Advertentie:

Sign in to follow this  
Hansie

Farmers walk

Recommended Posts

Ga volgende week een tandje bij steken en een farmers walk implementeren in mijn full body training. Ga het houden op 3 setjes van een minuut wandelen met 2 dumbells in de handen en een minuutje rust tussen de sets. Ik ga dit aan het einde van mijn sessie inlassen in de hoop met deze "metabolic finisher" wat conditie maar vooral vetverbranding te stimuleren. Kanttekening is wel dat mijn rechter trap vrijwel altijd gespannen aanvoelt. Vermits ik shrugs niet doe, vermoed ik dat deze oefening een mooi alternatief kan zijn voor de ontwikkeling van mijn traps. Voor het zelfde geld ga ik nu misschien wel een heel week met brandende verzuurde traps rondlopen maar we zien wel. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hi hansie, 

 

Kende die oefening persoonlijk nog niet. Wel vaak walking lunges gedaan, bijna zelfde principe alleen doe je dan telkens lunges. 

 

Persoonlijk zou ik niet weten hoe effectief die oefening is omdat je grip het veel sneller zal af laten weten dan je benen (waar je dus meeste mee zou verbranden en opbouwen) . Maar ik ben benieuwd naar je resultaten hiermee. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe de farmer walks al een paar maanden. Mijn grip en voorarmen zijn sterk vooruit gegaan.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Wat mij hielp (helpt) is boksen met gewichten, afwisselen met 1kg en 2 kg. Rondjes van 2 min... maximale verbranding (bij mij tenminste). En mooi strak ook...
    • Zoals allemaal gezegd hierboven: Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit.    Sorry, ik heb geen filter Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit.   Het goede advies is al gegeven: Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.   Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.   Maar terugkomend op het buikje wegtrainen: Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!) Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.   Etc. Etc.   En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor!  
    • Welkom en veel plezier gewenst met je terugkeer naar het ijzer.  Neem je tijd en enjoy.
  • Sponsors