Advertentie:



Sign in to follow this  
YnS

Dag allemaal!

Recommended Posts

Hallo!,

 

Ik ben nieuw op dit forum! Las af en toe wel anoniem sommige posts, maar dat brengt toch wel wat beperkingen met zich mee (limiet) :). Dus toch maar effe besloten om een account aan te maken. Ik ben 39 jaar oud en train al enkele jaar met ups and downs. Laatste paar jaar wel wat fanatieker met 4/5 sessies per week. Nu ik wat ouder ben merk ik ook dat de Gains niet meer zo vanzelf gaan, dus lees graag hoe andere dit aanpakken.

 

Ik heb thuis ook een hamster waaraan ik SARMS wil toe dienen en hier meer informatie over wilt verzamelen. Mochten er betrouwbare bronnen zijn die ik kan raadplegen dan hoor ik dit graag.

 

Groeten,

 

YnS

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

1 uur geleden zei YnS:

Hallo!,

 

Ik ben nieuw op dit forum! Las af en toe wel anoniem sommige posts, maar dat brengt toch wel wat beperkingen met zich mee (limiet) :). Dus toch maar effe besloten om een account aan te maken. Ik ben 39 jaar oud en train al enkele jaar met ups and downs. Laatste paar jaar wel wat fanatieker met 4/5 sessies per week. Nu ik wat ouder ben merk ik ook dat de Gains niet meer zo vanzelf gaan, dus lees graag hoe andere dit aanpakken.

 

Ik heb thuis ook een hamster waaraan ik SARMS wil toe dienen en hier meer informatie over wilt verzamelen. Mochten er betrouwbare bronnen zijn die ik kan raadplegen dan hoor ik dit graag.

 

Groeten,

 

YnS

 

 

 

Welkom op het forum! :)

 

Inderdaad zijn er anoniem wat limitaties leuk dat je iedegeval de tijd hebt genomen om een account aan te maken en je voor te stellen. Over sarms kan @Shorty je alles vertellen ;) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey welkom gozer.

 

Het wordt steeds gezelliger hier op het forum :) Voor de vragen over dat knaagdier van je kan je me een berichtje sturen inderdaad bwahahaha!

 

Verder heb ik al veel informatie over de verschillende SARMs in de het AAS gedeelte van de website geplaatst. 

 

Groeten!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/20/2020 at 6:45 PM, Shorty said:

Hey welkom gozer.

 

Het wordt steeds gezelliger hier op het forum :) Voor de vragen over dat knaagdier van je kan je me een berichtje sturen inderdaad bwahahaha!

 

Verder heb ik al veel informatie over de verschillende SARMs in de het AAS gedeelte van de website geplaatst. 

 

Groeten!

 

 

Ben al fanatiek aan het rondneuzen! Mocht ik vragen hebben dan geef ik seintje.  Bedankt voor het warme welkom allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Klopt helemaal Shorty. Bij deze vorm duurt de 'naverbranding' ook het langst. Verder uiteraard meer kalorieën verbruiken dan je inneemt!
    • Geweldig resultaat! Goed om te lezen dat alles bevallen is, de eerste cycle (met alles) is altijd de beste. Das dan altijd jammer haha   Wil niet zeggen dat er niks meer te gainen valt, maar toch. 8 kg zal een ENORM visueel verschil gemaakt hebben voor je!   Laat ons ook nog ff weten wat er overblijft na je nakuurtje, zeg maar een week of 3-4 na de nakuur ben je eventueel watergewicht kwijt etc. Zal niet veel zijn, maar toch, want je log is al zo compleet   Groeten!! Bwahaha biomassa  
    • Hoi  Kris. Allereerst welkom op dit forum! Voor iedereen in het algemeen en voor jou in 't bijzonder geldt: luister naar je lichaam, ken je grenzen maar heb vooral plezier in wat je doet. Plezier is de beste motivator die er is. Zoek oefeningen die je aankunt maar ook leuk vindt om te doen. Keulen en Aken zijn ook niet in één dag gebouwd.  Het is prima om te googelen, maar niet te veel, anders zie je door de bomen het bos niet meer. Maak een eenvoudig  basis schema dat bij je past en breid dit gaandeweg uit.  Eerste doel is de algehele versterking van je hele lijf. Indien mogelijk beginnen met de basis van de krachtsport: deadlift, bench press en squat. Op dit moment zul je niet veel belasting aan kunnen maar laat je lijf alvast wennen aan de beweging/ uitvoering van de genoemde grote 3. Na verloop van tijd 'weet' je lichaam de bewegingen te herkennen (spiergeheugen), reageert 't daarop en verloopt de oefening steeds efficiënter. Dan kun je overgaan tot een zwaardere belasting. Niets belet je om een door jou samengesteld schema op dit forum te laten inschatten. Er zijn op deze site nog al wat mensen die veel expertise hebben en jou gegarandeerd kunnen adviseren!  In ieder geval respecteer ik je keuze zeer. Ben ervan overtuigd dat je met de juiste instelling een overtuigd krachtsporter wordt. Weliswaar binnen de grenzen van je mogelijkheden, maar hoe je het ook draait of keert, welkom in de ijzeren wereld!
  • Sponsors