Advertentie:

Sign in to follow this  
Motivator

Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Na me vorige sarmstack die ik uitgebreid beschreven heb ga ik deze stack ook loggen

Ik ben 7 weken na me vorige sarmkuur gestart met LGD en Cardarine en heb daar RAD 140 aan toegevoeg. Ik zit nu in week 5 en heb er sinds een week ook ostarine aan toegevoegd, die had ik nog liggen namelijk 😁

LGD: 10mg pd

Cardarine: 20mg pd

RAD: 25mg pd

Ostarine: 20mg pd

Me maat heeft de zelfde stack, alleen dan zonder ostarine. 

Me maat heeft een andere lichaamsbouw dan mij en kan nog veel gains maken. Ik Zit denk ik op 90% van me natty max. Teminste, als ik nu een jaar verder ben dan is het geen mega verschil meer zoals

jaar 1 en 2 van het trainen. 

Oke gaan we:

Tijdens de nakuur met clomid kreeg ik wat puistjes op me rug. Deze zijn nog steeds actief. Dit komt omdat de sarms je hormonen toch in de war gooien en je dus meer talg aanmaakt in combi met een iets vettere huid. ( de vettere huid Zie ik totaal niet trouwens). Me maat heeft er meer last van dan ik. Het is ook niet heel extreem maar omdat ik normaal 0,0 puisies op me rug heb valt het wel op. 

Uiteindelijk gaat dit vanzelf weg als ik na deze kuur een tijdje geen sarms pak. 

Week 1 merkte ik uiteraard nog nog niks. 

Week 2: wederom vanaf dag 10( was bij me vorige stack ook) gaat de sessie ineens wel heel lekker. Dit kan toeval zijn maar toch zit het in je hoofd dan gelijk goed. 

De rest van de week gaat het ook prima. Wat versta ik onder prima: na een cut is het volume wat minder en ben je iets sneller moe. Al moet ik zeggen dat Cardarine het middel is dat ik in iedere cut ga inzetten. Wat kan je met dat spul blijven beuken zeg 🤩

Maar ik merk vanaf dag 10 dat ik weer meer volume kan pakken en de gewichten stijgen. Na de vorige sarmkuur was ik ietsie kracht kwijt maar minimaal zoals gezegd, meer het volume dat me opbrak. 

Week 3: daar is de stijve paal weer, ja hoor het werkt 😁. Ook wordt ik vanaaf week 3 standaard iedere nacht wakker om klokslag 03:45. En totaal uitgerust. Ik

blijf dan nog wel in bed liggen maar wat mij betreft mag de dag beginnen. Slaap is dus een stukje korter. 

Er komen ook weer allemaal rare dromen die vaak echt leuk zijn. Normaal droom

ik ook wel maar vaak weet je dat niet

meer als je wakker wordt. Met sarms heb ik daar wel last van, iets dat ik persoonlijk echt wel lachen vind. 

En ze gaan niet alleen maar over lekkere wijven hoor😁 het gaat over echt van alles. 

Me maat heeft exact het zelfde als mij en wordt ook wakker op exact het zelfde tijdtip, vrij bizar wel. 

Week 4+5: traingen Zijn zwaar, loodzwaar. Ik hou ervan om op het randje te trainen maar pas altijd wel goed op. Warm worden etc doe ik altijd bijvoorbeeld en ook bij bijvoorbeeld de 5e oefening altijd wat opwarmwerk met lichte gewichten. 

Ik merk in deze weken dat ik nog niet volledig herstel en gooi er op een bepaalde dag wat oefeningen uit. Een blesurre wil ik ten alle tijden voorkomen en kan van mezelf gerust zeggen dat ik expert ben ik even een stapje terug op het juiste moment. 

Week 4 is ook de week geweest dat ik de ostarine heb toegevoegd die ik nog had

liggen. Ostarine is idiaal voor herstel van pezen bijvoorbeeld. Ook voor ik in week 4 de eiwitten ietsjes op van 2 gr per kg naar 2,2 gr perkg lichaamsgewicht. 

Sinds deze week geen last meer en ben precies hersteld voor de volgende sessie. Ik doe fullbody en ben dus echt een kleine twee uur aan het rammen. Twee uur is aan de lange kant maar door vaak zware oefeningen op je maximale neem ik gewoon me rust. Ik kan niet zeggen dat het herstel nu wel ok is door de osarine

en de eiwitten, denk eerder door het inklappen van de gehele stack, want oh

man deze week was kneiter hard. 

Wat betreft me maat: bij hem zag je na 10 dagen al een behoorlijke pomp. Nu in week 5 zit hii zeker in beastmode. Hii is nu al grof sterker en als je hem ziet dan oogt hii alsof ie n half jaar trainen erop heeft zitten al. Bij hem kan je het beter zien dan bij mij, maar dat heeft ook alles te maken met

lichaamsbouw, hoeveelheid al opgebouwde spieren etc. 

Kcal: niet normaal hoeveel kcal je extra opkan als je met een stack bezig bent. Op de eerste plaats begon de echte honger

na twee weken en ben je bang om teveel te gaan snaaien en te snel vet aan te zetten. 

Voor mezelf zonder samstack zit een cleane bulk rond de 4000 kcal. Met sarms kan daar gewoon nog 1000kcal bij wil ik gewicht aankomen. Dus ik kan nu heerlijk 5000 kcal wegeten en dan lust ik eigenlijk

nog wel meer. 

Me maat het zelfde, kan veel meer eten dan normaal. Super dus!

Wat ook grappig is om te vermelden: door lgd en Rad, maar ook alleen Lgd voel je je toch stiekem weer wat jeugdiger. Teminste, ik merk dat wel. 

Als laatste voor nu: RAD en agressie. Dit

lees je wel eens ergens dus dit is een mooie test. 

Ik heb er nul komma nul last van. 

Me maat: bloedagressief! Nee geintje, maar die merkt het wel. Ook dit is persoonsgebonden. Ben je van jezelf al een geiriteerd persoon dan zal RAD dat wellicht versterken. 

Wordt vervolgd.  

Gr Sander. 

Advertentie:

Op 13-12-2019 at 22:44 zei Motivator:

Hallo allemaal,

Na me vorige sarmstack die ik uitgebreid beschreven heb ga ik deze stack ook loggen

Ik ben 7 weken na me vorige sarmkuur gestart met LGD en Cardarine en heb daar RAD 140 aan toegevoeg. Ik zit nu in week 5 en heb er sinds een week ook ostarine aan toegevoegd, die had ik nog liggen namelijk 😁

LGD: 10mg pd

Cardarine: 20mg pd

RAD: 25mg pd

Ostarine: 20mg pd

Me maat heeft de zelfde stack, alleen dan zonder ostarine. 

Me maat heeft een andere lichaamsbouw dan mij en kan nog veel gains maken. Ik Zit denk ik op 90% van me natty max. Teminste, als ik nu een jaar verder ben dan is het geen mega verschil meer zoals

jaar 1 en 2 van het trainen. 

Oke gaan we:

Tijdens de nakuur met clomid kreeg ik wat puistjes op me rug. Deze zijn nog steeds actief. Dit komt omdat de sarms je hormonen toch in de war gooien en je dus meer talg aanmaakt in combi met een iets vettere huid. ( de vettere huid Zie ik totaal niet trouwens). Me maat heeft er meer last van dan ik. Het is ook niet heel extreem maar omdat ik normaal 0,0 puisies op me

rug heb valt het wel op. 

Uiteindelijk gaat dit vanzelf weg als ik na deze kuur een tijdje geen sarms pak. 

Week 1 merkte ik uiteraard nog nog niks. 

Week 2: wederom vanaf dag 10( was bij me vorige stack ook) gaat de sessie ineens wel heel lekker. Dit kan toeval zijn maar toch zit het in je hoofd dan gelijk goed. 

De rest van de week gaat het ook prima. Wat versta ik onder prima: na een cut is het volume wat minder en ben je iets sneller moe. Al moet ik zeggen dat Cardarine het middel is dat ik in iedere cut ga inzetten. Wat kan je met dat spul blijven beuken Zeg 🤩

Maar ik merk vanaf dag 10 dat ik weer meer volume kan pakken en de gewichten stijgen. Na de vorige sarmkuur was ik ietsie kracht kwijt maar minimaal zoals gezegd, meer het volume dat me opbrak. 

Week 3: daar is de stijve paal weer, ja hoor het werkt 😁. Ook wordt ik vanaaf week 3 standaard iedere nacht wakker om klokslag 03:45. En totaal uitgerust. Ik

blijf dan nog wel in bed liggen maar wat mij betreft mag de dag beginnen. Slaap is dus een stukje korter. 

Er komen ook weer allemaal rare dromen die vaak echt leuk zijn. Normaal droom

ik ook wel maar vaak weet je dat niet

meer als je wakker wordt. Met sarms heb ik daar wel last van, iets dat ik persoonlijk echt wel lachen vind. 

En ze gaan niet alleen maar over lekkere wijven hoor😁 het gaat over echt van alles. 

Me maat heeft exact het zelfde als mij en wordt ook wakker op exact het zelfde tijdtip, vrij bizar wel. 

Week 4+5: traingen Zijn zwaar, loodzwaar. Ik hou ervan om op het randje te trainen maar pas altijd wel goed op. Warm worden etc doe ik altijd bijvoorbeeld en ook bij bijvoorbeeld de 5e oefening altijd wat opwarmwerk met lichte gewichten. 

Ik merk in deze weken dat ik nog niet volledig herstel en gooi er op een bepaalde dag wat oefeningen uit. Een blesurre wil ik ten alle tijden voorkomen en kan van mezelf gerust zeggen dat ik expert ben ik even een stapje terug op het juiste moment. 

Week 4 is ook de week geweest dat ik de ostarine heb toegevoegd die ik nog had

liggen. Ostarine is idiaal voor herstel van pezen bijvoorbeeld. Ook voor ik in week 4 de eiwitten ietsjes op van 2 gr per kg naar 2,2 gr perkg lichaamsgewicht. 

Sinds deze week geen last meer en ben precies hersteld voor de volgende sessie. Ik doe fullbody en ben dus echt een kleine twee uur aan het rammen. Twee uur is aan de lange kant maar door vaak zware oefeningen op je maximale neem ik gewoon me rust. Ik kan niet zeggen dat het herstel nu wel ok is door de osarine

en de eiwitten, denk eerder door het inklappen van de gehele stack, want oh

man deze week was kneiter hard. 

Wat betreft me maat: bij hem zag je na 10 dagen al een behoorlijke pomp. Nu in week 5 zit hii zeker in beastmode. Hii is nu al grof sterker en als je hem ziet dan oogt hii alsof ie n half jaar trainen erop heeft zitten al. Bij hem kan je het beter zien dan bij mij, maar dat heeft ook alles te maken met

lichaamsbouw, hoeveelheid al opgebouwde spieren etc. 

Kcal: niet normaal hoeveel kcal je extra opkan als je met een stack bezig bent. Op de eerste plaats begon de echte honger

na twee weken en ben je bang om teveel te gaan snaaien en te snel vet aan te zetten. 

Voor mezelf zonder samstack zit een cleane bulk rond de 4000 kcal. Met sarms kan daar gewoon nog 1000kcal bij wil ik gewicht aankomen. Dus ik kan nu heerlijk 5000 kcal wegeten en dan lust ik eigenlijk

nog wel meer. 

Me maat het zelfde, kan veel meer eten dan normaal. Super dus!

Wat ook grappig is om te vermelden: door lgd en Rad, maar ook alleen Lgd voel je je toch stiekem weer wat jeugdiger. Teminste, ik merk dat wel. 

Als laatste voor nu: RAD en agressie. Dit

lees je wel eens ergens dus dit is een mooie test. 

Ik heb er nul komma nul last van. 

Me maat: bloedagressief! Nee geintje, maar die merkt het wel. Ook dit is persoonsgebonden. Ben je van jezelf al een geiriteerd persoon dan zal RAD dat wellicht versterken. 

Wordt vervolgd.  

Gr Sander. 

Toffe log kerel! Succes met de rest van je kuur ik ben heel benieuwd! Nog enkele sides die je merkt of niks? :)

Hai allemaal,

Ik ondervind een side en dat zijn de puistjes op me rug die nu een soort actief blijven na de clomid nakuur. Verder echt nul komma nul. Ja, dromen en kortere slaap enzo, maar dus geen nadelige side’s.  

Ik doe fullbody omdat dat me echt goed ligt. Ik heb ook pusch pull’s gedaan en upper/lower, en ook langere tijd en meerdere schema’s van 12 weken in die koers. Maar ik merk met fullbody dat ik de beste progressie heb geboekt de afgelopen jaren. Ik wordt ook sterker met fullbody weet ik inmiddels. 

Uiteraard is dit per persoon verschillend. De eerste twee jaar liften had ik alleen split schema’s bijvoorbeeld en af en toen een fullbody. Met die FB schema’s kreeg ik toen al snel wat kleine pijntjes en soms op het randje van blesurre’s. 

Uiteindelijk het juiste volume voor mij gevonden zodat ik steeds voor mijn gevoel de beste supercompensatie heb. 

Moet zeggen dat de fullbody schemas echt zwaarder vallen dan de splitschema’s. 

Nu maak ik ze zelf ook lekker zwaar 😁 dus eigenschuld. 

Ieder lichaam reageerd anders en voor mij is echt hard rammen noodzakelijk.  Ik ben aardig lang en type ecto. 

Oefeningen die vooruit gaat die wissel ik uiteraard niet, maar oefeningen die vast komen te zitten die wissel ik in voor een andere gelijkwaardige oefening voor de desbetreffende spiergroep. Op die manier krijgt me schema geregeld update’s en gaan niet vervelen. 

Gr Sander

Update, bijna vergeten 😂

Morgen is me kuurtje afgelopen en is het op. Dan 4 weken mini nakuur met clomid en dan nog een week of 3 niks. 
Omdat ik met me vorige kuurtje het aangekomen vet met slechts 4 weken kwijt was heb ik nu wat harder gebulkt haha. Omdat ik erg makkelijk vet verbrand heb ik dus lekker veel gevreten. Zoiezo me eetschema aangehouden op 4400

kcal en daarbovenop nog allerlei zooi wat voor me mond langskwam 🙈

ik ben 7 kilo aangekomen, wat natuurlijk teveel is in 12 weken maar dat klap ik er zoals gezegd gemakkelijk af. 

vanaf maandag langzaam de kcal weer aan het verlagen.  

De cardarine is al een tijdje op en ik merkte na een week of 4 pas dat de conditie wat minder werd. Je bent sneller kapot en hebt wat langer rust nodig tussen de sets. Cardarine is appart, je kan er heel de tent mee afbreken wat normaal voelt op dat moment. Maar zodra het een tijdje weg is merk je ineens hoe goed het was. 
in idergeval begin ik dit weekend weer met een nieuwe carda sessie van 16 weken. Zeker omdat de sarms nu op zijn een absolute aanrader om te blijven knallen. 

De rad 140: ik vind het lastig om te zeggen wat het nu precies gedaan heeft. Zoeizo in combi met LGD en Ostarine zie je er lekker grof uit zoeizo. Ook zijn er nieuwe record bereikt met een aantal oefeningen, dit was wederom vanaf week 7. Je merkt eerder dat het werkt maar op volle kracht is het dan nog niet  

verder alleen wat puistjes op me rug die een beetje blijven Zitten en weer weggaan, maar niks ernstigs. dat was het dan ook wat betreft bijwerkingen, helemaal niks verder

ik ga nu het vet eraf trainen tot ergens tussen de 8 en 10%. 

over 8 weken gooi ik dan S4 erin, hier ben ik erg benieuwd naar!

Morgen moet ik trouwens bloedprikken en de uitslag weet ik dinsdag. Dat komt dus mooi uit 😁. Ben ergens wel

benieuwd. 
gebruikt voor 12 weken: rad, lgd, ostarine, cardarine, preworkout en amp citraat. 

Wordt dus vervolgd!

ps: me maat heeft dezelfde ervaringen als mij. 

gr sander

Edited by Motivator
  • Upvote 1

7 kilo!Dat is niet niks,ben benieuwd wat je overhoud als je vet% terug op peil is.Heb je enig idee hoe hoog je vet% nu is of hoeveel je gestegen bent tijdens die 12 weken?koop je de sarms online of heb je een vertrouwde bron?

Op 23-1-2020 at 18:32 zei Dwb:

7 kilo!Dat is niet niks,ben benieuwd wat je overhoud als je vet% terug op peil is.Heb je enig idee hoe hoog je vet% nu is of hoeveel je gestegen bent tijdens die 12 weken?koop je de sarms online of heb je een vertrouwde bron?

Nee klopt, 7 kilo is eigenlijk veel te veel. Zeker omdat ik al richting me max ga kwa spieropbouw. 
Eigenlijk is het iets minder want er gaat ca 2 kilo aan vocht af in t begin van me cut. 
Ik heb dus echt mezelf lekker verwend met veeeelll eten, omdat ik zeer snel vet kan verbranden ( dat is gewoon mazzel hebben) kom ik er dus prima mee weg. 
ik zal nu op ca 17 a 18 % zitten. Er is echt wel wat vet bijgekomen dat kan ik zelf wel aardig zien ook. Abs zijn nog zichtbaar bij het juiste licht als je ze aanspant. 
Ik cut het nu terug naar ca 8 a 9%, in iedergeval wil ik dat de abs er goed uit aan knallen. Als dat zover is dan is de rest al knetterdroog want buik is toch het laatste dat verdwijnd. 

ik heb me sarms van een betrouwbare bron. Heb eerst online gezocht en gekeken maar ik las overal wel negative dingen van niet bezorgd worden tot rare bijwerkingen die Sarms helemaal niet horen te geven. Gezien de prijs wou ik het ook niet in het buitenland gaan bestellen want dan zul je net zien dat juist dat van mij weer niet aankomt.  Daarnaast moet je ook een goede nakuur hebben, het is dan wel een mini nakuur maar goed, dan kom je weer ergens anders terecht natuurlijk. 
ik mag de bron hier niet bespreken en ik respecteer de regels, maar je kan me een bericht sturen voor wat info. 

en wat ik overhoud na deze kuur is nog vrij lastig te zeggen want ik ga droger worden dan de vorige keer. Mooiste zou Zijn dat ik eindig op het zelfse gewicht waar de kuur mee begon, maar dan een stukkie droger 🤩

in ieder geval heb ik naar mijn idee niks laten liggen want ondanks dat je een sarm kuurtje doet moet je knetterhard trainen en je eten tracken. Beide is netjes gedaan en 12 weken progressie kunnen maken met trainen. 

gr Sander

Edited by Motivator

Wou net een update plaatsen. 

Ik ben er zeer slecht aan toe, nog een week of drie en dan kan ik me kist bestellen 😭

Nee zonder gekheid, ik heb een virus te pakken en een antibiotica kuur gehad van 10 dagen. ( trouwens niet ziek en kan gewoon trainen). Maar door ander medicatie gebruik is het nodig om een antibiotica voor te schrijven. 

Het bloedprikken is dus uitgesteld tot na die kuur omdat er anders verkeerde waardes uitkomen en ik zodoende dan nog een keer moet. 

Zonde voor nu maar helaas 😔

Verder zit de eerste week nakuur er op en voel me top, geen verschil met anders. ( ja de bekende dingetjes zoals de pomp die wat sneller weg is en ik ook direct een stuk droger). 
Doel is straks om naar de ca 8% te cutten, hiervoor zal ik over een week of 5 de S4 gaan inzetten, deze ligt al op de plank. 
Tegen die tijd zal ik wel vastzitten met gewichten door het kcal tekort dus de uitgelezen kans om te kijken of ik dankzij de S4 dan weer wat meer kan liften.

Wordt vervolgt

gr Sander

• Upvote 1

2 uur geleden zei Motivator:

Update:

Bloeduitslag gehad en alles tip top in orde net zo als de vorige keer 🤩

gr Sander

Nice kerel! Ik ga volgende week osta beginnen :) 

Oke top!

Met alle sarm”s, dmha, amp citraat etc geen enkele verhoging in bloedwaardes, dat is wel tof om te weten 🙌🏻

ga jij ook een vlog bijhouden?

gr Sander

16 uur geleden zei Motivator:

Oke top!

Met alle sarm”s, dmha, amp citraat etc geen enkele verhoging in bloedwaardes, dat is wel tof om te weten 🙌🏻

ga jij ook een vlog bijhouden?

gr Sander

Goed om te zien dat er geen verhogingen zijn o.i.d.!

Jaa ik zal zeker een logje gaan bijhouden! :)