Advertentie:

Sign in to follow this  
Guest Hansie

de kop is er af

Recommended Posts

Guest Hansie

Na mij 6 weken naar de fitness gesleept te hebben een weekje rust inlassen om mijn getormenteerde pezen wat te laten rusten. Kom van een vrij zittend bestaan zonder veel beweging dus ben toch fier dat de kop er af is. De nazorg achter de training kan nog beter en de voeding heb ik buiten mijn eiwitshakes wat aan mij laten voorbij gaan. Ben niet bezig met bulken of cutten, neen zit er zowat tussen in. Gefascineerd om wat vetvrije spiermassa op te bouwen, hopelijk niet te veel vet bij gekregen te hebben en misschien wat vet verloren wie weet. Er staat in ieder geval een kilootje bij op de weegschaal maar of dat nu spieren zijn, zou me verwonderen. Zou me wel soms best niet te veel vergalopperen op de training. Heb soms nog de neiging om tot het gaatje te gaan wat ik de dag daarna dan moet bekopen in mijn al wat versleten rug. Zo blij als een kermisvogel dat er op mijn 46 een cm'tje bicepsomvang bij is gekomen. Van een schrale 37 cm naar 38. Dit met full body ipv split dus we zien daar nog progressie wat me blij maakt.

Edited by Hansie

Advertentie:

Ik meet ze zelf nooit, geen idee wat ze nu zijn. Maar ik heb ergens een keer gelezen dat het gemiddelde in NL 33cm is of zo. Was wel al een jaar of 6 terug misschien maar toch.

Dus hecht niet veel waarde aan de info maar besef dat je nu al bovengemiddeld bent :P

Guest Hansie
24 minuten geleden zei Shorty:

Ik meet ze zelf nooit, geen idee wat ze nu zijn. Maar ik heb ergens een keer gelezen dat het gemiddelde in NL 33cm is of zo. Was wel al een jaar of 6 terug misschien maar toch.

Dus hecht niet veel waarde aan de info maar besef dat je nu al bovengemiddeld bent :P

Ja, maar zal het hier wat relativeren, 38 is wel opgespannen hé pft. Denk ontspannen 34,5 of zo