Advertentie:

Sign in to follow this  
PascalG93

Vragen van een ‘beginnende’ sporter

Recommended Posts

Hallo leden,

 

Mijn naam is Pascal, 25 jaar en sinds een weekje begonnen met fitnessen.
 

Mijn gegevens: 1.74 lang 100.6 kg BMI 33.2 Fat: 31.6%  Spierpercentage: 65%
 

Het vet zit rond de borst, buik, benen en billen.


Ik sport sinds een week 3x in de week (althans, dat is mijn doel..) bij de plaatselijke basic fit.

 

schema:

start:

10-15 warming-up op de loopband of crosstrainer (audio training BF)

 

vervolgend:

total body workout: borst benen, buik, billen, rug, schouders, armen.

 

afsluitend:

10-15 min crosstrainer of loopband. (Audio Training BF).

 

Natuurlijk ben ik nog een ‘beginnende sporter’, maar ik wil eens weten: 

 

-keto/khd arm icm met dit schema? Ja/Nee? Waarom?


- total Body workout veranderen in bijv. 1 dag borst  1 dag benen. 1 dag ....???

 

ik voel mij nog niet zo comfortabel om bij de gewichten en halters (lees: bij de grote jongens) te sporten, dus ik gebruik de apparaten.  
 

Ik zou graag jullie advies willen!

alvast bedankt! 

13B0B261-A909-41E7-8EB4-CF41CE7EDF1D.png

Edited by PascalG93

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom Pascal,

 

Persoonlijk zou ik vasthouden aan een full body schema of daar toch ten minste voor 3 maanden mee starten. Vet metabolisme zal er beter mee varen. M.a.w. ben de mening toegedaan dat je met full body langer en meer vet zal verbranden dan met split training. Daarbij moeten je pezen, gewrichten, ligamenten nog wennen aan gewichtsbelasting dus als je je spieren zou slopen met split routine kan je wel eens problemen krijgen. Denk ook dat je daar later de voordelen van gaat ondervinden bij eventuele split training door dus te beginnen met full body. Mind-muscle connection vraagt ook meer om een full body training in het begin.

 

groeten Hansie

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Heb altijd getraind en gedieet maar in 2019 nam ik t heel serieus met gekke resultaten. ( zie foto )

      2 jaar later ben weer bijna 10kg aangekomen.

      Ik wilde ff extreem doen en beginnen met 1800 kcal per dag ( 180-200 gr eiwit ) want wilde gwn snel wat kwijt.

      Eerste 1,5 kilo zo kwijt natuurlijk. Maar nu schommel ik de hele tijd tussen 87,9 en 87,4. Steeds op en neer. Terwijl ik me gewoon goed houd aan mn calorieen tellen. Ik weeg alles. En doe 10 - 15 min cardio na mn training. Train 4 x per week.

      Wrm gebeurd dit? Kwil niet nu 1700 gaan eten
    • Als Belg ook mactropin bestelt gezien ik veel in NL kom. Maar voel er inderdaad niet veel van. 
         
    •   Niet iedereen is comfortabel met foto's maken van zichzelf en het op internet plaatsen. Maar dat ter zijde is hij ook nog lang niet klaar met zijn kuur.    Ik heb nooit foto's geplaatst en zal ik ook niet doen. maar ik begon op 1m67 met 65 kg en heb in de afgelopen 6 jaar met SARMs en anabolica 19 kg gewonnen. (Hetzelfde vetpercentage als wanneer ik 65 woog)   Dat moet qua resultaten ook voldoende zeggen bijvoorbeeld? Als iemand maar gains gemaakt heeft en niet omhoog geschoten is in vet, zeg ik: "Cycle geslaagd!!"
  • Sponsors