Advertentie:



Bas

semi-nieuw

Recommended Posts

Heb al paar dingen gepost maar vergeten dit in te vullen.

Bas. 24 jaar. Fysiotherapie student (ironisch genoeg zelf regelmatig last gehad van overbelastingsklachten)

Tot afgelopen jaar met veel plezier op schaatsen gezeten maar na hier gestopt mee te zijn alleen nog maar fitnessen.

Fitness doe ik +/- 4 keer per week en ben recentelijk weer begonnen met hardlopen.

Zoals je kan zien op de foto is dat hardlopen ook hard nodig hehe.

IMG_0966.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom bas ! Ik had je uiteraard al gezien maar een intro is altijd leuk :)

Goede basis om te beginnen!

Heb je ook een voeding schema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen voedingsschema. Ben vooral blij als ik een beetje weg kan blijven van het bier (wat volgens de planning na 5 september gaat lukken)

Behalve bier leef ik redelijk gezond, alleen nog op zoek naar gezonde snacks voor in de avond

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de avond kan je bijv wat nootjes eten als gezonde snack (ongezout). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bier schijnt gezond te zijn zolang je het houd op 1 a 2 per dag. Vanaf 12 is het geweldig goed voor gewichtsverlies. Je geeft dan namelijk je hele maaginhoud over. :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik drink alleen op vrijdag & zaterdag. Een enkele op zondag.

Maar als ik drink dan zijn het wel stevige hoeveelheden ja. Meestal moet ik weer halve week trainen om het weg te krijgen, en vrijdag zie ik er dan pas weer 'normaal' uit en begint het weer van voren af aan.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Beide eigenlijk, weegschaal niet extreem veel, ik denk afgelopen 5/6 weken zo’n 4/5 kilo aangekomen, maar voonamelijk indd in de spiegel en mensen die het zeggen.
    • Hoi Frederique,

      In elk geval welkom op het forum!  Hoop dat we je wat kunnen helpen.
      Het is goed dat je je man hebt laten meten, want dat is een goed uitgangspunt, dan kan je ook de daadwerkelijke veranderingen zien gebeuren.

      Allereerst wil ik je vertellen dat het alleen mogelijk is om extra spiermassa te bouwen als je meer eet dan dat je verbrandt. En dat is natuurlijk wel te doen, meer eten dan je nodig hebt en keihard trainen. Maar! Jij doet ook aan hardlopen, en DAT maakt het moeilijker voor jou. Want dat verbrandt stiekem veel kcal die je lichaam eigenlijk nodig zou hebben om te groeien in spiermassa. 

      Je kunt best wat cardio doen naast je krachttrainingen, maar als je op de meest efficiënte manier wilt groeien, zal je de hardloopsessies toch even wat omlaag moeten schroeven. OF dat, of VEEL meer eten. En dat tweede is op een gegeven moment toch lastig, zeker naast een baan etc.  

      Het is een beetje afwegen wat je het liefst wilt.
    • Lijkt het of je groeit in de spiegel of gebeurt er op de weegschaal ook iets?
  • Sponsors