Advertentie:

Sign in to follow this  
UpfrontBar

Nieuw Eiwitrepen concept zet voedingsindustrie op zijn kop, letterlijk

Recommended Posts

Krachtforum community, 

Na lange tijd altijd voor persoonlijke doeleinde op dit forum gezeten te hebben, wil ik bij deze iets met jullie delen...

Na 8 maanden ontwikkelen is sinds januari onze eiwitreep op de markt, met als doel om de (sport)voedingsindustrie op zijn kop te zetten, letterlijk.

Met de achterkant op de voorkant gedrukt, willen we mensen bewust maken dat wanneer er geen troep in een product zit, er helemaal geen fancy marketingtrucjes nodig zijn op de verpakking. Wij willen mensen zichzelf af laten vragen, waarom sommige producenten de voedingswaarden en ingrediënten in een onleesbaar formaat op de achterkant van hun product zetten.

De Upfront eiwitreep bestaat uit 7 ingrediënten waarvan er 5 in de supermarkt liggen, en bevat ook nog eens 20 gram eiwitten. Met 10 gram vezels zorgt het tot wel 2 uur voor een verzadigd gevoel, het perfecte tussendoortje voor ons sporters dus.

Ik ben vooral ook erg benieuwd wat jullie van het concept en eiwitrepen in het algemeen vinden.

Cheers,
Harro

0.jpeg

Advertentie:

Ik gebruik ze bijna dagelijks als tussendoortje,makkelijk om de nodige proteïnen binnen te krijgen als je bvb aan het werk bent...om te zeggen wat ik van jou repen vind,zou ik ze eens moeten proeven...er zijn veel repen die echt niet te vreten zijn zeg maar...prijs per reep is voor de meeste ook bepalend.

Hoi! 

Wanneer ben je op ons forum gekomen dan precies joh? Bij mij staat namelijk dat je een uur of 8 geleden je account aangemaakt hebt en dat dit je eerste berichtje is. Reclame maken voor een top product willen wij heel graag aan meewerken, ook bijvoorbeeld als testers en dan ergens reviews plaatsen. Dus wat me wel netjes lijkt in het vervolg, is dat je het even met de moderators, of beter nog, de Admin van het forum @Fit even bespreekt voordat je zijn forum gebruikt om reclame te maken. ;) 

Maar: zoals Dwb al zegt, de meeste repen zijn niet te vreten, maar dan ook echt niet... De jouwe wel? Laat ons testen, werken we graag aan mee. Ook als we daar dan iets voor moeten afrekenen, maar dan het liefst niet de volle mep, aangezien je daar een hoop gratis reclame voor krijgt! :) 

Zoals ik al aangaf heb ik voor persoonlijke doeleinde veel op dit forum gekeken, zonder account :)

Inderdaad stom, ik had het even moeten kortsluiten!

Ik ben zeker bereid een proefdoosje op te sturen! Als jullie mij even privé jullie naam, adres en postcode opsturen ga ik morgen de zending in orde maken!

10 uur geleden zei UpfrontBar:

Zoals ik al aangaf heb ik voor persoonlijke doeleinde veel op dit forum gekeken, zonder account :)

Inderdaad stom, ik had het even moeten kortsluiten!

Ik ben zeker bereid een proefdoosje op te sturen! Als jullie mij even privé jullie naam, adres en postcode opsturen ga ik morgen de zending in orde maken!

Ik heb je een PM gestuurd! Ben benieuwd hoe deze zijn. Ik zal er een review van schrijven wanneer ik hier tijd voor heb!