Advertentie:

Sign in to follow this  
Hansie

koolhydraten misschien opdrijven ?

Recommended Posts

Vrees dat ik de peer heb gevonden waarom ik tijdens een kracht training zo vlug door mijn energie voorraad zit. Op mijn leeftijd zou ik beter moeten weten.O.o Ik ga trainen met slechts een zakje havermout van 27 gram, een banaantje en een wei-eiwit shake. Weet ook dat indien de brandstof op is, het lichaam de eiwitjes opgebruikt en die hebben we nodig voor de gains hé.

Nu ben ik nog maar 13 weken bezig en niets is verloren natuurlijk maar denk dat hierdoor de resultaten qua rug, borst en schouders wat achter blijven. Armen en benen zijn wonder boven wonder wel wat gegroeid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

17 uur geleden zei Hansie:

Vrees dat ik de peer heb gevonden waarom ik tijdens een kracht training zo vlug door mijn energie voorraad zit. Op mijn leeftijd zou ik beter moeten weten.O.o Ik ga trainen met slechts een zakje havermout van 27 gram, een banaantje en een wei-eiwit shake. Weet ook dat indien de brandstof op is, het lichaam de eiwitjes opgebruikt en die hebben we nodig voor de gains hé.

Nu ben ik nog maar 13 weken bezig en niets is verloren natuurlijk maar denk dat hierdoor de resultaten qua rug, borst en schouders wat achter blijven. Armen en benen zijn wonder boven wonder wel wat gegroeid.

 

Hi Hansie,

 

Qua gains zal het niet veel uitmaken hoor dit is minimaal! Ik ontbijt in het weekend hetzelfde en hier sport ik dan ook op. Ik merk er echter weinig van dat mijn energie op raakt, maar wellicht komt dit door de pre workout :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik zou ZoieZo die cardarine gebruiken en dan aanvullen met ostarine. Die ostarine die is goed voor spierbehoud en leverd wat kracht en de cardarine is echt superspul. Daar kan je Zoals Shorty zegt hard op trainen, niet normaal. 
        ik zou dan als je droog bent die LGD inzetten. De eerste keer LGD is zoeizo de beste keer en dan moet je die gebruiken om maximaal te bouwen. 

      gr Sander. 
    • Nee klopt, 7 kilo is eigenlijk veel te veel. Zeker omdat ik al richting me max ga kwa spieropbouw. 
      Eigenlijk is het iets minder want er gaat ca 2 kilo aan vocht af in t begin van me cut. 
      Ik heb dus echt mezelf lekker verwend met veeeelll eten, omdat ik zeer snel vet kan verbranden ( dat is gewoon mazzel hebben) kom ik er dus prima mee weg. 
      ik zal nu op ca 17 a 18 % zitten. Er is echt wel wat vet bijgekomen dat kan ik zelf wel aardig zien ook. Abs zijn nog zichtbaar bij het juiste licht als je ze aanspant. 
      Ik cut het nu terug naar ca 8 a 9%, in iedergeval wil ik dat de abs er goed uit aan knallen. Als dat zover is dan is de rest al knetterdroog want buik is toch het laatste dat verdwijnd. 
        ik heb me sarms van een betrouwbare bron. Heb eerst online gezocht en gekeken maar ik las overal wel negative dingen van niet bezorgd worden tot rare bijwerkingen die Sarms helemaal niet horen te geven. Gezien de prijs wou ik het ook niet in het buitenland gaan bestellen want dan zul je net zien dat juist dat van mij weer niet aankomt.  Daarnaast moet je ook een goede nakuur hebben, het is dan wel een mini nakuur maar goed, dan kom je weer ergens anders terecht natuurlijk. 
      ik mag de bron hier niet bespreken en ik respecteer de regels, maar je kan me een bericht sturen voor wat info. 
        en wat ik overhoud na deze kuur is nog vrij lastig te zeggen want ik ga droger worden dan de vorige keer. Mooiste zou Zijn dat ik eindig op het zelfse gewicht waar de kuur mee begon, maar dan een stukkie droger 🤩 in ieder geval heb ik naar mijn idee niks laten liggen want ondanks dat je een sarm kuurtje doet moet je knetterhard trainen en je eten tracken. Beide is netjes gedaan en 12 weken progressie kunnen maken met trainen. 
        gr Sander
    • Wie niet waagt,wie niet wint...
  • Sponsors