Advertentie:

Bas

semi-nieuw

Recommended Posts

Heb al paar dingen gepost maar vergeten dit in te vullen.

Bas. 24 jaar. Fysiotherapie student (ironisch genoeg zelf regelmatig last gehad van overbelastingsklachten)

Tot afgelopen jaar met veel plezier op schaatsen gezeten maar na hier gestopt mee te zijn alleen nog maar fitnessen.

Fitness doe ik +/- 4 keer per week en ben recentelijk weer begonnen met hardlopen.

Zoals je kan zien op de foto is dat hardlopen ook hard nodig hehe.

IMG_0966.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom bas ! Ik had je uiteraard al gezien maar een intro is altijd leuk :)

Goede basis om te beginnen!

Heb je ook een voeding schema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen voedingsschema. Ben vooral blij als ik een beetje weg kan blijven van het bier (wat volgens de planning na 5 september gaat lukken)

Behalve bier leef ik redelijk gezond, alleen nog op zoek naar gezonde snacks voor in de avond

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de avond kan je bijv wat nootjes eten als gezonde snack (ongezout). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bier schijnt gezond te zijn zolang je het houd op 1 a 2 per dag. Vanaf 12 is het geweldig goed voor gewichtsverlies. Je geeft dan namelijk je hele maaginhoud over. :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik drink alleen op vrijdag & zaterdag. Een enkele op zondag.

Maar als ik drink dan zijn het wel stevige hoeveelheden ja. Meestal moet ik weer halve week trainen om het weg te krijgen, en vrijdag zie ik er dan pas weer 'normaal' uit en begint het weer van voren af aan.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    •   Inderdaad Avatar zelf niet te veel druk opleggen. Daar bezondig  ik mezelf ook aan. De voeding ga ik mondjesmaat aanpassen want anders krijg ik figuurlijk en letterlijk het aan mijn darmen om nog maar te zwijgen van een overladen maag. Ik probeer zelf eerst het plezier van het trainen te ontdekken en niet veel te over analyseren want dan jaag ik mijn cortisol spiegel weer omhoog en dat is dan weer niet goed voor de gains. Over gains gesproken ga mij hiervoor in het begin niet te veel het hoofd op hol laten brengen dat komt wel, globaal gezien zo na 2 à 3 maanden. Het laatste in mijn geval waarschijnlijk Waar ik mij meer zorgen over maak is mijn overgevoeligheid voor blessures. Hoofd van kinesitherapie onderwierp mij aan onderzoek en concludeerde overgevoeligheid van pezen en gewrichten. Ik hoef bij wijze van spreken nog maar naar de grond te rijken en heb al een hamstringscheurtje en zo vergaat het ook met een hardnekkige schouderblessure, 2 golfellebogen enzovoort... We mogen niet mopperen zoals ze op zijn Hollands zeggen maar soms zou ik beter gaan biljarten Neen , alle gekheid op een stokje we staan er voor en we moeten er door. Dag per dag bekijken. De weg is lang maar loont de moeite.   Groeten
    • Interessant; natuurlijk weten we het grootste gedeelte wel hoe het moet en is dit 1 van de 1000 artikelen die hetzelfde verteld, maar nog een keer inprenten kan geen kwaad.    Roken is ook echt een dingetje waar ik mee wil stoppen in de toekomst maar al het goede komt langzaam. Dat is ook nog 1 van de dingen waar ik flink winst uit zou kunnen halen op termijn. En vakers exen of er aan denken is iets wat ik echt bewust doe ivm test, dat is iets wat ik vaak heb gelezen dat het echt een enorme boost kan geven.    Mooie onderwerpen Hansie!    ---   Ik las een poosje terug nog een stuk over overtraining hoe snel dat kan gaan en dat je dan ook een enorme test daling kunt krijgen. Zelfs het continu bezig zijn met het moeten trainen is al een groot nadeel, dus meer leuke dingen doen  
    • Leuk artikel gevonden om op natuurlijke wijze testosteron te verhogen. Wat mij betreft op termijn cola en sigaretten laten maar alles met een keer sevens zoals ze hier bij ons zeggen.   https://www.menshealth.com/nl/gezondheid/a23100051/testosteron-meer/   Sportieve groeten,
  • Sponsors