Advertentie:



Sign in to follow this  
Batman123

Voedingsschema

Recommended Posts

Hallo,

 

ik ben opzoek naar een voedingsschema. Er zijn veel websites waar je tegen betaling een voedingsschema kan kopen, maar ik weet niet welke goed zijn.

 

mijn doel is spieren opbouwen. Ik ben 1.85 lang en 74kg. Ik heb kantoor werk en train momenteel 3x in de week. 
 

kan iemand advies geven over wat te doen? Ik zou het fijn vinden als ik bijvoorbeeld weet wat ik elke dag moet eten. 
 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom!

 

Een voedingsschema kun je niet zomaar kopen, dit is per persoon verschillend namelijk. Lees de volgende topics eens goed door en dan kun je zelf aan de slag met de voedingschema maker.

 

https://krachtforum.nl/topic/46-voedingschema-maker/

https://krachtforum.nl/topic/6-energiebehoefte-berekenen/

https://krachtforum.nl/topic/128-handleiding-om-te-bulken/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom,

 

Komt zeker goed. Volgens je stats denk ik dat je  een voedingsschema voor aanzetten spiermassa zal nodig hebben. Vrij veel koolhydraten, als brandstof en gezien je gewicht zo'n 148 gram eiwitten. (2 gram per kilo standaard) Verder ga ik er niet over uitweiden want hier zijn grotere specialisten op het forum. Kleine tip: laat je maag en darmstelsel geleidelijk aan wennen aan de calorie behoefte. Ga je op die manier langer volhouden.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 uur geleden zei Hansie:

Welkom,

 

Komt zeker goed. Volgens je stats denk ik dat je  een voedingsschema voor aanzetten spiermassa zal nodig hebben. Vrij veel koolhydraten, als brandstof en gezien je gewicht zo'n 148 gram eiwitten. (2 gram per kilo standaard) Verder ga ik er niet over uitweiden want hier zijn grotere specialisten op het forum. Kleine tip: laat je maag en darmstelsel geleidelijk aan wennen aan de calorie behoefte. Ga je op die manier langer volhouden.

 

Succes

 

Hans, daar hoeft niemand hier iets aan toe te voegen! Dat is een hele nette reactie zo. Gewoon correcte info met een tip erachteraan. Darmflora is ERG belangrijk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Nederland heeft al jaren geen pre-workout meer die een goede kick geeft. 
      Daarom besloten ik en m'n goede maat Victor dit merk op te zetten om krachtige pre-workout weer terug te brengen naar Nederland! 
      Deze pre-workout bevat als enige van heel Nederland DMHA wat de sterkste legale kracht booster is.
      Als je interesse hebt laat het me weten dan zal ik je korting geven wanneer we lanceren.   Groeten,
      Amir en Victor 
    • Hey Matjeq ik zag je post en heb speciaal een account aangemaakt om te reageren.
      Want ik zat ruim een jaar geleden met precies hetzelfde probleem.
      Na veel werken en voorbereiden brengen ik een een goede maat van me nu als enige van Nederland een pre-workout uit die ook DMHA bevat! 
      De pre-workouts die jij bedoelt bevatten waarschijnlijk DMAA wat inderdaad verboden is maar DMHA komt erg in de buurt qua effect en is 100% legaal.
      Alle andere merken verkopen pre-workouts met alleen cafeïne als stimulant waardoor je niet echt die kick voelt.
      Met deze pre-workout brengen we de kick weer terug!
      absolutenutrients.nl
    • Sportvrienden, In deze tijd van beperkingen is er ook meer tijd om 'ns wat nader naar de samenstelling van een training te kijken. Wat staat er vandaag op 't programma; welke warming-up sluit daar 't meest op aan en met welke vorm van cool down haal ik er 't meeste rendement uit. Zoals vermeld in een eerdere bijdrage, heb ik in de loop van de tijd het fenomeen 'kettlebell' wat hoger opgeschaald als erg effectief. Een kettlebell work-out is intensief, zorgt voor een hoge verbranding en is erg functioneel door 't compound karakter.  Voor wat betreft krachtsport ben ik van mening dat gerichte kettlebell oefeningen een positieve bijdrage leveren als warming-up en cool down als deze gericht zijn op de kerntraining. Met kerntraining bedoel ik de oefeningen die je voor een bepaalde spiergroep gepland hebt. De voordelen van een warming-up met een kettlebell liggen vooral in 't in korte tijd activeren van de motor units (door de compound), waardoor behalve je target spiergroep, ook je 'hulpspieren' zoals de antagonisten en de synergisten meegenomen worden. Dit verminderd sterk het risico op blessures en verkort op een verantwoorde manier je warming-up. Meer tijd voor je kerntraining! Als cooling down heeft een stukje kettlebell training vooral een niet te onderschatten functie als 'stretcher'; de nog onder spanning staande spieren worden op een relaxte manier weer gerekt waar de doorbloeding ook weer bij gebaat is (dus ook de zuurstof en voedselvoorziening).  Al met al de moeite van het proberen waard. Ik adviseer je te beperken tot de kettlebell swings. Deze zijn effectief, veelomvattend, maar ook intensief. Je moet natuurlijk wel voldoende overhouden. Mocht  e.e.a. je interesseren; wel effe de techniek van een goede swing aanleren! (YouTube/ Pavel Tsatsouline).   Gr. Geert.      
  • Sponsors