Advertentie:

Sign in to follow this  

De leuke dingen in het leven.

Recommended Posts

Zo, vandaag heb ik mijn nieuwe auto (2e hands) opgehaald en twijfelde daar heel lang over of ik dat zou doen. Ik reed altijd diesel en de kosten daarvan konden niet meer uit, hoge verzekering en wegenbelasting. Nu rijdt ik een Skoda City Go die net geen 4 jaar oud is met 45.000 op de teller en ben blij dat ik die keuze gemaakt heb. 

Verder heb ik voor mijn ouders (en mij) een leuk etentje gepland voor volgende week bij een mooi en relatief luxe visrestaurant. Heb van te voren alles geregeld zodat het all in is met een uitgebreide variatie met van alles en nog wat. Geen gezeur over wat we eten en laat ons lekker verassen. Redelijk bedrag betaald via de rekening en geen gehannis met geld. Ben heel benieuwd wat het gaat worden maar verwacht wel dat het helemaal goed komt. xD Erg veel zin in. 

Aankomend weekend lekker weer dus dan duik ik de tuin even in om allemaal bloembollen te poten zodat ik in het voorjaar een beetje fleur in de tuin heb. 

Advertentie:

Visrestaurant altijd goed :D 

Ik ben bezig met een verhuizing, spannende tijd dus :P 

• Like 1

Zo, ik ben echt asociaal goed en lekker uit eten geweest. Mijn ouders wisten verder niet hoe of wat en ikzelf ook niet en het was echt top geregeld. Bij binnenkomst direct de eigenaar die naar ons toekwam om even hallo te zeggen en drankjes brengen.

Vervolgens een koude visschaal met garnalen, zalm, paling en forel (stokbroodjes en etc erbij natuurlijk). Vervolgens een warme schaal met mosselen, gebakken gamba's en gefrituurde garnalen. Daarna een visschaal met gebakken zalm, forel, sliptong en ....... nog twee dingen waarvan ik niet meer weet wat het was. Lekkere groenten en aardappel soorten erbij en rauwkost salade. En als toetje ijs met warme chocolade likuur en vruchten. Uiteraard heerlijk kopje koffie en alles aan drinken tussendoor. Tussendoor de chefkok die even vertelde hoe of wat en of er nog dingen extra bij moesten komen of iets. 

Ja dit was wel erg geslaagd en een goede verrassing. 

Edited by Avatar

Vandaag beddengoed gekocht wat beter past bij het matras en het beddek en dan aankomende week even kijken of ik een verduisterend gordijn of rol ding kan vinden zodat de slaapkamer veel donkerder gaat worden. Ik heb nu veel last van straatlantaarns en wil mijn slaap situatie ook verbeteren omdat dit toch wel een erg belangrijke basis is voor herstel. 

13 minuten geleden zei Avatar:

Vandaag beddengoed gekocht wat beter past bij het matras en het beddek en dan aankomende week even kijken of ik een verduisterend gordijn of rol ding kan vinden zodat de slaapkamer veel donkerder gaat worden. Ik heb nu veel last van straatlantaarns en wil mijn slaap situatie ook verbeteren omdat dit toch wel een erg belangrijke basis is voor herstel. 

Bwahahahah xD

Wat ?, ik heb nu beddengoed wat allemaal net niet perfect past en wat begint op te rollen waardoor je op naden gaat liggen. En zorgen dat het geen werkkamer is maar een echte slaapkamer is een goede verbetering, het is nu een beetje een zootje en meer rommelkamer dan een slaapkamer. 

En ik vind het ook wel leuk om de boel even flink op te frissen en mooi te maken als slaapkamer. :P Paar goede luchtzuiverende planten er in en de diepvries er uit, dat ding bromt een beetje. Een degelijke slaapkamer zou geen kwaad kunnen. 

Edited by Avatar

Haha is al goed joh, ik moest gewoon lachen om het feit dat het ging over beddengoed op een fitness/bodybuilding forum haha xD

Mag hoor, maar dat is een eerste keer voor mij haha.

• Like 1

ZO! Potverdorie wat een teringzooi kwam uit de slaapkamer en mijn hele huis staat nu op de kop..... Zucht. 

Diepvries er uit, droger er uit, twee stellingen er uit, magnetron er uit, kast er uit, gordijnen weg en het valletje voor de raam en alles staan te boenen als een gek en zie daar een lege frisse kamer. Bed weer goed in elkaar gezet (ding kraakte als de pest), nieuw beddengoed er op, verduisterend rolgordijn gekocht en ervoor en dan morgen nog wat luchtzuiverende planten, een nachtkastje, wekker, vloerkleed en ook nog een lamp want die had ik nog niet aan het plafond (noodfitting). En dan wellicht nog gordijnen maken die er goed bij passen maar daar zit geen haast bij.

Toch wel heel erg prettig een lege schone kamer die rust uitstraalt. Denk dat dit een zeer verstandige zet is geweest zodat ik beter kan slapen in vervolg. 

Edit: Welicht een Philips goedemorgen lamp/wekker of iets kopen. Of een ander merk wat veel goedkoper is.

Edit: Zit ondertussen te bedenken dat ik wel een soort nachtkastje heb en ga dan wel langs de Ikea voor een nieuw frontje zodat het er goed bij past. 

Edit: Wellicht ook even een paar plankjes aan de muur om iets op te zetten voor de aankleding. 

Edited by Avatar

Action blijft een top winkel! Een wakkerlamp gekocht voor 15 euro https://www.action.com/nl-nl/p/wake-up-light/, vage plank rekje ding voor 5 euro (waar niets bij zit om op te hangen en waar geen mens schroeven voor in huis heeft, maatje 10 x 2mm) maar moest er even gaten in boren om op te kunnen hangen. vervolgens een fotoprent gekocht in de sfeer van alles, daar blijken batt. in te kunnen zodat de kaarsje's ook "echt" branden kwam ik achter bij het ophangen. Ondertussen een gratis vloerkleedje die nu in de wasmachine staat te soppen, 1,2 bij 60 denk ik ongeveer maar kleed het ene beetje aan. 

Als ik nu niet kan slapen als een baby :):):) 

Alles bij elkaar 125 euro en een middag werk, dus ik hoop dat het verstandig is geweest voor een goede nachtrust nu. En voor het slapen gaan ga ik ivv maar een boekje lezen, heb nog wat dingen over navigatie en astronomie wat wel interessant is en slaapverwekkend tegelijkertijd. 

Het maximale zen wat ik kan doen en ben er nu ook klaar mee.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Edited by Avatar

Man, met de diepvries zeulen en de wasdroger en dan de tering lading dozen in de stellingen en alles..... genoeg gym voor vandaag. Daarnaast heb ik vrijdag een mooie training gedaan en morgen doe ik weer een training zodat ik op 3x in de week blijf. Hmmm nee eten is niets van terecht gekomen vandaag, te druk gehad met alles dat ik gewoon nog geen eten heb gehad nu. 

Edited by Avatar