Advertentie:



Shorty

4 dagen split trainingsschema voor Beginners of semi-gevorderde sporters

Recommended Posts

Hey mensen,

Fit en ik hebben eens zitten brainstormen en door de vele vragen hebben we dus bij deze een 4 dagen split schema opgesteld.
Dit schema kan je alleen zien en openen als je daadwerkelijk een account hebt op dit forum.

Succes mensen, het is een pittig schema en draait om maximale groei. Dit schema is niet gefocust op kracht, maar op algeheel groeien van de spiergroepen. Wil je dat 1 spiergroep harder groeit dan de ander (omdat hij in proportie achterloopt)?
Dan pak je die spiergroep 2 keer per week en de rest 1 keer per week.

Veel trainingsplezier en melkzuur haha!

Trainingsschema beginners-semi gevorderd - 4 dagen split.docx

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Dit schema is voor zowel beginners al gevorderden! Veel succes en maak het jezelf niet te makkelijk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan schuif je natuurlijk de dagen gewoon op. Dan doe je zeg maar 1 dag langer over je split.

Geen zorgen over maken dus, gewoon zorgen dat je de dagen achtereenvolgens afwerkt :)

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 uur geleden zei vingerwerk:

Helaas is dit document niet te openen

 

Jawel hoor! Heb je misschien geen Microsoft Word op je computer? Of een Mac (Apple) zonder Word?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 2-12-2019 at 05:34 zei Shorty:

 

Jawel hoor! Heb je misschien geen Microsoft Word op je computer? Of een Mac (Apple) zonder Word?

Klopt, ik kon dit document niet openen op de device waar ik op zat.

 

Bedankt voor het delen @Shorty @Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei vingerwerk:

Klopt, ik kon dit document niet openen op de device waar ik op zat.

 

Bedankt voor het delen @Shorty @Fit

 

Geen dank hoor succes met het volgen hij is pittig! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fit @Shorty

 

Via FB heb ik dit schema net gevonden (beetje aan het zoeken naar wat nieuwe/andere oefeningen, voor borst en schouders..

maar vraagje over het schema,

Waarom geen Hex press voor borst er in?

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minuten geleden zei jiggie:

@Fit @Shorty

 

Via FB heb ik dit schema net gevonden (beetje aan het zoeken naar wat nieuwe/andere oefeningen, voor borst en schouders..

maar vraagje over het schema,

Waarom geen Hex press voor borst er in?

 

Dat kan, haal er 1 uit, en doe die erin. Maar ik zou hem in elk geval niet uitwisselen voor de fly's. Die bouwen simpelweg het meeste massa.

 

De bedoeling was om voor beginners iets in elkaar te zetten, want die hebben die controle nog niet om de pecs te "squeezen" tijdens zo'n oefening.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Welkom Ramon.  Op deze site zul je vast en zeker de gewenste kennis op doen.   Succes!
    • Hey allemaal, hierbij even een korte introductie over mij.   Ik ben 21 jaar oud en ben 4,5 jaar geleden in aanraking  gekomen met fitness en krachttraining. Vrijwel direct was ik erg fanatiek aan het trainen, maar als ik hierop terugblik was dit ver van efficient. Ik vind zowel het sporten als het voedingsaspect leuk aan deze tak van sport. Erg interessant waartoe je lichaam allemaal in staat is. Ik heb een kleine twee jaar Sportkunde gestudeerd aan de Hanzehogeschool in Groningen en heb ook een opleiding tot sportmasseur gevolgd en afgerond. Na deze twee jaar heb ik toch besloten om te switchen van opleiding en nu studeer ik verpleegkunde, ook dit aan de Hanzehogeschool in Groningen.   Mijn huidige statistieken: Lengte: 183cm Gewicht: 86kg Squat: 165kg Bankdruk: 135kg Deadlift: 170kg   Mijn doelen wanneer de sportscholen weer open gaan zijn: Het versterken van mijn squat, deze wil ik graag naar 180kg hebben.  Mijn deadlift verbeteren. Mijn techniek zit goed, maar op een of andere manier vind ik het lastig om mijn kracht er in kwijt te kunnen. Bovenlichaam op hypertrofie verder trainen.
    • Klopt helemaal Shorty. Bij deze vorm duurt de 'naverbranding' ook het langst. Verder uiteraard meer kalorieën verbruiken dan je inneemt!
  • Sponsors