Advertentie:

Sign in to follow this  
geert gielissen

Introductie.

Recommended Posts

Sportvrienden,

 

Mijn naam is Geert, 60 jaar, en tot op heden krachtsporter met boksen als secundaire sport. Heb de nodige diploma's en geef sedert geruime tijd sportlessen aan jonge mensen met o.a. sociale problematieken.

Krachttraining beoefen ik zo'n 3 x  per week en boksen zo'n 2 a 3 keer een halfuurtje. Niet meer in clubverband maar lekker thuis op de stootzak.

Ik hoop een positieve bijdrage aan dit forum te leveren en ook het e.e.a. van jullie te kunnen leren. Daar ben je immers nooit te oud voor!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom op het forum Geert!  :)

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Shorty. Hele klus geweest om balans te vinden tussen kracht- en vechtsport. Ben er echter van overtuigd, en dat is niet over één nacht ijs gegaan, dat krachttraining een absolute meerwaarde voor vechtsport heeft. Krachttraining maakt je zwaarder door de toegenomen spiermassa maar dat betaald zich terug in grotere stootkracht, spieruithoudingsvermogen en een grotere explosiviteit. De nadruk van de krachttraining ligt voornamelijk op de meest relevante spier(groep)en zoals pecs, triceps, deltoïdeus (voor en achter), trapezius en last but not least: je core. Uitvoering vooral unilateraal en explosief.

 

Fijne avond, Geert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik zou ZoieZo die cardarine gebruiken en dan aanvullen met ostarine. Die ostarine die is goed voor spierbehoud en leverd wat kracht en de cardarine is echt superspul. Daar kan je Zoals Shorty zegt hard op trainen, niet normaal. 
        ik zou dan als je droog bent die LGD inzetten. De eerste keer LGD is zoeizo de beste keer en dan moet je die gebruiken om maximaal te bouwen. 

      gr Sander. 
    • Nee klopt, 7 kilo is eigenlijk veel te veel. Zeker omdat ik al richting me max ga kwa spieropbouw. 
      Eigenlijk is het iets minder want er gaat ca 2 kilo aan vocht af in t begin van me cut. 
      Ik heb dus echt mezelf lekker verwend met veeeelll eten, omdat ik zeer snel vet kan verbranden ( dat is gewoon mazzel hebben) kom ik er dus prima mee weg. 
      ik zal nu op ca 17 a 18 % zitten. Er is echt wel wat vet bijgekomen dat kan ik zelf wel aardig zien ook. Abs zijn nog zichtbaar bij het juiste licht als je ze aanspant. 
      Ik cut het nu terug naar ca 8 a 9%, in iedergeval wil ik dat de abs er goed uit aan knallen. Als dat zover is dan is de rest al knetterdroog want buik is toch het laatste dat verdwijnd. 
        ik heb me sarms van een betrouwbare bron. Heb eerst online gezocht en gekeken maar ik las overal wel negative dingen van niet bezorgd worden tot rare bijwerkingen die Sarms helemaal niet horen te geven. Gezien de prijs wou ik het ook niet in het buitenland gaan bestellen want dan zul je net zien dat juist dat van mij weer niet aankomt.  Daarnaast moet je ook een goede nakuur hebben, het is dan wel een mini nakuur maar goed, dan kom je weer ergens anders terecht natuurlijk. 
      ik mag de bron hier niet bespreken en ik respecteer de regels, maar je kan me een bericht sturen voor wat info. 
        en wat ik overhoud na deze kuur is nog vrij lastig te zeggen want ik ga droger worden dan de vorige keer. Mooiste zou Zijn dat ik eindig op het zelfse gewicht waar de kuur mee begon, maar dan een stukkie droger 🤩 in ieder geval heb ik naar mijn idee niks laten liggen want ondanks dat je een sarm kuurtje doet moet je knetterhard trainen en je eten tracken. Beide is netjes gedaan en 12 weken progressie kunnen maken met trainen. 
        gr Sander
    • Wie niet waagt,wie niet wint...
  • Sponsors