Advertentie:

Sign in to follow this  
jul16

tips aan calorien komen.

Recommended Posts

hallo,

Ik ben sinds ongeveer 1 maand begonnen met trainen omdat ik me een jaar compleet heb laten gaan qua eten en sporten, en heb nu mijn eerste week van op voeding letten erop zitten. Nu heb ik alleen een probleem. Ik kom qua eiwitten en vetten wel aan mijn dagelijkse behoefte maar qua calorieën kom ik er niet in de buurt terwijl ik wel echt goed vol zit. Ik ben 21 jaar en weeg 104 kilo en mijn vetpercentage zit op 24.1%. Ik heb mijn onderhoud berekend op 2998 dus 500 daaronder is 2500kcal. Hebben jullie tips om mijn voeding te verbeteren. Hieronder een paar fotos van wat ik gister heb gegeten. Alvast bedankt! 

WhatsApp Image 2020-01-27 at 16.53.46.jpeg

WhatsApp Image 2020-01-27 at 16.53.46 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-01-27 at 16.53.46 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-01-27 at 16.53.46 (3).jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

3 uur geleden zei jul16:

 ........terwijl ik wel echt goed vol zit. 

 

 

Ikzelf heb geen ervaring met calorieen tellen dus kan je daarover niks zinnig vertellen. Maar ik ga wel elke dag op de weegschaal staan en aan de hand daarvan stuur ik mijn eetgewoonten bij. Het enige wat ik echt belangrijk vind bij jouw op dit moment is de zin die je hierboven vermeld. Je voelt je voldaan met hetgeen dat je eet. Dat vind ik een geweldig voordeel in deze fase en ik zou in jouw plaats daar momenteel niks aan gaan veranderen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Het is in 1 woord gewoon verschrikkelijk. Ik word hier ontzettend lui van pff...
    • Verdomme jongens, ik wordt hier stapelgek van... gore kutzooi is het in dit land op het moment...   En ik ben FUCKING JALOERS op de foto's die @Dwb stuurt... had ik maar een privé gym thuis...
    • Hoi,

      Ik ben hier omdat ik graag advies zou krijgen over voeding.
        Leeftijd: 25 jaar Lengte: 178cm Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%
      In het verleden veel gevoetbald. Tevens ook vaker gestart met fitness, maar ook weer even makkelijk gestopt. Sinds 1-1-2019 heb ik de knop omgezet en ben ik minimaal 5dagen per week gaan sporten. Heb 3 schema’s afgewisseld.   Schema 1: Ma: Benen, Schouders/traps en Buik.
      Di: Borst, Biceps en Buik. Woe: Rug, Triceps en Buik. Do: Benen, Schouders/traps en Buik. Vrij: Borst, Biceps en Buik. Za: Rug, Triceps en Buik. Zo: Rust   Schema 2(Full-Body): Ma: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Di: Benen, Schouders, Traps en Buik. Woe: Rust Do: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Vrij: Benen, Schouders, Traps en Buik. Za: Rust Zo: Rust   Schema 2(5 dagen splitschema): Ma: Benen. Di: Borst en Buik. Woe: Rust. Do: Rug en Onderarmen/Polsen. Vrij: Schouders en Traps. Za: Rust. Zo: Biceps, Triceps en Buik.   Tot midden februari 2020 redelijk volgehouden met soms een maand wat minder enz.   Enkele cijfers van dit ‘’jaar’’(gemeten met zelfde professionele weegschaal en 4punts meting tang): Gewicht januari 2019: 91,1kg Gewicht februari 2020: 86,87kg Vetpercentage januari 2019: 25% Vetpercentage februari 2020: 18,5%   Ik drink overdag alleen maar water en crystal clear (Meer als 5l per dag totaal).   Laatste meting 27-3-2020: Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%   Nu ben ik op zoek naar een dieet en had ik zelf al wat dingen samengesteld enz. Mijn doel is tussen de 10 en 13 vetpercentage. Ik wil een dieet rond de 2000Kcal.       Wie kan me verder helpen? Ik zoek nog iets wat ik kan eten na het avondeten en eventueel nog iets aanpassen om beter aan mijn doel qua waardes te komen.     Hoor graag     Groetjes.
  • Sponsors