Advertentie:

Sign in to follow this  
Sylvie1968

Mijn resultaten

Recommended Posts

Foto 1 heb ik vandaag gemaakt en foto 2 is van anderhalf jaar geleden. Ik ga in de deuropening staan en pak die vast met beide handen naar achteren toe. 

img_1575970414275.jpg

IMG_20180608_110313.thumb.jpg.786a1c42621886ed8616ff76e53e52d9.jpg

Edited by Sylvie1968

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Als Belg ook mactropin bestelt gezien ik veel in NL kom. Maar voel er inderdaad niet veel van. 
         
    •   Niet iedereen is comfortabel met foto's maken van zichzelf en het op internet plaatsen. Maar dat ter zijde is hij ook nog lang niet klaar met zijn kuur.    Ik heb nooit foto's geplaatst en zal ik ook niet doen. maar ik begon op 1m67 met 65 kg en heb in de afgelopen 6 jaar met SARMs en anabolica 19 kg gewonnen. (Hetzelfde vetpercentage als wanneer ik 65 woog)   Dat moet qua resultaten ook voldoende zeggen bijvoorbeeld? Als iemand maar gains gemaakt heeft en niet omhoog geschoten is in vet, zeg ik: "Cycle geslaagd!!"
    • Het gaat bij 2 dingen wat ik hierboven zie fout, je traint ten eerste meer op kracht dan op massa. Probeer in jou geval eens een paar maandjes op de 12 tot 15 rep range te trainen.    Verder is er verschil tussen trainen en echt trainen. Omdat je 3 spiergroepen op een dag pakt denk ik namelijk niet dat je nog "fit" genoeg bent op het eind van je training voor progressieve overload.    Ten derde ga je met 2.5 uur trainen per dag, en slechts 1800 kcal eten echt nooit genoeg voeding binnen krijgen.    Mijn tips dus in het kort: -focus op een fatsoenlijk trainingschema met 1 a 2 spiergroepen per dag max.  -focus leggen op meer herhalingen -een goed voeding schema maken, nee voeding maakt je niet dik als je dit op de juiste manier doet.   Wanneer je bovenstaande stappen optimaliseerd ga je nog zoveel meer uit je natuurlijke potentie halen.
  • Sponsors