Advertentie:

Bas

semi-nieuw

Recommended Posts

Heb al paar dingen gepost maar vergeten dit in te vullen.

Bas. 24 jaar. Fysiotherapie student (ironisch genoeg zelf regelmatig last gehad van overbelastingsklachten)

Tot afgelopen jaar met veel plezier op schaatsen gezeten maar na hier gestopt mee te zijn alleen nog maar fitnessen.

Fitness doe ik +/- 4 keer per week en ben recentelijk weer begonnen met hardlopen.

Zoals je kan zien op de foto is dat hardlopen ook hard nodig hehe.

IMG_0966.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom bas ! Ik had je uiteraard al gezien maar een intro is altijd leuk :)

Goede basis om te beginnen!

Heb je ook een voeding schema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen voedingsschema. Ben vooral blij als ik een beetje weg kan blijven van het bier (wat volgens de planning na 5 september gaat lukken)

Behalve bier leef ik redelijk gezond, alleen nog op zoek naar gezonde snacks voor in de avond

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de avond kan je bijv wat nootjes eten als gezonde snack (ongezout). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bier schijnt gezond te zijn zolang je het houd op 1 a 2 per dag. Vanaf 12 is het geweldig goed voor gewichtsverlies. Je geeft dan namelijk je hele maaginhoud over. :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik drink alleen op vrijdag & zaterdag. Een enkele op zondag.

Maar als ik drink dan zijn het wel stevige hoeveelheden ja. Meestal moet ik weer halve week trainen om het weg te krijgen, en vrijdag zie ik er dan pas weer 'normaal' uit en begint het weer van voren af aan.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Mijn naam is Quincy ben 22 jaar en fitness sinds mijn 15e. Mijn focus ligt op kracht en volg momenteel het 16 weken schema van calgary barbell. Ik studeer biologisch en medisch laboratoriumonderzoek en weet zelf vrij veel van het lichaam af. Naast mijn studie ben ik ook erg geïnteresseerd in voeding en heb daar redelijk wat kennis over. De rede dat ik op dit forum een account heb aangemaakt is om zelf wat bij te leren en andere te helpen. Mijn doel betreft fitness is momenteel om van 82kg te cutten naar ongeveer 76kg. Dit wil ik omdat ik misschien volgend mee wil doen aan powerlift wedstrijden in de 74kg klasse.    Groeten, Quincy.
    • Helaas net een aantal weggegooid toen ik de zolder ging opruimen  
    • Slecht denkwerk van mij, dacht dat dit een verouderd product was.   Bedankt!
  • Sponsors