Advertentie:

Sign in to follow this  
jul16

tips aan calorien komen.

Recommended Posts

hallo,

Ik ben sinds ongeveer 1 maand begonnen met trainen omdat ik me een jaar compleet heb laten gaan qua eten en sporten, en heb nu mijn eerste week van op voeding letten erop zitten. Nu heb ik alleen een probleem. Ik kom qua eiwitten en vetten wel aan mijn dagelijkse behoefte maar qua calorieën kom ik er niet in de buurt terwijl ik wel echt goed vol zit. Ik ben 21 jaar en weeg 104 kilo en mijn vetpercentage zit op 24.1%. Ik heb mijn onderhoud berekend op 2998 dus 500 daaronder is 2500kcal. Hebben jullie tips om mijn voeding te verbeteren. Hieronder een paar fotos van wat ik gister heb gegeten. Alvast bedankt! 

WhatsApp Image 2020-01-27 at 16.53.46.jpeg

WhatsApp Image 2020-01-27 at 16.53.46 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-01-27 at 16.53.46 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-01-27 at 16.53.46 (3).jpeg

Advertentie:

3 uur geleden zei jul16:

........terwijl ik wel echt goed vol zit. 

Ikzelf heb geen ervaring met calorieen tellen dus kan je daarover niks zinnig vertellen. Maar ik ga wel elke dag op de weegschaal staan en aan de hand daarvan stuur ik mijn eetgewoonten bij. Het enige wat ik echt belangrijk vind bij jouw op dit moment is de zin die je hierboven vermeld. Je voelt je voldaan met hetgeen dat je eet. Dat vind ik een geweldig voordeel in deze fase en ik zou in jouw plaats daar momenteel niks aan gaan veranderen.