Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Review upfront bars

Recommended Posts

Na een aantal repen binnen gehad te hebben van een leuk concept was ik erg benieuwd naar hoe deze repen uiteindelijk waren.

Ik moet allereerst zeggen dat ik het ze erg leuk verpakt vind, erg handig dat je direct kunt zien welke ingrediënten erin zitten etc. Ik word helemaal enthousiast als ik zie welke smaak ik binnen heb gekregen namelijk chocolade zeezout. 

Nu ben ik natuurlijk reuze benieuwd naar het aller belangrijkste! Hoe SMAKEN de repen?

- Om heel eerlijk te zijn viel de smaak mij een klein beetje tegen, ik was de repen van bodyenfit gewend waar een behoorlijk laag chocolade omheen zit. Dat is hier niet het geval, ik snap dat dit is om het gezonder te maken. Ik had hier wellicht een verkeerd vooroordeel van. De zeezout smaak overheerst wel heel erg omdat er weinig chocolade smaak aanwezig is. 

- De repen zijn erg hard en hierdoor soms lastig te eten, maar dit is zoals de meeste wel weten bij bijna alle repen het geval.

Gelukkig is smaak niet voor iedereen hetzelfde, ik heb ze aan familie laten proeven en de smaken zijn hierover behoorlijk verdeeld! De ene vind deze goed te eten de ander mist toch wel de chocolade smaak.

Al met al is het dus een erg gezonde reep, waar eventueel nog naar de smaak gekeken kan worden. Maar zeker geen verkeerde keuze voor onze doelen! De repen zijn te verkrijgen via de volgende website: https://upfrontbar.nl/ 

IMG_20200207_160936.jpg

IMG_20200207_160925.jpg

Advertentie: