Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Review upfront bars

Recommended Posts

Na een aantal repen binnen gehad te hebben van een leuk concept was ik erg benieuwd naar hoe deze repen uiteindelijk waren.

 

Ik moet allereerst zeggen dat ik het ze erg leuk verpakt vind, erg handig dat je direct kunt zien welke ingrediënten erin zitten etc. Ik word helemaal enthousiast als ik zie welke smaak ik binnen heb gekregen namelijk chocolade zeezout. 

 

Nu ben ik natuurlijk reuze benieuwd naar het aller belangrijkste! Hoe SMAKEN de repen?

 

- Om heel eerlijk te zijn viel de smaak mij een klein beetje tegen, ik was de repen van bodyenfit gewend waar een behoorlijk laag chocolade omheen zit. Dat is hier niet het geval, ik snap dat dit is om het gezonder te maken. Ik had hier wellicht een verkeerd vooroordeel van. De zeezout smaak overheerst wel heel erg omdat er weinig chocolade smaak aanwezig is. 

- De repen zijn erg hard en hierdoor soms lastig te eten, maar dit is zoals de meeste wel weten bij bijna alle repen het geval.

 

Gelukkig is smaak niet voor iedereen hetzelfde, ik heb ze aan familie laten proeven en de smaken zijn hierover behoorlijk verdeeld! De ene vind deze goed te eten de ander mist toch wel de chocolade smaak.

 

Al met al is het dus een erg gezonde reep, waar eventueel nog naar de smaak gekeken kan worden. Maar zeker geen verkeerde keuze voor onze doelen! De repen zijn te verkrijgen via de volgende website: https://upfrontbar.nl/ 

IMG_20200207_160936.jpg

IMG_20200207_160925.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Klinkt goed. Heb je voor mij een voorbeeld ?
    • Je kan ook kijken naar een complex workout, dat zijn een x aantal oefeningen die je achter elkaar uitvoert zonder de Barbell los te laten. Je pakt het gewicht van je "zwakste" onderdeel. Bijv; 7x Clean 7x military Press 7x Front Squat 7x Bent over row  7x deadlift    Je military Press is als het goed is je "zwakste" onderdeel, dus pak je dat gewicht wat je aan kan.   Je doet dit alles na elkaar, zonder de barbell los te laten. Is alles klaar houd je 1 min rust en begin je weer opnieuw. Probeer dat 7 keer (7x7).   Is goed voor kracht toename en conditie, en duurt maar 20 minuten o.i.d.    Mocht je er interesse in hebben, heb ik een schema die ik zelf af en toe doe (bij tijdgebrek), die goed zwaar is haha.
    • Dankje voor de tips !   Zat eraan te denken om maandag me benen lichter te doen zodat ik woensdag kan hardlopen. Dit is ook nooit verder dan 10km btw. en dan zaterdag wat crossfit/supersets fullbody erbij te doen voor de spierconditie en uithoudingsvermogen. probeer zaterdags wel zo min mogelijk mijn benen erbij te betrekken omdat ik deze de dag ervoor al heb aangepakt.
  • Sponsors