Advertentie:

Sign in to follow this  
Hansie

modified straight sets

Recommended Posts

 

Na een rust van 2 weken wegens over training ga ik het over een andere boeg gooien. Mijn simplistische traditionele piramide training, welke mij weinig progressie opleverde, ga ik ruilen voor modified straight sets. Verschil met gewone straight sets is dat de sets aflopen in herhalingen. Bijvoorbeeld squat :

1e set: 50 kg   12 reps

2e set: 50 kg   11 reps

3e set: 50 kg   10 reps

Na 3 maanden ga ik reverse piramid system toepassen. Waarom nu nog niet, wel ben nog een beginner en denk dat ik pas na 6 maanden trainen klaar ben voor deze trainingsbelasting.

 

Sportieve groeten

Edited by Hansie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo,   Ik zit nu in mijn cut in de laatste weken. Ik zou evt al kunnen stoppen maar ik wil er nog iets meer vet af. Het probleem is dat mijn diabetes heel erg tegen mij werkt. Ik zit veel laag en om dan ook nog eens op een lege maag te sporten terwijl je je al kut voelt is echt niet meer vol te houden.   Ik denk als ik nog 3 weken doorga het perfecte resultaat er is voor mij alleen mijn lichaam heeft echt meer eten nodig vooral nu met mijn diabetes ongeregeldheden.   Stel ik stop nu en zorg dat ik net zo hard blijf sporten, gezond eet en op gewicht blijf en ik doe een pauze van 1 of 2 weken: heb ik dan hetzelfde resultaat als dat ik nu doorga of zorgt die pauze voor minder spieren voor het uiteindelijke resultaat?   Hopelijk heb ik het duidelijk genoeg uitgelegd, alvast bedankt 
    •   Misschien JEFIT?  
    • @Shorty had je pb gestuurd
  • Sponsors