Advertentie:

Sign in to follow this  
Roepey

Zijn er nog vrouwen in de zaal?

Recommended Posts

Hallo krachtpatsers! ;)

Ook ik zal mezelf even voorstellen;

Ik ben Ruby, 29 jaar en sinds een jaar (3-6 keer per week) in de sportschool te vinden. Cardio en (virtuele) groepslessen. Zoals vele vrouwen vermijdt ook ik het krachthonk. Ik zou graag met krachttraining willen beginnen maar ik voel me zo ontwetend tussen al die grote sportende mannen. Hier hoop ik een duwtje in de juiste richting te vinden. 

Advertentie:

11 minuten geleden zei Roepey:

Hallo krachtpatsers! ;)

Ook ik zal mezelf even voorstellen;

Ik ben Ruby, 29 jaar en sinds een jaar (3-6 keer per week) in de sportschool te vinden. Cardio en (virtuele) groepslessen. Zoals vele vrouwen vermijdt ook ik het krachthonk. Ik zou graag met krachttraining willen beginnen maar ik voel me zo ontwetend tussen al die grote sportende mannen. Hier hoop ik een duwtje in de juiste richting te vinden. 

Hoi Roepey, welkom! :) 

Ik zou als ik jou was gewoon beginnen met krachttraining! Iedereen is er tenslotte voor zichzelf dus niemand zal gek opkijken. Je kunt altijd aan andere vragen of je een bepaalde oefening goed doet of natuurlijk aan het personeel. Voor de rest raad ik youtube aan, hier kun je super veel nuttige informatie vinden over de oefeningen die je wilt doen!

1 uur geleden zei Fit:

Hoi Roepey, welkom! :) 

Ik zou als ik jou was gewoon beginnen met krachttraining! Iedereen is er tenslotte voor zichzelf dus niemand zal gek opkijken. Je kunt altijd aan andere vragen of je een bepaalde oefening goed doet of natuurlijk aan het personeel. Voor de rest raad ik youtube aan, hier kun je super veel nuttige informatie vinden over de oefeningen die je wilt doen!

Bedankt voor de tip! Ik sport bij basic-fit, ik moet eerlijk zeggen dat ik het personeel hier (in Breda) nauwelijks rond zie lopen om mensen te begeleiden o.i.d. Zou jij het niet vervelend als jij midden in je workout gestoord wordt door de zoveelste 'wannabe fitgirl' die de oefeningen niet eens onder de knie heeft? (Ik ben wel leergierig en neem het zeker serieus) (Ik sta er niet picture perfect te zijn voor de likes en de snapchat filmpjes)

Ahh basic fit staat inderdaad niet bekend om goed begeleid te trainen... Ik persoonlijk vind het niet erg om af en toe mensen te helpen mits ze dan wel echt luisteren. Niet dat ze volgende week de oefening weer verkeerd doen haha! De meeste mensen in mijn gym vinden het niet erg om iemand even te helpen, ik verwacht dat dat bij basic fit ook wel het geval zal zijn. :)

Welkom! 

Ikzelf vind het juist heel fijn als mensen vragen of ze iets niet verkeerd doen etc. Op die manier kan je ze helpen om zich niet te bezeren en groei te maximaliseren :)

EN dan voelen wij ons niet "die irritante gast die zich ermee bemoeit" weet je wel ;)

• Upvote 1

Guest Hansie

Welkom Roepey,

Vraag maar raak. Er zijn hier zeker genoeg mensen die je op weg willen helpen. In de basic fit ben je inderdaad op jezelf aangewezen. Goedkoop trainen heeft ook zijn nadelen ;) Train daar zelf ook maar ben er van terug gekomen mensen zelf aan te spreken als ik zie dat ze een oefening totaal verkeerd aanpakken. Als blikken dan zouden kunnen doden. Het is iedervoor zich tegenwoordig. In ieder geval op dit forum ben je op het goede adres.

sportieve groeten

Als ik jullie zo hoor vinden jullie het zelf dus niet erg om aangesproken te worden. Dat is iig fijn om te horen. Alvast bedankt voor jullie behulpzaamheid. Ik ga m'n ladyballs bij elkaar rapen en dat krachthonk in :)

Kijk zo willen we het horen! Succes en je kunt ons altijd vragen stellen mocht je hulp nodig hebben met bepaalde oefeningen!