Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Review upfront bars

Recommended Posts

Na een aantal repen binnen gehad te hebben van een leuk concept was ik erg benieuwd naar hoe deze repen uiteindelijk waren.

 

Ik moet allereerst zeggen dat ik het ze erg leuk verpakt vind, erg handig dat je direct kunt zien welke ingrediënten erin zitten etc. Ik word helemaal enthousiast als ik zie welke smaak ik binnen heb gekregen namelijk chocolade zeezout. 

 

Nu ben ik natuurlijk reuze benieuwd naar het aller belangrijkste! Hoe SMAKEN de repen?

 

- Om heel eerlijk te zijn viel de smaak mij een klein beetje tegen, ik was de repen van bodyenfit gewend waar een behoorlijk laag chocolade omheen zit. Dat is hier niet het geval, ik snap dat dit is om het gezonder te maken. Ik had hier wellicht een verkeerd vooroordeel van. De zeezout smaak overheerst wel heel erg omdat er weinig chocolade smaak aanwezig is. 

- De repen zijn erg hard en hierdoor soms lastig te eten, maar dit is zoals de meeste wel weten bij bijna alle repen het geval.

 

Gelukkig is smaak niet voor iedereen hetzelfde, ik heb ze aan familie laten proeven en de smaken zijn hierover behoorlijk verdeeld! De ene vind deze goed te eten de ander mist toch wel de chocolade smaak.

 

Al met al is het dus een erg gezonde reep, waar eventueel nog naar de smaak gekeken kan worden. Maar zeker geen verkeerde keuze voor onze doelen! De repen zijn te verkrijgen via de volgende website: https://upfrontbar.nl/ 

IMG_20200207_160936.jpg

IMG_20200207_160925.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors