Advertentie:

Fit

Cheat day

Recommended Posts

Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Met eten bedoel je toch? Als ik op dieet ben dan 1x per week 1 alcoholisch drankje en in weekend misschien 1 of 2 keer een koek. Een echte cheatday dat je jezelf helemaal volpropt doe ik dan niet aan

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Met cheat day bedoelde ik inderdaad kwa eten :D

Ik heb best vaak in het weekend mijn KFC dag, ben echt gek op die hotwings hahaha

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Zondags. Feestje altijd met eten, 6 croissantjes Danerol met ham en kaas erin, dikke omelet sunny side up met rosbief, kaas en ham op witbrood, chocomel, toasjes filet americain, toastjes met brie of andere kaas, gehaktballen met sate en gebakken uitjes. De hele dag door waar ik zin in heb.

Niks tellen, maar gewoon eten en we zien wel.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha jazeker, uiteraard :) Ik probeer het altijd tot één zaterdag te beperken, maar dan niet belachelijk overschot creëeren maar dan kies ik voor wat makkelijke eiwitbronnen met lekkere en makkelijke voeding (veelal suiker en vetrijk). Ik houd meestal mijn voeding op zulke dagen bij via MyFitnesspal. Puur uitgemak ook omdat ik anders gemakkelijk 5000+ kcal zit.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Merk zelf al snel wanneer ik dan op een cheat day wat slechts op heb, ik makkelijker nog wat slechts pak. Normaal wanneer ik gewoon goed eet pak ik nooit zomaar wat slechts tussendoor ofzo.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Cheatmeal wel, maar cheatday? Cheat je dan bij het ontbijt al? 

Ik probeer altijd zo weinig mogelijk te eten gedurende de dag, ik weet dat het avondeten + de lekkernijen daarna vaak extra aantikken ;) Vandaar ik het ook op een "gezellige" zaterdag houd.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik probeer altijd zo weinig mogelijk te eten gedurende de dag, ik weet dat het avondeten + de lekkernijen daarna vaak extra aantikken ;) Vandaar ik het ook op een "gezellige" zaterdag houd.

Gezellige zaterdag! Ik zal het eens proberen :P 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Cheatmeal wel, maar cheatday? Cheat je dan bij het ontbijt al? 

Vaak met ontbijt neem ik dan chocopasta of stroop met kaas. Vind ik erg lekker hahah maar beperkt het op 1 dag.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb zins 3 maanden geen chocopasta meer gehad, wat zou ik dat graag willen zeg. maar het probleem met mij is dat nadat ik iets ongezonds heb gegeten ik me heel heel slecht voel en dan baal ik heel erg... 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb zins 3 maanden geen chocopasta meer gehad, wat zou ik dat graag willen zeg. maar het probleem met mij is dat nadat ik iets ongezonds heb gegeten ik me heel heel slecht voel en dan baal ik heel erg... 

Af en toe kun je best wat slechts pakken, je kunt daar ook rekening mee houden met de rest van je voeding op die dag.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag toevallig gehad, chipss :o
Hahaha beloning van een lange dag leren xD

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

hmm misschien moet ik ook maar zo'n cheat maaltijd doen dan

Moet kunnen, doe het niet te vaak natuurlijk en de rest van de dag rekening houde dus je schema aanpassen:D

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Eigenlijk eet ik alles wat ik lekker vind! Maar de grote truc is om de slechte dingen gewoon niet in huis te halen, dat scheelt al een hele boel. Mijn echte cheatdagen zijn zaterdag en zondag. Gelukkig ben ik gezegend met enorm goede genen waardoor ik hier niet veel hinder aan ondervind. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Eigenlijk eet ik alles wat ik lekker vind! Maar de grote truc is om de slechte dingen gewoon niet in huis te halen, dat scheelt al een hele boel. Mijn echte cheatdagen zijn zaterdag en zondag. Gelukkig ben ik gezegend met enorm goede genen waardoor ik hier niet veel hinder aan ondervind. 

No pic no proof :D 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Hallo, Wij zijn Joey ophof en Maarten Relker, wij zijn 2e jaars sportkunde studenten.
      Vanuit ons opleidingsprofiel Sportkunde hebben wij de opdracht gekregen concreet met maatschappelijke problemen bezig te gaan en hier oplossingen voor te bedenken.
      Onze gekozen doelgroep is Sport en Gezondheid. Het vraagstelling die wij hebben gekozen luidt “welke handvatten mensen nodig hebben om te kunnen werken aan een gezondere leefstijl”.
      Met deze vraag willen wij graag een antwoord vinden op het stijgende percentage van overgewicht en obesitas in Nederland. We hopen dat u ons kunt helpen met het inventariseren welke handvatten dit kunnen zijn. Er is in ons inzien heel veel informatie beschikbaar over dit onderwerp, alleen zien veel mensen door de grote hoop van informatie geen juiste aanpak. Daarom willen wij inventariseren wat mensen nou graag willen zien in een online platform. Wij hopen dat jullie ons hier verder mee kunnen helpen!
    • Hallo geachte leden van KrachtForum,   Ik ben Noah, 17 jaar en zit al 1 maand in de gym. Momenteel heb ik al wat spiermassa en alles gaat momenteel nog goed. Maar ik heb twijfels na het lezen en begrijpen van de voedingsschema's en dieet zelf op internet.
      Namelijk weet ik dat bij bulken het gaat over het aankomen bij spiermassa, en cutten gaat over het vet verlies (ook de spiermassa). Ik wil vet verliezen, maar tegelijkertijd ook spiermassa behouden (of laten groeien). Dan praten we over bulken en cutten, en ja ik weet dat dit niet samen gaat i.v.m het lichaamsproces.
      Maar ik ben uiterst actief in het fitness leven en ik weet dat ik iets kan doen als ik er voor wil gaan, hoe zwaar dit ook zal zijn. Op dit moment train ik 7 dagen per week, zit ik 2 á 2,5 uurtjes in de gym, en ik train ook wel intensief.
      Ook weer dezelfde 7 dagen doe ik later in de middag nog 45 minuten cardio thuis, zoals ik het gewend ben. Ik zit op dieet en eet grotendeels eiwitten, dit in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. 
      Altijd na de training drink ik proteïne, ook weer in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. Met alles wat ik heb samengevat, is dit wel ideaal genoeg om op deze manier mijn spiermassa te behouden (of blijven groeien)?
      Ik kijk er graag naar uit om jullie feedbacks, en dank jullie hartelijk om tips, hints en informatie!

      Bij voorbaat dank!

      Groet,

      Noah (Skxd)
    • Wij hebben de webshop Bulkpowders ook toegevoegd aan de website, vanaf nu ook producten van Bulkpowders met andere webshops vergelijken op prijs en kwaliteit!
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition