Advertentie:



Sign in to follow this  
Sezgin

Help aub

Recommended Posts

Ik was 112kg 8 maanden geleden, en heb veel cardio gedaan en had een goeie dieet schema, ik ben gezakt tot 93kg. Ik ben al begonnen met spieren kweken en ik zie al veranderingen maar natuurlijk nog niet wat ik in gedachten heb/had. Mijn vet gehalte is ongeveer 18-20%. Ik heb als advies gekregen om nu tot april te ‘bulken’ en veel te trainen zodat mijn spieren veel groter worden. Want momenteel zie je wel spieren maar niet echt de details. Is het verstandig om nu met proteïnen tot 105kg te gaan en dan tot aan de zomer vakantie weer cardio om droog te staan (90-93kg)? Ik zit echt helemaal vast. Kan iemand me helpen?

 

mvg

 

sezgin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hi Sezgin,

 

Ik doe zelf vaak juist het tegenovergestelde, eerst tot een vetpercentage cutten waar je tevreden bent en dan clean bulken. Dan blijf je gewoon best droog namelijk.

 

En voor het zichtbaar worden van spieren is een laag vetpercentage belangrijker dan grote spieren. Je kunt namelijk hele kleine spieren hebben maar super zichtbaar als je een laag vetpercentage hebt.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Sezgin,

 

Sluit me een heel eind aan bij Fit Be ripped. Voor meer definitie zou je ook meer sets en reps met weinig gewicht kunnen doen. Veel herhalingen in een stevig tempo stimuleert de vetverbranding en worden je spieren meer zichtbaar.

 

Groet, Geert.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Welkom Ramon.  Op deze site zul je vast en zeker de gewenste kennis op doen.   Succes!
    • Hey allemaal, hierbij even een korte introductie over mij.   Ik ben 21 jaar oud en ben 4,5 jaar geleden in aanraking  gekomen met fitness en krachttraining. Vrijwel direct was ik erg fanatiek aan het trainen, maar als ik hierop terugblik was dit ver van efficient. Ik vind zowel het sporten als het voedingsaspect leuk aan deze tak van sport. Erg interessant waartoe je lichaam allemaal in staat is. Ik heb een kleine twee jaar Sportkunde gestudeerd aan de Hanzehogeschool in Groningen en heb ook een opleiding tot sportmasseur gevolgd en afgerond. Na deze twee jaar heb ik toch besloten om te switchen van opleiding en nu studeer ik verpleegkunde, ook dit aan de Hanzehogeschool in Groningen.   Mijn huidige statistieken: Lengte: 183cm Gewicht: 86kg Squat: 165kg Bankdruk: 135kg Deadlift: 170kg   Mijn doelen wanneer de sportscholen weer open gaan zijn: Het versterken van mijn squat, deze wil ik graag naar 180kg hebben.  Mijn deadlift verbeteren. Mijn techniek zit goed, maar op een of andere manier vind ik het lastig om mijn kracht er in kwijt te kunnen. Bovenlichaam op hypertrofie verder trainen.
  • Sponsors