Advertentie:

Sign in to follow this  
Motivator

Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Na me vorige sarmstack die ik uitgebreid beschreven heb ga ik deze stack ook loggen

 

Ik ben 7 weken na me vorige sarmkuur gestart met LGD en Cardarine en heb daar RAD 140 aan toegevoeg. Ik zit nu in week 5 en heb er sinds een week ook ostarine aan toegevoegd, die had ik nog liggen namelijk 😁

 

LGD: 10mg pd

Cardarine: 20mg pd

RAD: 25mg pd

Ostarine: 20mg pd

 

Me maat heeft de zelfde stack, alleen dan zonder ostarine. 

Me maat heeft een andere lichaamsbouw dan mij en kan nog veel gains maken. Ik Zit denk ik op 90% van me natty max. Teminste, als ik nu een jaar verder ben dan is het geen mega verschil meer zoals

jaar 1 en 2 van het trainen. 

 

Oke gaan we:

 

Tijdens de nakuur met clomid kreeg ik wat puistjes op me rug. Deze zijn nog steeds actief. Dit komt omdat de sarms je hormonen toch in de war gooien en je dus meer talg aanmaakt in combi met een iets vettere huid. ( de vettere huid Zie ik totaal niet trouwens). Me maat heeft er meer last van dan ik. Het is ook niet heel extreem maar omdat ik normaal 0,0 puisies op me rug heb valt het wel op. 

Uiteindelijk gaat dit vanzelf weg als ik na deze kuur een tijdje geen sarms pak. 

 

Week 1 merkte ik uiteraard nog nog niks. 

Week 2: wederom vanaf dag 10( was bij me vorige stack ook) gaat de sessie ineens wel heel lekker. Dit kan toeval zijn maar toch zit het in je hoofd dan gelijk goed. 

De rest van de week gaat het ook prima. Wat versta ik onder prima: na een cut is het volume wat minder en ben je iets sneller moe. Al moet ik zeggen dat Cardarine het middel is dat ik in iedere cut ga inzetten. Wat kan je met dat spul blijven beuken zeg 🤩

Maar ik merk vanaf dag 10 dat ik weer meer volume kan pakken en de gewichten stijgen. Na de vorige sarmkuur was ik ietsie kracht kwijt maar minimaal zoals gezegd, meer het volume dat me opbrak. 

 

Week 3: daar is de stijve paal weer, ja hoor het werkt 😁. Ook wordt ik vanaaf week 3 standaard iedere nacht wakker om klokslag 03:45. En totaal uitgerust. Ik

blijf dan nog wel in bed liggen maar wat mij betreft mag de dag beginnen. Slaap is dus een stukje korter. 

Er komen ook weer allemaal rare dromen die vaak echt leuk zijn. Normaal droom

ik ook wel maar vaak weet je dat niet

meer als je wakker wordt. Met sarms heb ik daar wel last van, iets dat ik persoonlijk echt wel lachen vind. 

En ze gaan niet alleen maar over lekkere wijven hoor😁 het gaat over echt van alles. 

 

Me maat heeft exact het zelfde als mij en wordt ook wakker op exact het zelfde tijdtip, vrij bizar wel. 

 

Week 4+5: traingen Zijn zwaar, loodzwaar. Ik hou ervan om op het randje te trainen maar pas altijd wel goed op. Warm worden etc doe ik altijd bijvoorbeeld en ook bij bijvoorbeeld de 5e oefening altijd wat opwarmwerk met lichte gewichten. 

Ik merk in deze weken dat ik nog niet volledig herstel en gooi er op een bepaalde dag wat oefeningen uit. Een blesurre wil ik ten alle tijden voorkomen en kan van mezelf gerust zeggen dat ik expert ben ik even een stapje terug op het juiste moment. 

Week 4 is ook de week geweest dat ik de ostarine heb toegevoegd die ik nog had

liggen. Ostarine is idiaal voor herstel van pezen bijvoorbeeld. Ook voor ik in week 4 de eiwitten ietsjes op van 2 gr per kg naar 2,2 gr perkg lichaamsgewicht. 

 

Sinds deze week geen last meer en ben precies hersteld voor de volgende sessie. Ik doe fullbody en ben dus echt een kleine twee uur aan het rammen. Twee uur is aan de lange kant maar door vaak zware oefeningen op je maximale neem ik gewoon me rust. Ik kan niet zeggen dat het herstel nu wel ok is door de osarine

en de eiwitten, denk eerder door het inklappen van de gehele stack, want oh

man deze week was kneiter hard. 

 

Wat betreft me maat: bij hem zag je na 10 dagen al een behoorlijke pomp. Nu in week 5 zit hii zeker in beastmode. Hii is nu al grof sterker en als je hem ziet dan oogt hii alsof ie n half jaar trainen erop heeft zitten al. Bij hem kan je het beter zien dan bij mij, maar dat heeft ook alles te maken met

lichaamsbouw, hoeveelheid al opgebouwde spieren etc. 

 

Kcal: niet normaal hoeveel kcal je extra opkan als je met een stack bezig bent. Op de eerste plaats begon de echte honger

na twee weken en ben je bang om teveel te gaan snaaien en te snel vet aan te zetten. 

Voor mezelf zonder samstack zit een cleane bulk rond de 4000 kcal. Met sarms kan daar gewoon nog 1000kcal bij wil ik gewicht aankomen. Dus ik kan nu heerlijk 5000 kcal wegeten en dan lust ik eigenlijk

nog wel meer. 

Me maat het zelfde, kan veel meer eten dan normaal. Super dus!

 

Wat ook grappig is om te vermelden: door lgd en Rad, maar ook alleen Lgd voel je je toch stiekem weer wat jeugdiger. Teminste, ik merk dat wel. 

 

Als laatste voor nu: RAD en agressie. Dit

lees je wel eens ergens dus dit is een mooie test. 

Ik heb er nul komma nul last van. 

Me maat: bloedagressief! Nee geintje, maar die merkt het wel. Ook dit is persoonsgebonden. Ben je van jezelf al een geiriteerd persoon dan zal RAD dat wellicht versterken. 

 

Wordt vervolgd.  

 

Gr Sander. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Op 13-12-2019 at 22:44 zei Motivator:

Hallo allemaal,

 

Na me vorige sarmstack die ik uitgebreid beschreven heb ga ik deze stack ook loggen

 

Ik ben 7 weken na me vorige sarmkuur gestart met LGD en Cardarine en heb daar RAD 140 aan toegevoeg. Ik zit nu in week 5 en heb er sinds een week ook ostarine aan toegevoegd, die had ik nog liggen namelijk 😁

 

LGD: 10mg pd

Cardarine: 20mg pd

RAD: 25mg pd

Ostarine: 20mg pd

 

Me maat heeft de zelfde stack, alleen dan zonder ostarine. 

Me maat heeft een andere lichaamsbouw dan mij en kan nog veel gains maken. Ik Zit denk ik op 90% van me natty max. Teminste, als ik nu een jaar verder ben dan is het geen mega verschil meer zoals

jaar 1 en 2 van het trainen. 

 

Oke gaan we:

 

Tijdens de nakuur met clomid kreeg ik wat puistjes op me rug. Deze zijn nog steeds actief. Dit komt omdat de sarms je hormonen toch in de war gooien en je dus meer talg aanmaakt in combi met een iets vettere huid. ( de vettere huid Zie ik totaal niet trouwens). Me maat heeft er meer last van dan ik. Het is ook niet heel extreem maar omdat ik normaal 0,0 puisies op me

rug heb valt het wel op. 

Uiteindelijk gaat dit vanzelf weg als ik na deze kuur een tijdje geen sarms pak. 

 

Week 1 merkte ik uiteraard nog nog niks. 

Week 2: wederom vanaf dag 10( was bij me vorige stack ook) gaat de sessie ineens wel heel lekker. Dit kan toeval zijn maar toch zit het in je hoofd dan gelijk goed. 

De rest van de week gaat het ook prima. Wat versta ik onder prima: na een cut is het volume wat minder en ben je iets sneller moe. Al moet ik zeggen dat Cardarine het middel is dat ik in iedere cut ga inzetten. Wat kan je met dat spul blijven beuken Zeg 🤩

Maar ik merk vanaf dag 10 dat ik weer meer volume kan pakken en de gewichten stijgen. Na de vorige sarmkuur was ik ietsie kracht kwijt maar minimaal zoals gezegd, meer het volume dat me opbrak. 

 

Week 3: daar is de stijve paal weer, ja hoor het werkt 😁. Ook wordt ik vanaaf week 3 standaard iedere nacht wakker om klokslag 03:45. En totaal uitgerust. Ik

blijf dan nog wel in bed liggen maar wat mij betreft mag de dag beginnen. Slaap is dus een stukje korter. 

Er komen ook weer allemaal rare dromen die vaak echt leuk zijn. Normaal droom

ik ook wel maar vaak weet je dat niet

meer als je wakker wordt. Met sarms heb ik daar wel last van, iets dat ik persoonlijk echt wel lachen vind. 

En ze gaan niet alleen maar over lekkere wijven hoor😁 het gaat over echt van alles. 

 

Me maat heeft exact het zelfde als mij en wordt ook wakker op exact het zelfde tijdtip, vrij bizar wel. 

 

Week 4+5: traingen Zijn zwaar, loodzwaar. Ik hou ervan om op het randje te trainen maar pas altijd wel goed op. Warm worden etc doe ik altijd bijvoorbeeld en ook bij bijvoorbeeld de 5e oefening altijd wat opwarmwerk met lichte gewichten. 

Ik merk in deze weken dat ik nog niet volledig herstel en gooi er op een bepaalde dag wat oefeningen uit. Een blesurre wil ik ten alle tijden voorkomen en kan van mezelf gerust zeggen dat ik expert ben ik even een stapje terug op het juiste moment. 

Week 4 is ook de week geweest dat ik de ostarine heb toegevoegd die ik nog had

liggen. Ostarine is idiaal voor herstel van pezen bijvoorbeeld. Ook voor ik in week 4 de eiwitten ietsjes op van 2 gr per kg naar 2,2 gr perkg lichaamsgewicht. 

 

Sinds deze week geen last meer en ben precies hersteld voor de volgende sessie. Ik doe fullbody en ben dus echt een kleine twee uur aan het rammen. Twee uur is aan de lange kant maar door vaak zware oefeningen op je maximale neem ik gewoon me rust. Ik kan niet zeggen dat het herstel nu wel ok is door de osarine

en de eiwitten, denk eerder door het inklappen van de gehele stack, want oh

man deze week was kneiter hard. 

 

Wat betreft me maat: bij hem zag je na 10 dagen al een behoorlijke pomp. Nu in week 5 zit hii zeker in beastmode. Hii is nu al grof sterker en als je hem ziet dan oogt hii alsof ie n half jaar trainen erop heeft zitten al. Bij hem kan je het beter zien dan bij mij, maar dat heeft ook alles te maken met

lichaamsbouw, hoeveelheid al opgebouwde spieren etc. 

 

Kcal: niet normaal hoeveel kcal je extra opkan als je met een stack bezig bent. Op de eerste plaats begon de echte honger

na twee weken en ben je bang om teveel te gaan snaaien en te snel vet aan te zetten. 

Voor mezelf zonder samstack zit een cleane bulk rond de 4000 kcal. Met sarms kan daar gewoon nog 1000kcal bij wil ik gewicht aankomen. Dus ik kan nu heerlijk 5000 kcal wegeten en dan lust ik eigenlijk

nog wel meer. 

Me maat het zelfde, kan veel meer eten dan normaal. Super dus!

 

Wat ook grappig is om te vermelden: door lgd en Rad, maar ook alleen Lgd voel je je toch stiekem weer wat jeugdiger. Teminste, ik merk dat wel. 

 

Als laatste voor nu: RAD en agressie. Dit

lees je wel eens ergens dus dit is een mooie test. 

Ik heb er nul komma nul last van. 

Me maat: bloedagressief! Nee geintje, maar die merkt het wel. Ook dit is persoonsgebonden. Ben je van jezelf al een geiriteerd persoon dan zal RAD dat wellicht versterken. 

 

Wordt vervolgd.  

 

Gr Sander. 

 

Toffe log kerel! Succes met de rest van je kuur ik ben heel benieuwd! Nog enkele sides die je merkt of niks? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai allemaal,

 

Ik ondervind een side en dat zijn de puistjes op me rug die nu een soort actief blijven na de clomid nakuur. Verder echt nul komma nul. Ja, dromen en kortere slaap enzo, maar dus geen nadelige side’s.  

 

Ik doe fullbody omdat dat me echt goed ligt. Ik heb ook pusch pull’s gedaan en upper/lower, en ook langere tijd en meerdere schema’s van 12 weken in die koers. Maar ik merk met fullbody dat ik de beste progressie heb geboekt de afgelopen jaren. Ik wordt ook sterker met fullbody weet ik inmiddels. 

 

Uiteraard is dit per persoon verschillend. De eerste twee jaar liften had ik alleen split schema’s bijvoorbeeld en af en toen een fullbody. Met die FB schema’s kreeg ik toen al snel wat kleine pijntjes en soms op het randje van blesurre’s. 

Uiteindelijk het juiste volume voor mij gevonden zodat ik steeds voor mijn gevoel de beste supercompensatie heb. 

 

Moet zeggen dat de fullbody schemas echt zwaarder vallen dan de splitschema’s. 

Nu maak ik ze zelf ook lekker zwaar 😁 dus eigenschuld. 

Ieder lichaam reageerd anders en voor mij is echt hard rammen noodzakelijk.  Ik ben aardig lang en type ecto. 

 

Oefeningen die vooruit gaat die wissel ik uiteraard niet, maar oefeningen die vast komen te zitten die wissel ik in voor een andere gelijkwaardige oefening voor de desbetreffende spiergroep. Op die manier krijgt me schema geregeld update’s en gaan niet vervelen. 

 

Gr Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo allemaal,   Ik heb me pas aangemeld voor dit forum omdat ik met een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik doe sinds een paar maanden callisthenics en dat bevalt me goed. Het enige probleem is dat mijn programma niet over benen beschikt. Ik train 3 keer per week en ik zou naast mijn routine per dag 3-4 oefeningen willen hebben waarmee ik aan het einde van de week mijn hele onderlichaam getraind heb. Dit hoeven geen calisthenics oefeningen te zijn. Ik vindt die namelijk minder prettig als het om benen gaat. Ik heb wel wat research gedaan maar ik kom er niet uit. Weten jullie een klein schemaatje die ik naast mijn normale routine kan doen? Of als jullie een alternatief hebben dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt!
    • Er wordt gesteld dat minstens 2 minuten goed is om je eigen testosteron niet onder druk te zetten. Die langere tijdsduur kan je opvangen door tijdens de rust een andere spiergroep aan te pakken. Zo doe ik het. Bijvoorbeeld 1 set Bench press en tijdens de rust doe ik een set lateral raises. En zo weer terug naar de bench press. Eigenlijk duurt die rust wel wat langer want je moet ook nog eens schijven verwisselen. Al bij al heb je op die manier meer rust en is je training vlugger gedaan.
    • Soms wordt een mens toch helemaal insane van alles wat je leest online. Dacht dat een rusttijd van 1,5 minuut tussen sets ideaal was voor isolatieoefeningen en zo'n 2 minuten voor de compoundoefeningen. Dikwijls wordt er van een ideale rusttijd voor hypertrofie tussen 40 seconden en een minuut gesproken, wel dat lijkt me weinig of toch niet ? Kwestie van de atp voorraden in de spieren weer aan te vullen. Afgaand van mijn ook al te lang blijkende trainingsduur, namelijk 70 minuten, zou korter rusten misschien wel meer bevorderlijk zijn om de totale trainingsduur terug te brengen tot 60 minuten. Blijkbaar doe ik al 4 maanden aan spierafbraak door 70 minuten te trainen, wat de cortisolspiegel zou doen stijgen. Man, man, man ik krijg mijn full body schema toch wel moeilijk afgehaspeld binnen de 60 minuten. Kortom ik weet het effe niet meer. Weet wel dat ik ook wat gas moet terugnemen met "tot het gaatje " te trainen op mijn leeftijd. Heb mij de laatste weken serieus bezondigd aan trainen tot totale spieruitputting voor sommige spiergroepen. Zou best wat meer geduld moeten opbrengen. Voel trouwens dat ik slechter herstel van een training als paar weken geleden. Voor de hardcore bodybuilder misschien moeilijk te begrijpen maar mijn bobijn is zelfs met slechts 2 trainingen in de week aan het aflopen. Zal gedeeltelijk aan de deconditionering liggen, door roken, en povere nachrust. Zou in februari2x per week cardio toevoegen, 25 min roeien, maar zie daar nu enorm tegen op.   Groeten Hansie
  • Sponsors