Advertentie:

Sign in to follow this  
Hansie

koolhydraten misschien opdrijven ?

Recommended Posts

Vrees dat ik de peer heb gevonden waarom ik tijdens een kracht training zo vlug door mijn energie voorraad zit. Op mijn leeftijd zou ik beter moeten weten.O.o Ik ga trainen met slechts een zakje havermout van 27 gram, een banaantje en een wei-eiwit shake. Weet ook dat indien de brandstof op is, het lichaam de eiwitjes opgebruikt en die hebben we nodig voor de gains hé.

Nu ben ik nog maar 13 weken bezig en niets is verloren natuurlijk maar denk dat hierdoor de resultaten qua rug, borst en schouders wat achter blijven. Armen en benen zijn wonder boven wonder wel wat gegroeid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

17 uur geleden zei Hansie:

Vrees dat ik de peer heb gevonden waarom ik tijdens een kracht training zo vlug door mijn energie voorraad zit. Op mijn leeftijd zou ik beter moeten weten.O.o Ik ga trainen met slechts een zakje havermout van 27 gram, een banaantje en een wei-eiwit shake. Weet ook dat indien de brandstof op is, het lichaam de eiwitjes opgebruikt en die hebben we nodig voor de gains hé.

Nu ben ik nog maar 13 weken bezig en niets is verloren natuurlijk maar denk dat hierdoor de resultaten qua rug, borst en schouders wat achter blijven. Armen en benen zijn wonder boven wonder wel wat gegroeid.

 

Hi Hansie,

 

Qua gains zal het niet veel uitmaken hoor dit is minimaal! Ik ontbijt in het weekend hetzelfde en hier sport ik dan ook op. Ik merk er echter weinig van dat mijn energie op raakt, maar wellicht komt dit door de pre workout :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo Kyra   Je zou ook eens de Hip Thrust moeten overwegen. Dit is nl DE oefening voor booty growth.     
    • Hoi Kyra, 220cm halterstang is meestal een Olympische maat voor mannen, dit heeft met het gripgedeelte(waar je je handen plaatst) te maken die dan 28mm in diameter is. 200cm halterstang is meestal een gangbare maat voor vrouwen waarvan het gripgedeelte 25mm in diameter is.   Olympische halterstang hebben altijd gewichtschijven nodig met een opening van 50mm, en zijn (meestal) kwalitatief erg goed en fijn om mee aan de slag te gaan, nadeel is wel dat ze duurder zijn dan...   Halterstangen met een schijfopname van  30mm, dit zijn meestal goedkope stangen waarvan de hele stang 30mm is, dus ook je gripmaat. Deze stangen kunnen geen heel groot gewicht aan.   Maar als je net begint met trainen überhaupt, dan is het misschien wel verstandiger om een iets goedkoper setje aan te schaffen om te kijken of je het iets vind.   Je kan bij verschillende sites een kijkje nemen bijv. Gorilla sports Decathlon Helisports Je kan ook op Google zoeken naar complete haltersets, mocht je er één op het oog hebben hier even plaatsen.  
    • Oh fijn dank je voor het reageren. Ik zie bv halterstang van 220 is dat de lang voor squat? 
  • Sponsors