Advertentie:

Bas

semi-nieuw

Recommended Posts

Heb al paar dingen gepost maar vergeten dit in te vullen.

Bas. 24 jaar. Fysiotherapie student (ironisch genoeg zelf regelmatig last gehad van overbelastingsklachten)

Tot afgelopen jaar met veel plezier op schaatsen gezeten maar na hier gestopt mee te zijn alleen nog maar fitnessen.

Fitness doe ik +/- 4 keer per week en ben recentelijk weer begonnen met hardlopen.

Zoals je kan zien op de foto is dat hardlopen ook hard nodig hehe.

IMG_0966.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom bas ! Ik had je uiteraard al gezien maar een intro is altijd leuk :)

Goede basis om te beginnen!

Heb je ook een voeding schema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen voedingsschema. Ben vooral blij als ik een beetje weg kan blijven van het bier (wat volgens de planning na 5 september gaat lukken)

Behalve bier leef ik redelijk gezond, alleen nog op zoek naar gezonde snacks voor in de avond

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de avond kan je bijv wat nootjes eten als gezonde snack (ongezout). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bier schijnt gezond te zijn zolang je het houd op 1 a 2 per dag. Vanaf 12 is het geweldig goed voor gewichtsverlies. Je geeft dan namelijk je hele maaginhoud over. :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik drink alleen op vrijdag & zaterdag. Een enkele op zondag.

Maar als ik drink dan zijn het wel stevige hoeveelheden ja. Meestal moet ik weer halve week trainen om het weg te krijgen, en vrijdag zie ik er dan pas weer 'normaal' uit en begint het weer van voren af aan.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Heb altijd getraind en gedieet maar in 2019 nam ik t heel serieus met gekke resultaten. ( zie foto )

      2 jaar later ben weer bijna 10kg aangekomen.

      Ik wilde ff extreem doen en beginnen met 1800 kcal per dag ( 180-200 gr eiwit ) want wilde gwn snel wat kwijt.

      Eerste 1,5 kilo zo kwijt natuurlijk. Maar nu schommel ik de hele tijd tussen 87,9 en 87,4. Steeds op en neer. Terwijl ik me gewoon goed houd aan mn calorieen tellen. Ik weeg alles. En doe 10 - 15 min cardio na mn training. Train 4 x per week.

      Wrm gebeurd dit? Kwil niet nu 1700 gaan eten
    • Als Belg ook mactropin bestelt gezien ik veel in NL kom. Maar voel er inderdaad niet veel van. 
         
    •   Niet iedereen is comfortabel met foto's maken van zichzelf en het op internet plaatsen. Maar dat ter zijde is hij ook nog lang niet klaar met zijn kuur.    Ik heb nooit foto's geplaatst en zal ik ook niet doen. maar ik begon op 1m67 met 65 kg en heb in de afgelopen 6 jaar met SARMs en anabolica 19 kg gewonnen. (Hetzelfde vetpercentage als wanneer ik 65 woog)   Dat moet qua resultaten ook voldoende zeggen bijvoorbeeld? Als iemand maar gains gemaakt heeft en niet omhoog geschoten is in vet, zeg ik: "Cycle geslaagd!!"
  • Sponsors