Advertentie:

Sign in to follow this  
Guest Hansie

modified straight sets

Recommended Posts

Guest Hansie

Na een rust van 2 weken wegens over training ga ik het over een andere boeg gooien. Mijn simplistische traditionele piramide training, welke mij weinig progressie opleverde, ga ik ruilen voor modified straight sets. Verschil met gewone straight sets is dat de sets aflopen in herhalingen. Bijvoorbeeld squat :

1e set: 50 kg   12 reps

2e set: 50 kg   11 reps

3e set: 50 kg   10 reps

Na 3 maanden ga ik reverse piramid system toepassen. Waarom nu nog niet, wel ben nog een beginner en denk dat ik pas na 6 maanden trainen klaar ben voor deze trainingsbelasting.

Sportieve groeten

Edited by Hansie

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

•   At Tops and Bottoms USA, we are committed to bringing you the best in fashion. Our curated collections from top brands like Jordan craig Jacket, hyde park clothing, psd underwear, homme femme hoodie, ugg slides , Waimea Jeans, timberland boots , sprayground backpacks, pro standard hats, nike tech fleece tracksuit, Men's Converse Shoes, New Era Snapback , godspeed clothing, pelle pelle leather jacket , savar clothing, meras clothing, breyers buck 50 hats and Moose Knuckle coats ensure that you always stay ahead of the fashion curve. Explore our latest arrivals and elevate your style with Tops and Bottoms USA. Whether you’re looking for casual wear, athletic gear, or high-end fashion, we have something for everyone. Start shopping today and discover why we are the preferred choice for fashion enthusiasts across the USA.
    • Hoi allemaal,   Mijn naam is Carmen, 32 jaar en volg een studie. Naast mijn studie ben ik bezig met krachttraining, hoewel ik een tijdje niets heb gedaan, maar nu weer volop aan de slag wil gaan. Ik ben op zoek naar tips, vooral over dieet en hoe andere mensen omgaan met het missen van een training of voeding door drukte. Maar ook wat kan je het beste gebruiken, hoe vaak trainen voor spieropbouw of bijvoorbeeld hoe jullie kijken naar droogtrainen. In het verleden gedaan, maar vind dat het allemaal een dagtaak wordt. Alle advies is welkom!   Groeten,
      Carmen
    • Iemand toevallig een linkje voor een betrouwbare bron? Op internet stikt het van de neppe sites en oplichters.   alvast bedankt    groetjes Jmas
  • Sponsors