Advertentie:

Sign in to follow this  
Hansie

merry christmas to everybody !

Recommended Posts

Aan alle krachtpatsers amateur of pro, zonder of met hormonen :D, newbies, natty's  : een zalige kerst gewenst !!!

Alle shakes en pillekes aan de kant en schransen maar !!!

Genieten van een glas, gezellig samenzijn en verhalen uit onze "onschuldige" kindertijd.

Merry christmas

Hansie

Advertentie:

Iedereen alvast een super 2020, let the gains be with you!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Welkom!    Ikzelf vind het juist heel fijn als mensen vragen of ze iets niet verkeerd doen etc. Op die manier kan je ze helpen om zich niet te bezeren en groei te maximaliseren   EN dan voelen wij ons niet "die irritante gast die zich ermee bemoeit" weet je wel  
    • Ahh basic fit staat inderdaad niet bekend om goed begeleid te trainen... Ik persoonlijk vind het niet erg om af en toe mensen te helpen mits ze dan wel echt luisteren. Niet dat ze volgende week de oefening weer verkeerd doen haha! De meeste mensen in mijn gym vinden het niet erg om iemand even te helpen, ik verwacht dat dat bij basic fit ook wel het geval zal zijn.
    •   Bedankt voor de tip! Ik sport bij basic-fit, ik moet eerlijk zeggen dat ik het personeel hier (in Breda) nauwelijks rond zie lopen om mensen te begeleiden o.i.d. Zou jij het niet vervelend als jij midden in je workout gestoord wordt door de zoveelste 'wannabe fitgirl' die de oefeningen niet eens onder de knie heeft? (Ik ben wel leergierig en neem het zeker serieus) (Ik sta er niet picture perfect te zijn voor de likes en de snapchat filmpjes)
  • Sponsors