarder, dus ik ga weer de stoute schoenen aantrekken en tegen de regels in het proberen zodat ik de sweet-spot kan vinden wat goed haalbaar is voor mij, en ook op het maximale train van verantwoord. Onderstaande wil ik voor drie trainingen proberen, en moet dan ervaren hoe dat is na die dagen en dan heb ik zondag de laatste training van deze reeks. De reeks daarna wil ik alles ophogen met 2,5 kilo. 

 

5dae0cb8e7958_Schermafbeelding2019-10-21om21_47_43.png.06f34c0e1a044384f1610edaf5514301.png

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Super bedankt voor de informatie, adviezen en filmpjes. Hier kan ik mee uit de voeten.  Ik ga mijn best doen!
    • Klopt Peter, Eiwitten kosten meer werk om te verteren, maar dit gaat echt om misschien 30kcal over een hele dag die je dan meer verbrandt en daar gaan de resultaten van fatloss niet op spaak lopen haha.   Hij moet gewoon kijken naar de videos van Greg Doucette op Youtube. Dan is alles duidelijk. 100%. Iedereen kan makkelijk vet verliezen, iedereen.       Videos zijn delen 1 en 2.
    • Een kleine nuance op wat Shorty zegt. Het klopt dat je in een energiedeficit moet gaan om vet te verliezen maar ik zou de focus niet te hard op die eiwitten gaan leggen. Verschillende studies hebben al uitgewezen dat de proteine inname voldoende hoog moet zijn om 1) vet te verliezen 2) behoud van spieren. Brad Schoenfeld raad aan om dit ten minste op 2gr per kilogram te houden van het lichaamsgewicht waar je naar streeft. In Mick zijn geval is 150gr een absoluut minimum.   Proteine heeft een veel groter thermisch effect dan koolhydraten en vet. Dit fenomeen wordt het Thermic Effect of Food(TEF) genaamd en beschrijft de energetische kost die er nodig is bij de vertering. Bij proteine is dit 25-30% van de calorieen terwijl dit bij koolhydraten minder dan 10% bedraagt. Bij vetten is dit verwaarloosbaar. Verminder je die eiwitten dan ga je dit voordeel ook verminderen.   Hier komt nog bij dat wanneer je in een calorie deficit gaat bij een gewone proteine inname, elke kilogram die je verliest daar 1/3 van afkomstig is van de afbraak van spieren. Deze wordt beinvloed door de netto dagelijkse proteine balans. Deze is gelijk aan Muscle Protein Synthesis(MPS) min Muscle Protein Breakdown(MPB). Bij MPS lijkt er een plafond te bestaan met toenemende proteine inname maar de afremming van MPB blijkt nog door te gaan. Dus verlaag je die proteine dan gaat MPB omhoog en MPS omlaag. Verhoog je die proteine dan gebeurd het tegengestelde. Hogere proteine inname is zeker niet slechter.   Als je dan toch je energie inname wilt verlagen zou ik me eerder focussen op een vermindering van koolhydraten en vetten.   Kijk ook eens naar deze topic van een paar dagen geleden.  https://krachtforum.nl/topic/1031-spiergroei-en-vetverlies-met-een-hoog-proteine-dieet/?tab=comments#comment-7183  
  • Sponsors