Advertentie:

Sign in to follow this  
Hansie

de kop is er af

Recommended Posts

Na mij 6 weken naar de fitness gesleept te hebben een weekje rust inlassen om mijn getormenteerde pezen wat te laten rusten. Kom van een vrij zittend bestaan zonder veel beweging dus ben toch fier dat de kop er af is. De nazorg achter de training kan nog beter en de voeding heb ik buiten mijn eiwitshakes wat aan mij laten voorbij gaan. Ben niet bezig met bulken of cutten, neen zit er zowat tussen in. Gefascineerd om wat vetvrije spiermassa op te bouwen, hopelijk niet te veel vet bij gekregen te hebben en misschien wat vet verloren wie weet. Er staat in ieder geval een kilootje bij op de weegschaal maar of dat nu spieren zijn, zou me verwonderen. Zou me wel soms best niet te veel vergalopperen op de training. Heb soms nog de neiging om tot het gaatje te gaan wat ik de dag daarna dan moet bekopen in mijn al wat versleten rug. Zo blij als een kermisvogel dat er op mijn 46 een cm'tje bicepsomvang bij is gekomen. Van een schrale 37 cm naar 38. Dit met full body ipv split dus we zien daar nog progressie wat me blij maakt.

Edited by Hansie

Advertentie:

Ik meet ze zelf nooit, geen idee wat ze nu zijn. Maar ik heb ergens een keer gelezen dat het gemiddelde in NL 33cm is of zo. Was wel al een jaar of 6 terug misschien maar toch.

Dus hecht niet veel waarde aan de info maar besef dat je nu al bovengemiddeld bent :P

24 minuten geleden zei Shorty:

Ik meet ze zelf nooit, geen idee wat ze nu zijn. Maar ik heb ergens een keer gelezen dat het gemiddelde in NL 33cm is of zo. Was wel al een jaar of 6 terug misschien maar toch.

Dus hecht niet veel waarde aan de info maar besef dat je nu al bovengemiddeld bent :P

Ja, maar zal het hier wat relativeren, 38 is wel opgespannen hé pft. Denk ontspannen 34,5 of zo

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Niet doen!
      SARMs zijn niet volledig legaal en elke website die doet alsof, verkoopt iets anders, of rommel.
      Daarnaast hebben ze nooit de bijbehorende nakuren, omdat dat gewoon medicatie is en dat mag je alleen verkopen als je een apotheek bent.

Een goede, betrouwbare kuur begint bij de bron. Is die kut, heb je een kutkuur en ga je er heel veel spijt van krijgen.
      Ook op de prijzen betekent het ALTIJD dat GOEDkoop, ook DUURkoop is. Je kunt voor een lage prijs NOOIT een hoge kwaliteit kopen. 
      Dat is natuurlijk met niets in de wereld. Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat ook.

Als je een goeie bron zoekt, stuur me maar een berichtje, dan help ik je verder. 
      Hier mogen we niet over bronnen praten openlijk, ook de websites mag je niet vermelden eigenlijk dacht ik?
    • Hallo iedereen Heeft iemand ervaring met de sarms van ripped8.nl ? Wil een kuur cardarine /ostarine doen en kwam op deze website  Ziet er mij toch een degelijke site uit met goede prijzen Maar als iemand er ervaring mee heeft hoor ik het graag Alvast bedankt voor de reacties
    • De spiermassa van Anabolica zal ALTIJD langzaam teruglopen. Dat is omdat je boven je eigen testosteron productie "bereik" zit.   Jouw eigen productie laat bijvoorbeeld maar 85kg aan redelijke droge spiermassa toe. Als je na het kuren stopt en keihard blijft trainen, zal je altijd terugzakken (heeeeel langzaam) naar die 85kg. Ook al woog je 95 of ook al woog je 86. Dus om het allemaal te behouden moet je blijven kuren met anabolica eens in de zoveel tijd.    Met SARMs is het een beetje anders, omdat je testosteron nog steeds doorloopt tijdens de kuren. Zal je altijd alles behouden? Nee. Je zult die extra massa ook verliezen (uiteindelijk na verloop van tijd natuurlijk ook, maar dat duurt wel echt heel lang. Jaren kan dat duren) WANT je zit zeer waarschijnlijk boven je genetische limiet.   SARMs is de vriendelijkste manier, dat zeker. Met lekkere subtiele groei. Zeker    
  • Sponsors