Advertentie:

Sign in to follow this  
Avatar

AAS wel of niet log.

Recommended Posts

Dus als mijn Test te laag is dan kan het niet zo zijn dat mijn CK ook beïnvloed gaat worden? 

 

En Serequel voor een paar dagen jaagt mijn CK omhoog na een week?

 

Dacht het niet! Dus welke medicatie kan dat wel doen? "haloperidol. Ook cholesterolverlagende" medicatie zoals statines, tramadol, bepaalde antidepressiva, ......   ?   

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

5 minuten geleden zei Avatar:

Dus als mijn Test te laag is dan kan het niet zo zijn dat mijn CK ook beïnvloed gaat worden? 

 

En Serequel voor een paar dagen jaagt mijn CK omhoog na een week?

 

Dacht het niet! 

 

Heb het even nagezocht @Avatar maar het is aangetoond dat in een groot aantal patienten die Seroquel gebruikten hun CK-waarde AANZIENLIJK verhoogd was. (Dosis is niet gespecificeerd en ook de duur niet, maar het KAN dus wel.)

 

Dat het zou kunnen na een week, weet ik wel zeker. Het werkt namelijk heel snel en de hele dag door, dus dat effect zal ook de hele dag aanwezig zijn op je CK-waarde.

 

Niet zo snel mensen afwimpelen als je het alleen van je arts gehoord hebt, want zeker 7 van de 10 keer brabbelen die ook maar wat helaas... :P

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minuten geleden zei Avatar:

Dus als mijn Test te laag is dan kan het niet zo zijn dat mijn CK ook beïnvloed gaat worden? 

 

En Serequel voor een paar dagen jaagt mijn CK omhoog na een week?

 

Dacht het niet! Dus welke medicatie kan dat wel doen? "haloperidol. Ook cholesterolverlagende" medicatie zoals statines, tramadol, bepaalde antidepressiva, ......   ?   


 

kijk eens op ncbi daar leer je wat van. 
ohh wacht en gewoon naar je huisarts gaan. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minuten geleden zei Shorty:

 

Heb het even nagezocht @Avatar maar het is aangetoond dat in een groot aantal patienten die Seroquel gebruikten hun CK-waarde AANZIENLIJK verhoogd was. (Dosis is niet gespecificeerd en ook de duur niet, maar het KAN dus wel.)

 

Dat het zou kunnen na een week, weet ik wel zeker. Het werkt namelijk heel snel en de hele dag door, dus dat effect zal ook de hele dag aanwezig zijn op je CK-waarde.

 

Niet zo snel mensen afwimpelen als je het alleen van je arts gehoord hebt, want zeker 7 van de 10 keer brabbelen die ook maar wat helaas... :P

 

 

 

Waar?   Conclusie: er is geen gecontroleerd onderzoek naar de medicamenteuze

Die 240 stelt niets voor maar er is wel een reden om daar over na te denken. En als de halfwaarde 8 uur is van sq xr..... meh.... dan zou het echt geen invloed mogen hebben.... immers had ik al dagen niet gebruikt voor het prikken. ;) 

 

 

 

14 dagen verder ;)  Onmogelijk dat Sq nog van invloed kon zijn! 

 

Test tekort...... 240, relatief onmogelijk. 

 

Daarom log ik! 

 

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minuten geleden zei Avatar:

 

 

Waar?   Conclusie: er is geen gecontroleerd onderzoek naar de medicamenteuze

Die 240 stelt niets voor maar er is wel een reden om daar over na te denken. En als de halfwaarde 8 uur is van sq xr..... meh.... dan zou het echt geen invloed mogen hebben.... immers had ik al dagen niet gebruikt voor het prikken. ;) 

 

 

 

14 dagen verder ;)  Onmogelijk dat Sq nog van invloed kon zijn! 

 

Test tekort...... 240, relatief mogelijk. 

 

Daarom log ik! 

 

 

Zelfs door Paracetamol gaat de CK ook omhoog. Heb je die toen ingenomen rond het bloedprikken?

 

En als je 240 Test hebt, waarom regel je dan geen goeie endocrinoloog die je helpen kan? Wat doe je dan hier op een forum haha? Arts regelen, want 240 is laag. Laat die endocrinoloog er dan maar eens even naar kijken. Maar eerst hem weer een recente test laten doen dus. Kunt niet afgaan op een oude test.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, CK is 240..... Test totaal is 11 en moet morgen vragen om het uitgebreide onderzoek. 

 

Na Serequel heb ik niets gebruikt en 14 dagen later geprikt. ;) Optimaal eten gehad en de dagen daarvoor flink lopen rukken (advies van de arts). 

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minuten geleden zei Avatar:

 

 

Waar?   Conclusie: er is geen gecontroleerd onderzoek naar de medicamenteuze

Die 240 stelt niets voor maar er is wel een reden om daar over na te denken. En als de halfwaarde 8 uur is van sq xr..... meh.... dan zou het echt geen invloed mogen hebben.... immers had ik al dagen niet gebruikt voor het prikken. ;) 


 

maar jij denkt dat het door de test komt dan? 
heb je zelf ideën waardoor je ck waarde verhoogd is

1 minuut geleden zei Avatar:

Nee, CK is 240..... Test totaal is 11 en moet morgen vragen om het uitgebreide onderzoek. 

 

Na Serequel heb ik niets gebruikt en 14 dagen later geprikt. ;) Optimaal eten gehad en de dagen daarvoor flink lopen rukken (advies van de arts). 


test 11? welke meethode is er gebruikt om de testwaarde te meten? 
 

11 lijkt me heel onwaarschijnlijk

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de twee weken daarvoor toen ik mij helemaal kopot heb getraind van invloed is. Ik heb er echt alles uitgeperst wat ik nog maar kon en helemaal stuk gegaan, dus ik denk dat twee weken later het nog redelijk is dat het iets verhoogd is, maar ik weet totaal niet hoe lang het duurt om te herstellen. 

 

Mocht je binnen een paar dagen herstellen dan denk ik dat een tekort aan test van invloed kan zijn op spier herstel.... wellicht dat ik daarom langzaam verzwak. maar 240 is niet echt bijzonder. Het was alleen de gedachte dat het iets te hog is en of het van invloed is ivm vrije T. Maar ik zit totaal niet in deze materie. 

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 uur geleden zei Avatar:

5daefd404f425_Schermafbeelding2019-10-22om14_58_38.png.95d405a858a771584b62bca53b1b2189.png

 

Ik dacht even dat 240 je totale testosteron was, maar dat is niet waar. Sorry. Was met 3 dingen bezig tegelijk.

 

Nu ik dit even terugkeek, zie ik dat je Testosteronspiegel dikke vette prima is.

 

32.4 is aan het randje van de koersen die mannen van 20 hebben... Dus dat is echt niet laag...!

 

(Sorry, even een edit. Ik heb verdomme weer verkeerd gelezen, wat een KUTfoto van je bloedtest. Die achterste nummers zijn de referentiewaarden, maar je Test is inderdaad 11. Je hebt gelijk, maar daar kan je geen ene reet mee zonder je vrije Test.)

 

MAAR geen nieuwe bloedtest dus, maar hiermee naar je endo en hem uitspraak laten doen.

 

Jezelf ZEKER geen prik zetten. Dan ga je hele domme dingen doen en dat kan alleen maar mis gaan. Zoek hulp bij een endocrinoloog hiervoor man... Dit gaat nog een keer helemaal mis

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minuten geleden zei Shorty:

Kunt niet afgaan op een oude test.

 

Jo, je kunt zien dat de test van 17 oktober is, dat is niet oud toch? Maar 11 is niet per definitie heel laag en heb er weinig aan zonder vrije test.

6 minuten geleden zei Shorty:

32.4 is aan het randje van de koersen die mannen van 20 hebben... Dus dat is echt niet laag...!

 

Je krijgt nu een minnetje van mij, ik heb 11! ik zit niet tegen 32 aan....... Nog wakker? Of hebben we nu een misverstand? Dan haal ik het minnetje weg ;) Dit is puur totale test, als ik de rest meeneem dan gaat het vermoedelijk dramatisch worden. 

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minuten geleden zei Avatar:

 

Jo, je kunt zien dat de test van 17 oktober is, dat is niet oud toch? Maar 11 is niet per definitie heel laag en heb er weinig aan zonder vrije test.

 

Je krijgt nu een minnetje van mij, ik heb 11! ik zit niet tegen 32 aan....... Nog wakker? Of hebben we nu een misverstand? Dan haal ik het minnetje weg ;) 

 

Verkeerd gelezen omdat je zo'n kutfoto maakt van je bloedtest. xD

 

En ik lig niet wakker van een minnetje hoor haha. Dus laat hem staan als je daar beter van slaapt :P

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compenseer hem dan wel met een plusje :) maar dacht je nu echt dat ik tegen de 32 aan zat of begreep ik hem verkeerd. ?

 

11 is niet super maar met CK van 240 zegt het wel iets naar mijn idee. 

 

Ik neem aan dat je ook een grapje maakte over CK en medicatie............. 

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avatar kan je niet kijken of je terecht kan bij een endocrinoloog. 
Als je test zo te zien 11 is dan is dat aan de lage kant.

Een endocrinoloog kan je dan ook helpen met de dosis en bijwerkingen van de test zoals het converteren naar oestrogeen. 
mensen die zwaarder zijn hebben sneller last van het converteren. 


 

Mocht het zo zijn dat de CK waarde door het sporten komt dan moet je kijken of je goed gevarieerd eet en gewoon een structuur maakt in je “dieet”.
dus echt kcall bijhouden en je voedingstoffen binnen krijgen. 
 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik deel graag mijn ervaring na twee bestellingen bij Precision Peptides: alles verliep soepel van begin tot eind en het hele proces voelde betrouwbaar aan. De levering was ook indrukwekkend snel: de eerste bestelling arriveerde de volgende dag en de tweede bestelling (een bulkbestelling) werd binnen 2 dagen geleverd. Zonder twijfel een betrouwbare leverancier met geteste producten. Dus als je op zoek bent naar een goede leverancier, dan heeft Precision Peptides peptiden, HGH en SARMs van topkwaliteit tegen goede prijzen en met snelle verzending. Telegram: https://t.me/precisionpeptides02 Telegram gebruikersnaam: @precisionpeptides02 Telegramgroep: https://t.me/precisionpeptides01
    • Hi allemaal, Check www.coachcorrie.nl - Je kent het vast wel: iemand loopt de gym binnen, kijkt wat rond, pakt een paar willekeurige apparaten, doet wat setjes en gaat weer naar huis. Geen plan. Geen opbouw. Geen idee of het ergens toe leidt. Precies daarom hebben we Coach Corrie ontwikkeld.   Coach Corrie helpt sporters stoppen met aanklooien en starten met slimmer trainen. Het idee is simpel: chat, plan, train. Je bespreekt je doel met de app, krijgt een persoonlijk trainingsschema en kunt onderweg bijsturen. Gebouwd met AI, maar gebaseerd op sportwetenschap, periodisering en trainingsdata.   We zoeken nu mensen die de app 30 dagen gratis willen testen voor bijvoorbeeld: Powerlifting CrossFit Bodybuilding Hybrid training   Daarnaast sta ik ook open voor samenwerkingen met ondernemers, coaches, gyms of contentmakers die hier iets in zien.   Lijkt het je leuk om te testen of mee te denken? Stuur me vooral een berichtje of reageer hieronder!      
    • Ik was op zoek als beginner naar iets om mijn insulineresistentie onder controle te krijgen daar ik zeer moeilijk kan afvallen. Ben 61 en weeg 122kg en train 3 a 4 keer in de week. Nu kwam ik Mots-C tegen. Kunnen jullie zeggen dat alles klopt in deze link? https://www.perfectb.com/mots-c-dosage-protocol/#:~:text=Each MOTS-c dose is,of 4 injections per cycle.&text=The 5-day spacing between,signals at the mitochondrial level.
  • Sponsors