Advertentie:

Sign in to follow this  

Met de beste techniek trainen.

Recommended Posts

Advertentie:

28 minuten geleden zei Shorty:

Dit is totaal niet mijn ding man haha. Ik moest erom lachen haha xD

Persoonlijk luister ik ook wat "hardere" muziek tijdens het sporten :D 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Wat heb je aan handvaten en en rope gebeuren? Daar heb ik wel belang bij namelijk, heb nu alleen een rechte stang en meer niet. Verder ben ik in de loop der jaren goed voorzien inmiddels. Step Bench is een leuke aanvulling wat ik al eerder wou hebben dus vandaar die aangeschaft.    @chip Wellicht voor jou heel interessant ? Wellicht dat @Fit het nog een poosje in stalling kan hebben en als jij er aan toe bent dat je een prijs kunt afspreken? Je zou dan direct een mooie set hebben.   Maar we gaan eerst steppen  de rest komt wel.         
    • Als je thuis wilt sporten heb ik eventueel ook nog behoorlijk wat spullen te koop. Denk aan een verstelbaar bankje, lat pull-down station, ez bar, 90kg gewichten, spiegels etc. Ohja en diverse handvaten en rope voor het pull-down station. 
    • Gisteren was ik nog aardig zwaar in de benen en besefte ik dat de Squad toch nog te zwaar is, nu wou ik vandaag gaan trainen maar heb de keuze gemaakt om mijn slaapkamer helemaal aan te passen zodat het ook echt een slaapkamer is. Alleen vergeet ik dus doordat ik fanatiek ben om te eten......    Morgen moet ik de rest van het huis weer in orde brengen en pak dan in de avond een lichte training (dus geen 4x8 Sq, maar wellicht 4x6).    Vandaag een goede dag en voelde mij fit, morgen weer een mooie dag te gaan en hoop vannacht echt veel beter te slapen. Geen brommende diepvries en een lege frisse kamer zodat ik er aan wen dat het ook echt een slaapkamer is en geen berghok met een bed er in. En aanwennen om geen telefoon meer te gebruiken voor het slapen maar een boek lezen over astronomie (ook een hobby van mij). Ik ben nu met deze bezig: http://www.dehilster.info/navigational_instruments/phd_thesis-Navigation_on_Wood.php   Ook nog even luchtzuiverende planten kopen voor in de slaapkamer, ik probeer nu alle beetjes te pakken wat kan helpen voor goede nachtrust zodat ik optimaal kan herstellen van een training. Ook maar eens kijken of melatonine nu echt werkt of niet (heb er weinig geloof in).     Edit: morgen een zootje ophalen en de wand vullen die nu nog leeg is, zag dat er deze week ook wat planten waren dus wellicht dat daar ook nog wat van over is.  
  • Sponsors