Advertentie:

Sign in to follow this  
Hansie

de kop is er af

Recommended Posts

Na mij 6 weken naar de fitness gesleept te hebben een weekje rust inlassen om mijn getormenteerde pezen wat te laten rusten. Kom van een vrij zittend bestaan zonder veel beweging dus ben toch fier dat de kop er af is. De nazorg achter de training kan nog beter en de voeding heb ik buiten mijn eiwitshakes wat aan mij laten voorbij gaan. Ben niet bezig met bulken of cutten, neen zit er zowat tussen in. Gefascineerd om wat vetvrije spiermassa op te bouwen, hopelijk niet te veel vet bij gekregen te hebben en misschien wat vet verloren wie weet. Er staat in ieder geval een kilootje bij op de weegschaal maar of dat nu spieren zijn, zou me verwonderen. Zou me wel soms best niet te veel vergalopperen op de training. Heb soms nog de neiging om tot het gaatje te gaan wat ik de dag daarna dan moet bekopen in mijn al wat versleten rug. Zo blij als een kermisvogel dat er op mijn 46 een cm'tje bicepsomvang bij is gekomen. Van een schrale 37 cm naar 38. Dit met full body ipv split dus we zien daar nog progressie wat me blij maakt.

 

 

Edited by Hansie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik meet ze zelf nooit, geen idee wat ze nu zijn. Maar ik heb ergens een keer gelezen dat het gemiddelde in NL 33cm is of zo. Was wel al een jaar of 6 terug misschien maar toch.

 

Dus hecht niet veel waarde aan de info maar besef dat je nu al bovengemiddeld bent :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuten geleden zei Shorty:

Ik meet ze zelf nooit, geen idee wat ze nu zijn. Maar ik heb ergens een keer gelezen dat het gemiddelde in NL 33cm is of zo. Was wel al een jaar of 6 terug misschien maar toch.

 

Dus hecht niet veel waarde aan de info maar besef dat je nu al bovengemiddeld bent :P

 

Ja, maar zal het hier wat relativeren, 38 is wel opgespannen hé pft. Denk ontspannen 34,5 of zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Wat mij hielp (helpt) is boksen met gewichten, afwisselen met 1kg en 2 kg. Rondjes van 2 min... maximale verbranding (bij mij tenminste). En mooi strak ook...
    • Zoals allemaal gezegd hierboven: Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit.    Sorry, ik heb geen filter Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit.   Het goede advies is al gegeven: Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.   Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.   Maar terugkomend op het buikje wegtrainen: Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!) Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.   Etc. Etc.   En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor!  
    • Welkom en veel plezier gewenst met je terugkeer naar het ijzer.  Neem je tijd en enjoy.
  • Sponsors