Advertentie:

Sign in to follow this  
Hansie

Farmers walk

Recommended Posts

Ga volgende week een tandje bij steken en een farmers walk implementeren in mijn full body training. Ga het houden op 3 setjes van een minuut wandelen met 2 dumbells in de handen en een minuutje rust tussen de sets. Ik ga dit aan het einde van mijn sessie inlassen in de hoop met deze "metabolic finisher" wat conditie maar vooral vetverbranding te stimuleren. Kanttekening is wel dat mijn rechter trap vrijwel altijd gespannen aanvoelt. Vermits ik shrugs niet doe, vermoed ik dat deze oefening een mooi alternatief kan zijn voor de ontwikkeling van mijn traps. Voor het zelfde geld ga ik nu misschien wel een heel week met brandende verzuurde traps rondlopen maar we zien wel. :D

Advertentie:

Hi hansie, 

Kende die oefening persoonlijk nog niet. Wel vaak walking lunges gedaan, bijna zelfde principe alleen doe je dan telkens lunges. 

Persoonlijk zou ik niet weten hoe effectief die oefening is omdat je grip het veel sneller zal af laten weten dan je benen (waar je dus meeste mee zou verbranden en opbouwen) . Maar ik ben benieuwd naar je resultaten hiermee. 

• Upvote 1

Ik doe de farmer walks al een paar maanden. Mijn grip en voorarmen zijn sterk vooruit gegaan.

• Upvote 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• https://sportscholenopen.petities.nl   2500 personen hebben em al getekend jongens en meisjes, heb em maar getekend, want ik ben de wanhoop nabij.   Groeten!!
    • Nederland heeft al jaren geen pre-workout meer die een goede kick geeft. 
      Daarom besloten ik en m'n goede maat Victor dit merk op te zetten om krachtige pre-workout weer terug te brengen naar Nederland! 
      Deze pre-workout bevat als enige van heel Nederland DMHA wat de sterkste legale kracht booster is.
      Als je interesse hebt laat het me weten dan zal ik je korting geven wanneer we lanceren.   Groeten,
      Amir en Victor 
    • Hey Matjeq ik zag je post en heb speciaal een account aangemaakt om te reageren.
      Want ik zat ruim een jaar geleden met precies hetzelfde probleem.
      Na veel werken en voorbereiden brengen ik een een goede maat van me nu als enige van Nederland een pre-workout uit die ook DMHA bevat! 
      De pre-workouts die jij bedoelt bevatten waarschijnlijk DMAA wat inderdaad verboden is maar DMHA komt erg in de buurt qua effect en is 100% legaal.
      Alle andere merken verkopen pre-workouts met alleen cafeïne als stimulant waardoor je niet echt die kick voelt.
      Met deze pre-workout brengen we de kick weer terug!
      absolutenutrients.nl
  • Sponsors