Advertentie:



Sign in to follow this  
kim1975

ik stel mij even voor

Recommended Posts

Hoi ik ben Kim,

 

Ben nu vanaf oktober 2014 begonnen met fitness. Daarvoor deed veel groepslessen zoals Bodypump en Aerobics en Gritt. Ik zag mijn lichaam nooit veranderen hoe ik het wou. Daarom overgestapt naar fitness. Want ik vind spier definitie bij vrouw gewoon erg mooi! 
Ben nu een tijdje aan de gang en ik zie echt heel veel vooruit gang! Dus fitness is echt mijn passie geworden. Ik hoop hier ook veel tips te kunnen vinden. Want ik heb de smaak te pakken!

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom op het forum kim! Wanneer je vragen hebt of dingen te delen hebt horen we het graag :)

ps: je kan ook altijd een logje hier bij houden met je vooruitgang etc.

Edited by Fit
logje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Beide eigenlijk, weegschaal niet extreem veel, ik denk afgelopen 5/6 weken zo’n 4/5 kilo aangekomen, maar voonamelijk indd in de spiegel en mensen die het zeggen.
    • Hoi Frederique,

      In elk geval welkom op het forum!  Hoop dat we je wat kunnen helpen.
      Het is goed dat je je man hebt laten meten, want dat is een goed uitgangspunt, dan kan je ook de daadwerkelijke veranderingen zien gebeuren.

      Allereerst wil ik je vertellen dat het alleen mogelijk is om extra spiermassa te bouwen als je meer eet dan dat je verbrandt. En dat is natuurlijk wel te doen, meer eten dan je nodig hebt en keihard trainen. Maar! Jij doet ook aan hardlopen, en DAT maakt het moeilijker voor jou. Want dat verbrandt stiekem veel kcal die je lichaam eigenlijk nodig zou hebben om te groeien in spiermassa. 

      Je kunt best wat cardio doen naast je krachttrainingen, maar als je op de meest efficiënte manier wilt groeien, zal je de hardloopsessies toch even wat omlaag moeten schroeven. OF dat, of VEEL meer eten. En dat tweede is op een gegeven moment toch lastig, zeker naast een baan etc.  

      Het is een beetje afwegen wat je het liefst wilt.
    • Lijkt het of je groeit in de spiegel of gebeurt er op de weegschaal ook iets?
  • Sponsors