Advertentie:

Dwb

Sarms

Recommended Posts

Mijn huidige stats zijn 93kg,183cm,17% vet.Ik heb al wat ervaring met Aas maar heb heel veel last van oestrogene sides.Ik heb het zo wat gehad met Aas(zeker met aromatiserend aas) en wil het eens over een andere boeg gooien.Wat is volgens de mensen met ervaring met sarms beste optie om verder te bouwen met mijn huidige fysiek?Een recomp met welke sarm of cutten met welke sarm?Wat is haalbaar met sarms...Nog verder bulken op dit vet% lijkt me een beetje te veel van het goede,vet moet er weer allemaal terug af voor de zomer...Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Advertentie:

Ostarine vs cardarine? Wat is de beste sarm voor een cut,ik lees veel verschillende meningen op andere forums...Ostarine is ook ideaal voor een recomp,al lees ik hier dat lgd daar weer beter voor is...wie heeft er ervaring mee of enkel voor bulk?..

Ik hoor het graag

LGD gegarandeerd de beste voor bulken. Zowel clean als dirty bulk.

S4 en Ostarine voor het bouwen van massa terwijl je cut EN vasthouden van massa natuurlijk.

Cardarine is fantastisch tijdens elke kuur. Die geeft je zoveel uithoudingsvermogen en extra reps, dat is niet normaal :P dus die kan overal bij toegevoegd worden! 

Ik zou ZoieZo die cardarine gebruiken en dan aanvullen met ostarine. Die ostarine die is goed voor spierbehoud en leverd wat kracht en de cardarine is echt superspul. Daar kan je Zoals Shorty zegt hard op trainen, niet normaal. 

ik zou dan als je droog bent die LGD inzetten. De eerste keer LGD is zoeizo de beste keer en dan moet je die gebruiken om maximaal te bouwen. 

gr Sander. 

Vandaag aan mijn 1ste ostarine cycle begonnen.Doel is cutten op 25mg ostarine/dag 12weken lang.Ben benieuwd naar het resultaat...

21 minuten geleden zei Dwb:

Vandaag aan mijn 1ste ostarine cycle begonnen.Doel is cutten op 25mg ostarine/dag 12weken lang.Ben benieuwd naar het resultaat...

Succes kerel ben ook benieuwd!

Hoi,kleine update na 3 dagen.

Wat ik merk op het moment,is dat ik een enorme droge mond heb.Weet niet zeker of dit  van Ostarine is maar denk het wel.

Voor der rest wel  meer zin om te trainen dan anders en toch al een betere pomp dan anders....

Na een dag of 6  moet het volledig opgebouwd zijn in het bloed,ik laat jullie weten hoe het gaat.

Edited by Dwb

16 uur geleden zei Dwb:

Hoi,kleine update na 3 dagen.

Wat ik merk op het moment,is dat ik een enorme droge mond heb.Weet niet zeker of dit  van Ostarine is maar denk het wel.

Voor der rest wel  meer zin om te trainen dan anders en toch al een betere pomp dan anders....

Na een dag of 6  moet het volledig opgebouwd zijn in het bloed,ik laat jullie weten hoe het gaat.

Ik ben benieuwd , ik ben gisteren gestart met rad 140 20mg per dag 

Morgen,ben ik 1 week bezig.Ik merk dat ik me algemeen beter voel,opgewekteren meer zin in alles en nog steeds een droge mond.Voor de rest merk ik nog niets.Nu het is mijn 1ste sarm cycle,ik weet niet of je na een week al de effecten van osta kunt merken.Ik heb wel ervaring met een cut op winstrol en dat merk je wel al na een paar dagen...

7 uur geleden zei Dwb:

Morgen,ben ik 1 week bezig.Ik merk dat ik me algemeen beter voel,opgewekteren meer zin in alles en nog steeds een droge mond.Voor de rest merk ik nog niets.Nu het is mijn 1ste sarm cycle,ik weet niet of je na een week al de effecten van osta kunt merken.Ik heb wel ervaring met een cut op winstrol en dat merk je wel al na een paar dagen...

Winstrol heeft een veel kortere Halfwaardetijd dan dat Ostarine heeft, EN Winstrol is best een hardcore steroid. Totaal niet te vergelijken haha.

Je merkt nog niet dat er een paar extra reps in de tank zitten bij je of dat je een dumbbell zwaarder kunt pakken?

Dat komt wel namelijk. Een stevigere pomp, die moet je ongeveer wel merken nu.

Pomp is wat meer aanwezig als anders,voor de rest merk ik nog niet veel.

Ik begin wel wat droger te staan,vooral mijn onderarmen en schouders maar dat ligt meer aan mijn dieet dan aan de osta...

Ik heb wel al enige ervaring met anabolen gehad,mischien dat ik daarom nog niet veel merk...

Pomp is op het moment het enige wat ik van osta merk.

Sarms ga je ook niet echt "voelen" zoals test bijvoorbeeld. Je moet het meer merken aan je vooruitgang en pomp idd.

@Dwb de Ostarine gaat je ook niet ineens leaner maken natuurlijk... Dat zit bij je dieet inderdaad. De Ostarine zorgt er wel voor dat jij geen spiermassa verliest en dat je zelfs wat op kunt bouwen.

Wat Fit zegt, klopt. Het is geen hormoon, dus je zult het niet "voelen". Je merkt gewoon dat je langzaam aan sterker wordt, langzaam spiermassa pakt, je meer reps kunt doen enzovoorts. Het is echt niet als een hormoon, het werkt totaal anders en subtieler vooral.

Je moet geen verkeerde verwachtingen hebben. Dan valt het altijd tegen namelijk. Ostarine is geen Winstrol:)

Ok,dan zullen we afwachten hoe het binnen enkele weken gaat.

Als er al niet te veel spierverlies is tijdens de cut ben ik al tevreden.

Op het moment merk ik enkel een iets betere pomp.