Advertentie:



Sign in to follow this  
Guest BeestMonster

DHT Blocker tijdens en na kuur

Recommended Posts

Guest BeestMonster

Ik denk mijn eerste kuur te willen doen maar niet als elke man komt de vraag naar boven van 'hoe geen haarverlies?'

 

Met wat ik nu weet. Testosterone Ethanate geeft leidt tot meer DHT dat leidt tot haaruitval.

Zelfs bij het gebruik van HCG in combinatie met een oestrogeen remmer als nakuur stijgt de DHT aanzienlijk zo lees ik althans.

 

Ik heb ook gelezen dat bij HCG gebruik het volume van beneden toeneemt, alleen dan niet de penis maar de ballen.

Als de ballen toenemen in volume en daarmee ook de productie van testosteron, dan neemt het DHT ook toe. Dat betekent standaard meer DHT zelfs zonder het kuren.

 

Ik wil wel grotere spieren, maar niet minder haar op mijn hoofd.

Is er in de bodybuilding wereld iets dat haarverlies (DHT) tegengaat tijdens en na het kuren op effectieve manier?

 

Is mijn vraag duidelijk of moet ik mijn vraag verduidelijken?

Edited by BeestMonster

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Er is zoiets als Finasteride maar dan moet je wel de nevenwerkingen erbij nemen. Depressie, laag libido

Ik ben tegen elke vorm van blockers. Verder heb ik er geen ervaring mee.

Ben je soms voorbestemd voor haaruitval? Zit het in je familie? Zoniet moet je er geen bang voor hebben.

 

Shorty weet hier vast meer over

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BeestMonster
2 minutes ago, Peter Wouters said:

Shorty weet hier vast meer over

@Shorty , weet jij meer over DHT blockers tijdens en na het kuren?

 

Ik neem aan dat DHT stijgt tijdens het kuren. Dat zou dan met meer DHT blocking moeten worden tegengegaan.

 

Ik heb hier geen ervaring mee en vraag me af of jij of anderen hier meer ervaring mee hebben.

 

@Peter Wouters heeft dus nog een mooie dos met mannenhaar voor de dames..

Als hij zonder DHT Blocker doet betekent het dat DHT niet altijd heavy is bij hem en dus ook niet bij anderen altijd.

 

De mannen die meedoen aan wedstrijden hebben meestal altijd, zo lijkt bij mij, niet altijd veel haar.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey BeestMonster,

 

Een aantal dingetjes heb je verkeerd gelezen. Onder andere over het volume van je penis tijdens een kuur. Dat neemt zeker niet toe of af, tijdens een kuur nemen wel de ballen wat af in volume (grootte). Dat is logisch natuurlijk, maar allemaal maar tijdelijk en totaal niet iets waar je je zorgen om moet maken.

 

HCG gebruik je alleen om de boel weer op standje AAN te zetten op het eind van je kuur. Samen met Clomifeen en Nolvadex.

 

Daarnaast kan ik je vraag over haarverlies ook beantwoorden, das vrij simpel. Dat is volledig genetisch bepaald of je haarverlies hebt op een kuur of niet. (EN afhankelijk van wat je gaat gebruiken.)

Er zijn bepaalde middelen tegen, maar die hebben zulke nare bijwerkingen, dat je beter een kaal koppie kunt krijgen dan al die andere bijwerkingen. (Naast het feit dat je DHT ook nodig hebt.)

Die bijwerkingen gaan tot dingen als totale impotentie. (En van DHT blokkers blijven die effecten lang hangen)

 

Als je je kuur wilt plannen, kan ik je daar tot in de puntjes mee helpen. Wat je nodig hebt om gezond te blijven en met kennis. Stuur me een berichtje en dan kunnen we eens kijken wat je gaat doen ;) (mits dat verantwoord is met bepaalde informatie)

 

Even nog dit:

Haarverlies of iets dergelijks is met elke soort van Testosteron hetzelfde. De ester dus. Die maakt niets uit, want het hormoon is nog steeds hetzelfde. Testosteron Enanthaat zal hetzelfde effect hebben als bijvoorbeeld Testosteron Propionaat of Cypionaat.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ziet er toch piekfijn uit. Mag ik suggereren om, als je nog geen ervaring hebt met barbell squat, te beginnen met  de goblet squat. Kan je op rustig tempo de toch wel technische squat onder de knie krijgen vrijwel met weinig kans op blessures. Zou ook eens experimenteren met dumbell lunges, zowel de gewone als de reverse versie. Is ook een goede compoundoefening waarmee je buiten je quads ook je hamstrings aanpakt. Deze laatste spiergroep wordt ook sterk aangesproken met romanian deadlifts, nog meer dan de gewone deadlift vind ik die meer een powerhuis en functionele oefening is. Maar dit is maar kommaneuken. Natuurlijk doet je zelf waar je het beste gevoel bij hebt. Nog een laatste tip om variatie in de rug te krijgen met weinig materiaal: je kan ook een barbell pull over doen, als je deze correct uitvoert is het een leuke oefening om je lats mee te belasten.   Succes  
    • Bedankt voor de reacties en voor het meedenken. Ik heb gekeken naar zo'n upper/lower schema maar vindt het lastig om oefeningen samen te stellen omdat ik sommige oefeningen moet vervangen omdat ik het materiaal of machine niet voor hebt. Kunnen jullie eens mee kijken wat ik het beste kan veranderen? Ik heb voor chin ups gekozen in plaats van pull ups omdat me dit op dit moment makkelijker af gaat.     Upper dag 1 Bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Incline bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Military press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dips (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell curl (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)   Lower dag 2
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)   Upper dag 3
      Bench Press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell fly’s (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Halter shoulder press (3 sets, 8-12 herhalingen) Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Close grip bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Hammer curl (3 sets, 8-12 herhalingen)

      Lower dag 4
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
       
    •   Haha dank je kerel! Heel fijn dat je het naar je zin hebt   Zachtjes uitgedrukt denk ik?  
  • Sponsors