Advertentie:



Sign in to follow this  
UpfrontBar

Nieuw Eiwitrepen concept zet voedingsindustrie op zijn kop, letterlijk

Recommended Posts

Krachtforum community, 

Na lange tijd altijd voor persoonlijke doeleinde op dit forum gezeten te hebben, wil ik bij deze iets met jullie delen...

Na 8 maanden ontwikkelen is sinds januari onze eiwitreep op de markt, met als doel om de (sport)voedingsindustrie op zijn kop te zetten, letterlijk.

Met de achterkant op de voorkant gedrukt, willen we mensen bewust maken dat wanneer er geen troep in een product zit, er helemaal geen fancy marketingtrucjes nodig zijn op de verpakking. Wij willen mensen zichzelf af laten vragen, waarom sommige producenten de voedingswaarden en ingrediënten in een onleesbaar formaat op de achterkant van hun product zetten.

De Upfront eiwitreep bestaat uit 7 ingrediënten waarvan er 5 in de supermarkt liggen, en bevat ook nog eens 20 gram eiwitten. Met 10 gram vezels zorgt het tot wel 2 uur voor een verzadigd gevoel, het perfecte tussendoortje voor ons sporters dus.

Ik ben vooral ook erg benieuwd wat jullie van het concept en eiwitrepen in het algemeen vinden.

Cheers,
Harro

0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik gebruik ze bijna dagelijks als tussendoortje,makkelijk om de nodige proteïnen binnen te krijgen als je bvb aan het werk bent...om te zeggen wat ik van jou repen vind,zou ik ze eens moeten proeven...er zijn veel repen die echt niet te vreten zijn zeg maar...prijs per reep is voor de meeste ook bepalend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi! 

Wanneer ben je op ons forum gekomen dan precies joh? Bij mij staat namelijk dat je een uur of 8 geleden je account aangemaakt hebt en dat dit je eerste berichtje is. Reclame maken voor een top product willen wij heel graag aan meewerken, ook bijvoorbeeld als testers en dan ergens reviews plaatsen. Dus wat me wel netjes lijkt in het vervolg, is dat je het even met de moderators, of beter nog, de Admin van het forum @Fit even bespreekt voordat je zijn forum gebruikt om reclame te maken. ;) 

Maar: zoals Dwb al zegt, de meeste repen zijn niet te vreten, maar dan ook echt niet... De jouwe wel? Laat ons testen, werken we graag aan mee. Ook als we daar dan iets voor moeten afrekenen, maar dan het liefst niet de volle mep, aangezien je daar een hoop gratis reclame voor krijgt! :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik al aangaf heb ik voor persoonlijke doeleinde veel op dit forum gekeken, zonder account :)
 

Inderdaad stom, ik had het even moeten kortsluiten!

Ik ben zeker bereid een proefdoosje op te sturen! Als jullie mij even privé jullie naam, adres en postcode opsturen ga ik morgen de zending in orde maken!

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 uur geleden zei UpfrontBar:

Zoals ik al aangaf heb ik voor persoonlijke doeleinde veel op dit forum gekeken, zonder account :)
 

Inderdaad stom, ik had het even moeten kortsluiten!

Ik ben zeker bereid een proefdoosje op te sturen! Als jullie mij even privé jullie naam, adres en postcode opsturen ga ik morgen de zending in orde maken!

 

Ik heb je een PM gestuurd! Ben benieuwd hoe deze zijn. Ik zal er een review van schrijven wanneer ik hier tijd voor heb!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Niks mis met je oefenselectie. Ziet er zeer goed uit met alle (belangrijke) compound oefeningen erin verwerkt. Voor beginners zeer belangrijk om deze in je schema te verwerken om zo de basis van je lichaamsmotoriek etc te verbeteren. Verder sluit ik me bij @Hansie aan. Voorkeur ligt voor mijzelf ook bij minimaal 2 keer per week frequentie. Je zou dit schema dus kunnen opsplitsen in een upper/lower maar dit is persoonsgebonden. Oefenselectie is in ieder geval top  zou ik niks tot weinig aan veranderen
    • Persoonlijk prefereer ik een full body schema of upper/lower body voor de eenvoudige reden dat je meer frequentie per spiergroep hebt i.p.v. één maal per week een spiergroep aan te pakken. Meer frequentie zou meer spiergroei stimuleren maar hier is dikwijls discussie over bij mensen die zweren bij een split programma. Als je beginner bent heb je volgens mij het meeste baat bij een full body schema. Veel mensen spiegelen zich aan de  schema's van de pro's met naam en faam maar vergeten dat velen, en we moeten daar niet flauw over doen, artificiële hulpmiddelen gebruiken die toelaten een geweldig volume te halen tijdens hun training daar waar de meeste stervelingen niet aan toe komen. Wil ik daarmee zeggen dat je schema niet zal werken: neen. In het begin zal je hoe dan ook spieren aanzetten omdat elke prikkel helpt, ze noemen dat ook wel eens newbie gains. Je hebt zeker goede basisoefeningen gekozen en de grote 3 zijn er in opgenomen: bench press, squat en deadlift. Dit zijn naast military press en pull ups zowat de belangrijkste compound oefeningen, dit zijn oefeningen waar je met één oefening verschillende spieren aan het werk zet. Daarbij zorgen de meeste compound oefeningen voor een hormonale opstoot van testosteron wat dan weer positief is voor spiergroei. Zeker benen zwaar trainen wordt aangeraden en daar zal raar maar waar je bovenlichaam baat bij hebben, net door die hormonale respons. Zelfs met het weinige materiaal dat je hebt kan je een goed schema in één boksen. Online voorbeelden zat.   Succes
  • Sponsors