Advertentie:

Sign in to follow this  
Avatar

AAS wel of niet log.

Recommended Posts

Dus als mijn Test te laag is dan kan het niet zo zijn dat mijn CK ook beïnvloed gaat worden? 

 

En Serequel voor een paar dagen jaagt mijn CK omhoog na een week?

 

Dacht het niet! Dus welke medicatie kan dat wel doen? "haloperidol. Ook cholesterolverlagende" medicatie zoals statines, tramadol, bepaalde antidepressiva, ......   ?   

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

5 minuten geleden zei Avatar:

Dus als mijn Test te laag is dan kan het niet zo zijn dat mijn CK ook beïnvloed gaat worden? 

 

En Serequel voor een paar dagen jaagt mijn CK omhoog na een week?

 

Dacht het niet! 

 

Heb het even nagezocht @Avatar maar het is aangetoond dat in een groot aantal patienten die Seroquel gebruikten hun CK-waarde AANZIENLIJK verhoogd was. (Dosis is niet gespecificeerd en ook de duur niet, maar het KAN dus wel.)

 

Dat het zou kunnen na een week, weet ik wel zeker. Het werkt namelijk heel snel en de hele dag door, dus dat effect zal ook de hele dag aanwezig zijn op je CK-waarde.

 

Niet zo snel mensen afwimpelen als je het alleen van je arts gehoord hebt, want zeker 7 van de 10 keer brabbelen die ook maar wat helaas... :P

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minuten geleden zei Avatar:

Dus als mijn Test te laag is dan kan het niet zo zijn dat mijn CK ook beïnvloed gaat worden? 

 

En Serequel voor een paar dagen jaagt mijn CK omhoog na een week?

 

Dacht het niet! Dus welke medicatie kan dat wel doen? "haloperidol. Ook cholesterolverlagende" medicatie zoals statines, tramadol, bepaalde antidepressiva, ......   ?   


 

kijk eens op ncbi daar leer je wat van. 
ohh wacht en gewoon naar je huisarts gaan. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minuten geleden zei Shorty:

 

Heb het even nagezocht @Avatar maar het is aangetoond dat in een groot aantal patienten die Seroquel gebruikten hun CK-waarde AANZIENLIJK verhoogd was. (Dosis is niet gespecificeerd en ook de duur niet, maar het KAN dus wel.)

 

Dat het zou kunnen na een week, weet ik wel zeker. Het werkt namelijk heel snel en de hele dag door, dus dat effect zal ook de hele dag aanwezig zijn op je CK-waarde.

 

Niet zo snel mensen afwimpelen als je het alleen van je arts gehoord hebt, want zeker 7 van de 10 keer brabbelen die ook maar wat helaas... :P

 

 

 

Waar?   Conclusie: er is geen gecontroleerd onderzoek naar de medicamenteuze

Die 240 stelt niets voor maar er is wel een reden om daar over na te denken. En als de halfwaarde 8 uur is van sq xr..... meh.... dan zou het echt geen invloed mogen hebben.... immers had ik al dagen niet gebruikt voor het prikken. ;) 

 

 

 

14 dagen verder ;)  Onmogelijk dat Sq nog van invloed kon zijn! 

 

Test tekort...... 240, relatief onmogelijk. 

 

Daarom log ik! 

 

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minuten geleden zei Avatar:

 

 

Waar?   Conclusie: er is geen gecontroleerd onderzoek naar de medicamenteuze

Die 240 stelt niets voor maar er is wel een reden om daar over na te denken. En als de halfwaarde 8 uur is van sq xr..... meh.... dan zou het echt geen invloed mogen hebben.... immers had ik al dagen niet gebruikt voor het prikken. ;) 

 

 

 

14 dagen verder ;)  Onmogelijk dat Sq nog van invloed kon zijn! 

 

Test tekort...... 240, relatief mogelijk. 

 

Daarom log ik! 

 

 

Zelfs door Paracetamol gaat de CK ook omhoog. Heb je die toen ingenomen rond het bloedprikken?

 

En als je 240 Test hebt, waarom regel je dan geen goeie endocrinoloog die je helpen kan? Wat doe je dan hier op een forum haha? Arts regelen, want 240 is laag. Laat die endocrinoloog er dan maar eens even naar kijken. Maar eerst hem weer een recente test laten doen dus. Kunt niet afgaan op een oude test.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, CK is 240..... Test totaal is 11 en moet morgen vragen om het uitgebreide onderzoek. 

 

Na Serequel heb ik niets gebruikt en 14 dagen later geprikt. ;) Optimaal eten gehad en de dagen daarvoor flink lopen rukken (advies van de arts). 

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minuten geleden zei Avatar:

 

 

Waar?   Conclusie: er is geen gecontroleerd onderzoek naar de medicamenteuze

Die 240 stelt niets voor maar er is wel een reden om daar over na te denken. En als de halfwaarde 8 uur is van sq xr..... meh.... dan zou het echt geen invloed mogen hebben.... immers had ik al dagen niet gebruikt voor het prikken. ;) 


 

maar jij denkt dat het door de test komt dan? 
heb je zelf ideën waardoor je ck waarde verhoogd is

1 minuut geleden zei Avatar:

Nee, CK is 240..... Test totaal is 11 en moet morgen vragen om het uitgebreide onderzoek. 

 

Na Serequel heb ik niets gebruikt en 14 dagen later geprikt. ;) Optimaal eten gehad en de dagen daarvoor flink lopen rukken (advies van de arts). 


test 11? welke meethode is er gebruikt om de testwaarde te meten? 
 

11 lijkt me heel onwaarschijnlijk

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de twee weken daarvoor toen ik mij helemaal kopot heb getraind van invloed is. Ik heb er echt alles uitgeperst wat ik nog maar kon en helemaal stuk gegaan, dus ik denk dat twee weken later het nog redelijk is dat het iets verhoogd is, maar ik weet totaal niet hoe lang het duurt om te herstellen. 

 

Mocht je binnen een paar dagen herstellen dan denk ik dat een tekort aan test van invloed kan zijn op spier herstel.... wellicht dat ik daarom langzaam verzwak. maar 240 is niet echt bijzonder. Het was alleen de gedachte dat het iets te hog is en of het van invloed is ivm vrije T. Maar ik zit totaal niet in deze materie. 

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 uur geleden zei Avatar:

5daefd404f425_Schermafbeelding2019-10-22om14_58_38.png.95d405a858a771584b62bca53b1b2189.png

 

Ik dacht even dat 240 je totale testosteron was, maar dat is niet waar. Sorry. Was met 3 dingen bezig tegelijk.

 

Nu ik dit even terugkeek, zie ik dat je Testosteronspiegel dikke vette prima is.

 

32.4 is aan het randje van de koersen die mannen van 20 hebben... Dus dat is echt niet laag...!

 

(Sorry, even een edit. Ik heb verdomme weer verkeerd gelezen, wat een KUTfoto van je bloedtest. Die achterste nummers zijn de referentiewaarden, maar je Test is inderdaad 11. Je hebt gelijk, maar daar kan je geen ene reet mee zonder je vrije Test.)

 

MAAR geen nieuwe bloedtest dus, maar hiermee naar je endo en hem uitspraak laten doen.

 

Jezelf ZEKER geen prik zetten. Dan ga je hele domme dingen doen en dat kan alleen maar mis gaan. Zoek hulp bij een endocrinoloog hiervoor man... Dit gaat nog een keer helemaal mis

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minuten geleden zei Shorty:

Kunt niet afgaan op een oude test.

 

Jo, je kunt zien dat de test van 17 oktober is, dat is niet oud toch? Maar 11 is niet per definitie heel laag en heb er weinig aan zonder vrije test.

6 minuten geleden zei Shorty:

32.4 is aan het randje van de koersen die mannen van 20 hebben... Dus dat is echt niet laag...!

 

Je krijgt nu een minnetje van mij, ik heb 11! ik zit niet tegen 32 aan....... Nog wakker? Of hebben we nu een misverstand? Dan haal ik het minnetje weg ;) Dit is puur totale test, als ik de rest meeneem dan gaat het vermoedelijk dramatisch worden. 

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minuten geleden zei Avatar:

 

Jo, je kunt zien dat de test van 17 oktober is, dat is niet oud toch? Maar 11 is niet per definitie heel laag en heb er weinig aan zonder vrije test.

 

Je krijgt nu een minnetje van mij, ik heb 11! ik zit niet tegen 32 aan....... Nog wakker? Of hebben we nu een misverstand? Dan haal ik het minnetje weg ;) 

 

Verkeerd gelezen omdat je zo'n kutfoto maakt van je bloedtest. xD

 

En ik lig niet wakker van een minnetje hoor haha. Dus laat hem staan als je daar beter van slaapt :P

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compenseer hem dan wel met een plusje :) maar dacht je nu echt dat ik tegen de 32 aan zat of begreep ik hem verkeerd. ?

 

11 is niet super maar met CK van 240 zegt het wel iets naar mijn idee. 

 

Ik neem aan dat je ook een grapje maakte over CK en medicatie............. 

Edited by Avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avatar kan je niet kijken of je terecht kan bij een endocrinoloog. 
Als je test zo te zien 11 is dan is dat aan de lage kant.

Een endocrinoloog kan je dan ook helpen met de dosis en bijwerkingen van de test zoals het converteren naar oestrogeen. 
mensen die zwaarder zijn hebben sneller last van het converteren. 


 

Mocht het zo zijn dat de CK waarde door het sporten komt dan moet je kijken of je goed gevarieerd eet en gewoon een structuur maakt in je “dieet”.
dus echt kcall bijhouden en je voedingstoffen binnen krijgen. 
 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Nếu bạn muốn biết thêm về nó, bạn sẽ có thể xem nó sau. một sự kiện phụ thực sự cần thiết. Bạn có muốn xem cái này sau không? Bây giờ đã đến lúc quay trở lại làm việc, đã đến lúc phải sớm đi trước khi chúng ta bắt tay vào việc có lẽ Citizen EM0734-56D là một lựa chọn đơn giản.   Đây là chiếc Citizen của bạn, hiện đang sử dụng EM0734-56D.   Bạn không thể chờ đợi để xem bạn đang làm gì bây giờ, đây là ngày mai, Citizen sẽ ở lại, ngày mai, ngày mai sản phẩm Bây giờ bạn có thể thấy bạn đang làm gì bây giờ.   Cách để xem  tại đây  nhé   Đây là đồng hồ Citizen EM0734-56D của bạn.   Đây là chiếc xe công dân đầu tiên của tôi, EM0734-56D.   Nếu bạn muốn biết thêm về Citizen EM0734-56D, bạn sẽ sớm có cơ hội xem thông tin chi tiết hơn ở phần sau. Đã đến lúc mua ngay rồi!   Từ 4 ngày trước, từ 12 giờ, 3 giờ, 6 giờ từ 9 giờ, đã đến lúc phải lấy, đã đến lúc phải lấy rồi, bây giờ bạn biết cách làm rồi đấy. Sau đó bạn sẽ có thể thấy nó sau.   Bạn có thể xem nó ngay tại đây với Citizen EM0734-56D. Nếu bạn muốn biết thêm về nó, bạn sẽ có thể xem sau.   Đây là ngày tiếp theo của bạn, Công dân EM0734-56D   Ngày cuối cùng của Ngày Công dân của bạn, ngày hôm sau bạn sẽ ở đây, ngày cuối cùng bạn ở đây. Tôi vẫn muốn biết điều gì sẽ xảy ra tiếp theo. Dây đeo vẫn được làm theo phong cách Demi cực kỳ thời thượng.   Nếu bạn muốn tìm hiểu thêm về Citizen EM0734-56D   Đây là chiếc Citizen Eco Drive tiếp theo của bạn ngay bây giờ! thành công bộ máy này thì tất cả các trường máy đếm gần như là nổ, như vậy mới có thể thấy được sự đặc biệt của bộ máy này.     Bộ máy của chiếc đồng hồ được đánh giá là vô cùng chất lượng   Đây là chiếc đồng hồ Citizen EM0734-56D dành cho bạn.   Thương hiệu: Công dân Số Hiệu Sản Phẩm: EM0734-56D Xuất Xứ: Nhật Bản Giới Tính: Nữ Kính: Tinh thể khoáng (Kính cứng) Máy chủ: Eco-Drive (Năng Lượng Ánh Sáng) Bảo Hành Quốc Tế: 1 Năm Bảo Hành Tại Hải Triều: 5 Năm Đường Kính Mặt Số: 28 mm X Dày Mặt Số: 8 mm Nắc: Thép Không Dây chuyền: Thép Không Màu Mặt Số: Nước: 3 ATM Chức vụ:  Nơi sản xuất (Tùy từng lô hàng): Trung Quốc   Đây là công dân đầu tiên của bạn EM0734-56D   Nếu bạn có bản sao của Citizen EM0734-56D, bạn có thể sử dụng nó tại 3ATM, hoặc bạn có thể sử dụng ngay bây giờ. Hãy xem nào, giờ bạn đã ở đây rồi!   Thông tin bảo vệ của đồng hồ Citizen EM0734-56D   Đây ạ, Công dân Chính EM0734-56D, quý vị có thể xem trước 1 giờ chiều.   Tôi nóng lòng muốn xem bạn đang làm gì bây giờ. định mua hàng đúng nhé!   Cách để xem  tại đây  nhé   Giá bán đồng hồ Citizen EM0734-56D   Nếu bạn muốn biết thêm thông tin về đồng hồ Citizen EM0734-56D: 9.185.000 VNĐ   20261306MTPTHAO
    • Ik deel graag mijn ervaring na twee bestellingen bij Precision Peptides: alles verliep soepel van begin tot eind en het hele proces voelde betrouwbaar aan. De levering was ook indrukwekkend snel: de eerste bestelling arriveerde de volgende dag en de tweede bestelling (een bulkbestelling) werd binnen 2 dagen geleverd. Zonder twijfel een betrouwbare leverancier met geteste producten. Dus als je op zoek bent naar een goede leverancier, dan heeft Precision Peptides peptiden, HGH en SARMs van topkwaliteit tegen goede prijzen en met snelle verzending.   Telegram: https://t.me/precisionpeptides02   Telegram gebruikersnaam: @precisionpeptides02   Telegramgroep: https://t.me/precisionpeptides01  
    • Heeft er iemand ervaring met het injecteren van L-carnitine? Dit zou de enige manier zijn naar ik zelf gelezen heb dat het goed wordt opgenomen in het lichaam, alle anderen zou geen meerwaarde zijn. Alle info welkom.
  • Sponsors