Advertentie:

Sign in to follow this  
Guest BeestMonster

DHT Blocker tijdens en na kuur

Recommended Posts

Guest BeestMonster

Ik denk mijn eerste kuur te willen doen maar niet als elke man komt de vraag naar boven van 'hoe geen haarverlies?'

Met wat ik nu weet. Testosterone Ethanate geeft leidt tot meer DHT dat leidt tot haaruitval.

Zelfs bij het gebruik van HCG in combinatie met een oestrogeen remmer als nakuur stijgt de DHT aanzienlijk zo lees ik althans.

Ik heb ook gelezen dat bij HCG gebruik het volume van beneden toeneemt, alleen dan niet de penis maar de ballen.

Als de ballen toenemen in volume en daarmee ook de productie van testosteron, dan neemt het DHT ook toe. Dat betekent standaard meer DHT zelfs zonder het kuren.

Ik wil wel grotere spieren, maar niet minder haar op mijn hoofd.

Is er in de bodybuilding wereld iets dat haarverlies (DHT) tegengaat tijdens en na het kuren op effectieve manier?

Is mijn vraag duidelijk of moet ik mijn vraag verduidelijken?

Edited by BeestMonster

Advertentie:

Er is zoiets als Finasteride maar dan moet je wel de nevenwerkingen erbij nemen. Depressie, laag libido

Ik ben tegen elke vorm van blockers. Verder heb ik er geen ervaring mee.

Ben je soms voorbestemd voor haaruitval? Zit het in je familie? Zoniet moet je er geen bang voor hebben.

Shorty weet hier vast meer over

• Like 1

Guest BeestMonster
2 minutes ago, Peter Wouters said:

Shorty weet hier vast meer over

@Shorty , weet jij meer over DHT blockers tijdens en na het kuren?

Ik neem aan dat DHT stijgt tijdens het kuren. Dat zou dan met meer DHT blocking moeten worden tegengegaan.

Ik heb hier geen ervaring mee en vraag me af of jij of anderen hier meer ervaring mee hebben.

@Peter Wouters heeft dus nog een mooie dos met mannenhaar voor de dames..

Als hij zonder DHT Blocker doet betekent het dat DHT niet altijd heavy is bij hem en dus ook niet bij anderen altijd.

De mannen die meedoen aan wedstrijden hebben meestal altijd, zo lijkt bij mij, niet altijd veel haar.

Hey BeestMonster,

Een aantal dingetjes heb je verkeerd gelezen. Onder andere over het volume van je penis tijdens een kuur. Dat neemt zeker niet toe of af, tijdens een kuur nemen wel de ballen wat af in volume (grootte). Dat is logisch natuurlijk, maar allemaal maar tijdelijk en totaal niet iets waar je je zorgen om moet maken.

HCG gebruik je alleen om de boel weer op standje AAN te zetten op het eind van je kuur. Samen met Clomifeen en Nolvadex.

Daarnaast kan ik je vraag over haarverlies ook beantwoorden, das vrij simpel. Dat is volledig genetisch bepaald of je haarverlies hebt op een kuur of niet. (EN afhankelijk van wat je gaat gebruiken.)

Er zijn bepaalde middelen tegen, maar die hebben zulke nare bijwerkingen, dat je beter een kaal koppie kunt krijgen dan al die andere bijwerkingen. (Naast het feit dat je DHT ook nodig hebt.)

Die bijwerkingen gaan tot dingen als totale impotentie. (En van DHT blokkers blijven die effecten lang hangen)

Als je je kuur wilt plannen, kan ik je daar tot in de puntjes mee helpen. Wat je nodig hebt om gezond te blijven en met kennis. Stuur me een berichtje en dan kunnen we eens kijken wat je gaat doen ;) (mits dat verantwoord is met bepaalde informatie)

Even nog dit:

Haarverlies of iets dergelijks is met elke soort van Testosteron hetzelfde. De ester dus. Die maakt niets uit, want het hormoon is nog steeds hetzelfde. Testosteron Enanthaat zal hetzelfde effect hebben als bijvoorbeeld Testosteron Propionaat of Cypionaat.

• Downvote 1