Advertentie:



Fit

Cheat day

Recommended Posts

Houden jullie wel eens een cheat day? Zoja hoevaak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Met eten bedoel je toch? Als ik op dieet ben dan 1x per week 1 alcoholisch drankje en in weekend misschien 1 of 2 keer een koek. Een echte cheatday dat je jezelf helemaal volpropt doe ik dan niet aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met cheat day bedoelde ik inderdaad kwa eten :D

Ik heb best vaak in het weekend mijn KFC dag, ben echt gek op die hotwings hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zondags. Feestje altijd met eten, 6 croissantjes Danerol met ham en kaas erin, dikke omelet sunny side up met rosbief, kaas en ham op witbrood, chocomel, toasjes filet americain, toastjes met brie of andere kaas, gehaktballen met sate en gebakken uitjes. De hele dag door waar ik zin in heb.

Niks tellen, maar gewoon eten en we zien wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha jazeker, uiteraard :) Ik probeer het altijd tot één zaterdag te beperken, maar dan niet belachelijk overschot creëeren maar dan kies ik voor wat makkelijke eiwitbronnen met lekkere en makkelijke voeding (veelal suiker en vetrijk). Ik houd meestal mijn voeding op zulke dagen bij via MyFitnesspal. Puur uitgemak ook omdat ik anders gemakkelijk 5000+ kcal zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merk zelf al snel wanneer ik dan op een cheat day wat slechts op heb, ik makkelijker nog wat slechts pak. Normaal wanneer ik gewoon goed eet pak ik nooit zomaar wat slechts tussendoor ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheatmeal wel, maar cheatday? Cheat je dan bij het ontbijt al? 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheatmeal wel, maar cheatday? Cheat je dan bij het ontbijt al? 

Ik probeer altijd zo weinig mogelijk te eten gedurende de dag, ik weet dat het avondeten + de lekkernijen daarna vaak extra aantikken ;) Vandaar ik het ook op een "gezellige" zaterdag houd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer altijd zo weinig mogelijk te eten gedurende de dag, ik weet dat het avondeten + de lekkernijen daarna vaak extra aantikken ;) Vandaar ik het ook op een "gezellige" zaterdag houd.

Gezellige zaterdag! Ik zal het eens proberen :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheatmeal wel, maar cheatday? Cheat je dan bij het ontbijt al? 

Vaak met ontbijt neem ik dan chocopasta of stroop met kaas. Vind ik erg lekker hahah maar beperkt het op 1 dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zins 3 maanden geen chocopasta meer gehad, wat zou ik dat graag willen zeg. maar het probleem met mij is dat nadat ik iets ongezonds heb gegeten ik me heel heel slecht voel en dan baal ik heel erg... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zins 3 maanden geen chocopasta meer gehad, wat zou ik dat graag willen zeg. maar het probleem met mij is dat nadat ik iets ongezonds heb gegeten ik me heel heel slecht voel en dan baal ik heel erg... 

Af en toe kun je best wat slechts pakken, je kunt daar ook rekening mee houden met de rest van je voeding op die dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat moet jij een rotleven hebben dan zeg, als je geen lekkere dingen kunt eten om dat je je dan slecht voelt, doe je iets verkeerd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag toevallig gehad, chipss :o
Hahaha beloning van een lange dag leren xD

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik morgen start met een cheat week....gezien de inhoud  van de koelkast en voorraadkast:$

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm misschien moet ik ook maar zo'n cheat maaltijd doen dan

Edited by Merlijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm misschien moet ik ook maar zo'n cheat maaltijd doen dan

Moet kunnen, doe het niet te vaak natuurlijk en de rest van de dag rekening houde dus je schema aanpassen:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk eet ik alles wat ik lekker vind! Maar de grote truc is om de slechte dingen gewoon niet in huis te halen, dat scheelt al een hele boel. Mijn echte cheatdagen zijn zaterdag en zondag. Gelukkig ben ik gezegend met enorm goede genen waardoor ik hier niet veel hinder aan ondervind. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

LvlUP, makkelijk is dat. Ik heb van het weekend nog een halve zak chips open.. ik denk  niet dat hij aankomend weekend gaat halen haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk eet ik alles wat ik lekker vind! Maar de grote truc is om de slechte dingen gewoon niet in huis te halen, dat scheelt al een hele boel. Mijn echte cheatdagen zijn zaterdag en zondag. Gelukkig ben ik gezegend met enorm goede genen waardoor ik hier niet veel hinder aan ondervind. 

No pic no proof :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Klinkt goed. Heb je voor mij een voorbeeld ?
    • Je kan ook kijken naar een complex workout, dat zijn een x aantal oefeningen die je achter elkaar uitvoert zonder de Barbell los te laten. Je pakt het gewicht van je "zwakste" onderdeel. Bijv; 7x Clean 7x military Press 7x Front Squat 7x Bent over row  7x deadlift    Je military Press is als het goed is je "zwakste" onderdeel, dus pak je dat gewicht wat je aan kan.   Je doet dit alles na elkaar, zonder de barbell los te laten. Is alles klaar houd je 1 min rust en begin je weer opnieuw. Probeer dat 7 keer (7x7).   Is goed voor kracht toename en conditie, en duurt maar 20 minuten o.i.d.    Mocht je er interesse in hebben, heb ik een schema die ik zelf af en toe doe (bij tijdgebrek), die goed zwaar is haha.
    • Dankje voor de tips !   Zat eraan te denken om maandag me benen lichter te doen zodat ik woensdag kan hardlopen. Dit is ook nooit verder dan 10km btw. en dan zaterdag wat crossfit/supersets fullbody erbij te doen voor de spierconditie en uithoudingsvermogen. probeer zaterdags wel zo min mogelijk mijn benen erbij te betrekken omdat ik deze de dag ervoor al heb aangepakt.
  • Sponsors