Advertentie:

Sign in to follow this  
Guest BeestMonster

61 jaar en er zo uitzien

Recommended Posts

Guest BeestMonster

Ik wil er op mijn 61e ook zo uitzien. Als je ouder wordt, moet je dan naarmate je leeftijd vordert intensiever gaan sporten? Volgens mij wel. Maar is er iemand die dat doet en hoe heftig is dat intensief sporten. Sport je elke dag?

Edited by BeestMonster

Advertentie:

Zeker, wel lekker fit met die leeftijd zeg! :D 

56 minuten geleden zei Fit:

Zeker, wel lekker fit met die leeftijd zeg! :D 

Dat wel. Dat is ook heel simpel te bereiken zonder het een en ander te nemen. Gewoon op het eten letten en lekker gymmen.

Zojuist zei Shorty:

Dat wel. Dat is ook heel simpel te bereiken zonder het een en ander te nemen. Gewoon op het eten letten en lekker gymmen.

Jazekers! Je ziet alleen dat veel te weinig mensen hier de motivatie voor hebben en dus dit niet kunnen. En daarom word er gedacht dat dit enkel te bereiken is met de nodige middelen.

Ik zeg niet dat het niet kan maar ik twijfel er enorm aan. Ik ben er nu 54 en zie mezelf dat niet meer doen op die leeftijd zonder hulp van exta middelen. Mensen die er zo goed uitzien op die leeftijd zitten volgens mij aan de trt. En dan buiten de referentiewaarden zoals dat tegenwoordig gaat.

28 minuten geleden zei Peter Wouters:

Ik zeg niet dat het niet kan maar ik twijfel er enorm aan. Ik ben er nu 54 en zie mezelf dat niet meer doen op die leeftijd zonder hulp van exta middelen. Mensen die er zo goed uitzien op die leeftijd zitten volgens mij aan de trt. En dan buiten de referentiewaarden zoals dat tegenwoordig gaat.

Dat wat je in dat filmpje ziet, is een natuurlijke fysiek. Natuurlijk die foto is helemaal met perfect licht en een pomp in alles. Maar dat is poepie naturel. Geen twijfel ;):) Dat haal jij ook Peter, geen twijfel. In geen enkele cel van mijn lijf.

Guest Hansie

Niets is onmogelijk maar je zal toch van sterke huize moeten zijn om zo'n fysiek neer te zetten op je 61e. Ik zie het mij persoonlijk niet meer doen daarvoor lijden mijn pezen nu al te hard. Als je het geluk hebt gezegend te zijn met de goede genen en je pezen en gewrichten hebben de beste verzorging gekregen tijdens je leven en mits een zeer miniscule uitgekiende voeding, zal het wel lukken. Kan echter dat monikken leven zelf niet aan en zal waarschijnlijk dat doel dan ook niet halen maar chapeau voor de mensen die die way of live wel zien zitten.

@Shorty nog niet zo lang geleden vond ik van mezelf dat ik ongeveer zo'n fysiek had bereikt zoals de man op de foto. Vrienden zeiden me toen dat ik moest stoppen met wat ik ook mocht aan het doen zijn. Het is echt niet mooi meer

Zelfs mijn vrouw zei me dat ik er ziek uit zag. Hoezo. Ik doe niks speciaals. Ik eet gezond en sport gezond.

Jouw vriend Steven Devos kreeg net dezelfde commentaar voor hij aan de trt ging en dat verontrust mij een beetje. Daarom ook dat ik diep in die materie ben gedoken. Snap je een beetje waarom ik twijfel aan zo een fysiek op die leeftijd

1 uur geleden zei Peter Wouters:

@Shorty nog niet zo lang geleden vond ik van mezelf dat ik ongeveer zo'n fysiek had bereikt zoals de man op de foto. Vrienden zeiden me toen dat ik moest stoppen met wat ik ook mocht aan het doen zijn. Het is echt niet mooi meer

Zelfs mijn vrouw zei me dat ik er ziek uit zag. Hoezo. Ik doe niks speciaals. Ik eet gezond en sport gezond.

Jouw vriend Steven Devos kreeg net dezelfde commentaar voor hij aan de trt ging en dat verontrust mij een beetje. Daarom ook dat ik diep in die materie ben gedoken. Snap je een beetje waarom ik twijfel aan zo een fysiek op die leeftijd

Snap waar het vandaan komt hoor! Bedoelde het zeker niet verkeerd. Maar alles wat ik zeg is; dat is geen fysiek die niet gewoon te behalen is naturel.

En god weet doet ie wel TRT, maar het zijn geen suprafysiologische doseringen, want dat zie je direct. ALS het TRT is, os het een bescheiden, normale dosis. (En das alleen maar goed van hem dan haha)

Steven had een HELE lage spiegel en waarschijnlijk zag ie er ziek uit ja... Hij vertelde me dat hij niet meer uit bed kwam en net een skelet (met vet dan haha) was. 

Hoe jij eruitzag kan ik niet zeggen natuurlijk, maar het kan inderdaad, soms ziet het er voor mensen van buitenaf heel raar uit als mensen lean zijn of een ader op de arm hebben staan. Dat is niet "normaal" in hun ogen. Of bedoelde je hem anders?

3 uur geleden zei Shorty:

Hoe jij eruitzag kan ik niet zeggen natuurlijk, maar het kan inderdaad, soms ziet het er voor mensen van buitenaf heel raar uit als mensen lean zijn of een ader op de arm hebben staan. Dat is niet "normaal" in hun ogen. Of bedoelde je hem anders?

Ik doel eigenlijk op het volume van de spieren. Ik heb mensen al horen zeggen dat ik vroeger een geblokt aangezicht had. 

Toen ik wat jonger was had ik geen problemen met een bench press van 120 kg. Een lat pull down deed ik met al de gewichten die voorradig waren op die machine. Lateral raises met 20 kg aan iedere arm. Ik heb nooit steroiden genomen. Heb nooit op mijn voeding gelet. Een eiwitshake dronk ik sporadisch in de cafetaria van de gym want een pot proteine(whey was toen nog niet beschikbaar) had ik geen geld voor. Halverwege mijn 20er jaren kwam hier een halt aan gedurende een stressvolle periode. Mijn kracht ging zienderogen achteruit en heb dat punt nooit meer terug kunnen winnen. De periode die daarop volgde waren volgens mij een tekort aan testosteron. Ik sliep niet meer, angstig, snel geïntimideerd voelen. Alleen, ik kan het niet bewijzen. Nergens bloedstalen van en een dokter die in het stenen tijdperk leefde. Nu, jaren later is alles beter en heb ik alles met kleine tweakjes kunnen verbeteren maar die periode wil ik nooit meer terug. Ik heb al genoeg voorbeelden op internet tegen gekomen die zichzelf in de vernieling draaien door stress of door overtraining. Een goed voorbeeld https://brinkzone.com/natural-t-rebound-a-case-study/

En tot slot een video van Steven zelf waarin je zijn transformatie ziet gedurende zijn periodes gevolgt door trt. Zijn vrije testostosterone zweeft ergens rond de 2082 pmol/l op dit moment. In Belgie is de maximale referentiewaarde 520.

Ah zo bedoelde je hem. Ik zou als ik jouw verhaal zo hoor, dat ook indelen bij een verminderde T-spiegel door de stress. Stress (fysiek of mentaal, of zelfs beiden) kan verschrikkelijke dingen doen met het lichaam.

Steven heeft een hele hoge spiegel het hele jaar door. Misschien te hoog voor sommigen. 2000 is zelfs voor hier in NL echt HEEL hoog xD

Ieder zijn eigen keus natuurlijk, ik doe cycles. Hij TRT. Zo ieder zijn ding.

Nu is jouw spiegel wel weer goed of nog steeds niet? Anders moeten we die ook gewoon eens fixen... :(

• Downvote 1