Advertentie:

Sign in to follow this  
Hansie

Squat en deadlift relatie core

Recommended Posts

Heb mijn handen vol aan het full body schema voor beginners. Nu lees je dat deadlift en squat ook de core spieren aanpakt. Is het dan nog noodzakelijk extra buikspier oefeningen te doen of is dit als absolute beginneling toch te veel van het goede ? Allicht zullen betere buikspieren de DL en SQ helpen voor een correcte houding. Kip of het ei discussie.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Gewoon buik nog extra erbij pakken. De focus van deadlift en de squat liggen niet op de buikspieren. Je pakt ze wel mee maar wanneer je ze los ook nog traint traint zul je met de squat en deadlift automatisch beter worden. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Dit schema is voor zowel beginners al gevorderden! Veel succes en maak het jezelf niet te makkelijk
    • Hey mensen,

      Fit en ik hebben eens zitten brainstormen en door de vele vragen hebben we dus bij deze een 4 dagen split schema opgesteld.
      Dit schema kan je alleen zien en openen als je daadwerkelijk een account hebt op dit forum.

      Succes mensen, het is een pittig schema en draait om maximale groei. Dit schema is niet gefocust op kracht, maar op algeheel groeien van de spiergroepen. Wil je dat 1 spiergroep harder groeit dan de ander (omdat hij in proportie achterloopt)?
      Dan pak je die spiergroep 2 keer per week en de rest 1 keer per week.

      Veel trainingsplezier en melkzuur haha! Trainingsschema beginners-semi gevorderd - 4 dagen split.docx
    • Schouders horen bij upper body en niet bij lower body. Zou niet nog eens armen apart doen op woensdag want armen krijgen, zoals al je andere spieren, 2x per week een training. Hou er rekening mee dat je biceps ook belast worden bij rug training en dat meer niet altijd beter is.
  • Sponsors