Advertentie:

Shorty

4 dagen split trainingsschema voor Beginners of semi-gevorderde sporters

Recommended Posts

Hey mensen,

Fit en ik hebben eens zitten brainstormen en door de vele vragen hebben we dus bij deze een 4 dagen split schema opgesteld.
Dit schema kan je alleen zien en openen als je daadwerkelijk een account hebt op dit forum.

Succes mensen, het is een pittig schema en draait om maximale groei. Dit schema is niet gefocust op kracht, maar op algeheel groeien van de spiergroepen. Wil je dat 1 spiergroep harder groeit dan de ander (omdat hij in proportie achterloopt)?
Dan pak je die spiergroep 2 keer per week en de rest 1 keer per week.

Veel trainingsplezier en melkzuur haha!

Trainingsschema beginners-semi gevorderd - 4 dagen split.docx

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Dit schema is voor zowel beginners al gevorderden! Veel succes en maak het jezelf niet te makkelijk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan schuif je natuurlijk de dagen gewoon op. Dan doe je zeg maar 1 dag langer over je split.

Geen zorgen over maken dus, gewoon zorgen dat je de dagen achtereenvolgens afwerkt :)

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 uur geleden zei vingerwerk:

Helaas is dit document niet te openen

 

Jawel hoor! Heb je misschien geen Microsoft Word op je computer? Of een Mac (Apple) zonder Word?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 2-12-2019 at 05:34 zei Shorty:

 

Jawel hoor! Heb je misschien geen Microsoft Word op je computer? Of een Mac (Apple) zonder Word?

Klopt, ik kon dit document niet openen op de device waar ik op zat.

 

Bedankt voor het delen @Shorty @Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei vingerwerk:

Klopt, ik kon dit document niet openen op de device waar ik op zat.

 

Bedankt voor het delen @Shorty @Fit

 

Geen dank hoor succes met het volgen hij is pittig! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ik zou op jou leeftijd alleen nog wel uitkijken, je bent nog in de groei. Er geldt niet voor niets de regels in de sportschool van 16+.
    • Hey,   als je je spieren elke dag hetzelfde voorschoteld gaan ze niet groeien. Je zal misschien wel wat peziger worden maar in massa ga je niet toe nemen. Je skelet is nog niet volgroeid daarom is sleuren aan gewichten nog niet echt aangewezen. Probeer eens dag om dag te pompen en varieer met je handen stand. Driehoekje maken met je handen zal je nog meer de nadruk leggen op je triceps. Je handen wat breder zetten meer de nadruk op je borstspieren. Je kan je voeten ook op je bed plaatsen en zo pompen zo leg je de focus op je bovenste borstspieren. Als je echt sterk bent kan je eens proberen push ups in handstand zo zal je sterke schouder spieren ontwikkelen.   Groeten
    • Ik ben 14 jaar, 1 meter 73 en tussen de 50 en 55 kg. Ben nogal dun en lang en zou graag wat breder / gespierder willen worden. Ik doe nu dagelijks 2×15 push-ups (Is niet veel maar misschien is er na een jaartje dit doen wel verschil te zien). Heb geen speciaal eetschema, eet bij het ontbijt meestal 2 broodjes, bij lunch op school 3 en in de avond groente met aardappelen en vlees. Als ik naar sportschool zou gaan zal mijn moeder waarschijnlijk zeggen dat ik er nog te jong voor ben wat ik ook wel begrijp. Heeft iemand tips voor mij?
  • Sponsors