Advertentie:

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ook weer een logje van mijn kant! Ik heb mij lang verdiept in sarms en dit leek mij dus tof om maar een keer te gaan proberen. Ik heb voor ostarine gekozen omdat ik weer wat droger wil worden, ik ga in mei trouwen dus dan moet ik er toch weer goed bij staan :D Heb 2 jaar niet kunnen trainen door lichamelijke klachten, hierdoor uiteraard erg terug gezakt. Sinds +- 2 maanden de draad weer goed opgepakt. 

Huidige stats:

85kg

16%

110 Bench

140 deadlift

120 squat

Ik ga dit log eerst per dag bijhouden en vervolgens per week. Ik ben benieuwd wanneer ik ga merken dat ik weer wat sterker en droger word. Ook zal ik deze stats goed bijhouden.

Dag 1: Uiteraard merk ik nog niks, alleen wat misselijkheid... heb gelezen dat meer mensen hier last van hebben en dat dit na ongeveer een week wel minder zou moeten worden.

Advertentie:

28 minuten geleden zei Dwb:

Succes,ben benieuwd naar jou ervaring.

Hoe ziet je voeding er uit?

Tijdens deze kuur begin ik op 2350 kcal. Koolhydraten 40%, eiwitten 35%, vetten 25%.

De ostarine zal er voor zorgen dat spierverlies minimaal zal zijn, en eventueel dat ik zelfs een beetje droge massa aankom.

Dag 2: bijna geen misselijkheid meer, krijg er dus steeds meer zin in laat maar komen! :) 

2 uur geleden zei Fit:

Dag 2: bijna geen misselijkheid meer, krijg er dus steeds meer zin in laat maar komen! :) 

Persoonlijk nooit misselijkheid gehad, maar kan natuurlijk wel gebeuren. Iedereen is anders weer.

Ik volg, persoonlijk ook geen last gehad van misselijkheid. Nam het nooit op nuchtere maag. Succes💪🏻💪🏻

29 minuten geleden zei Synergy:

Ik volg, persoonlijk ook geen last gehad van misselijkheid. Nam het nooit op nuchtere maag. Succes💪🏻💪🏻

Denk dat dat zeker meespeelt, niet op nuchtere maag nemen. Ik neem alles altijd met eten :)

Ik neem het smorgens voor mijn ontbijt samen met al mijn andere suplementen en vetverbranders en heb nergens last van...

Er was helaas even iets tussen gekomen :/ 

Hervat hem vanaf morgen weer, dit zal dus even een nieuwe start zijn...

19 minuten geleden zei Fit:

Er was helaas even iets tussen gekomen :/ 

Hervat hem vanaf morgen weer, dit zal dus even een nieuwe start zijn...

Tussendoor gestopt met het nemen van de kuur? Toch niet zeker? :(

16 uur geleden zei Shorty:

Tussendoor gestopt met het nemen van de kuur? Toch niet zeker? :(

2 dagen helaas, vandaar weer verder en dan hopelijk geen stops meer want dit was zonde!

Volgende dag, we zijn weer begonnen. Neem het nu savonds net voor het slapen. Geen problemen :) 

Uiteraard voel ik het nog niet maar dat is logisch in dit geval.

14 uur geleden zei Dwb:

Hoe gaat je cycle?Wat zijn je ondervindingen en wat merk je van de osta?...

Helaas weer gestopt.. Ben waarschijnlijk allergisch voor de zoetstof.. Krijg gewoon te erge buik krampen en gassen ervan het ik niet eens kan slapen. Ik ga dit dus even laten uitzoeken als dit zo blijkt zal mijn leverancier er 1 zonder deze zoetstof maken die dan te doen. Tot zover kan ik dus dit log niet goed vervolgen helaas.

Dat is klote,was benieuwd naar jou bevindingen...

Misschien omdat het nog niet het seizoen van de kersen is...😉

• Like 1

21 minuten geleden zei Dwb:

Dat is klote,was benieuwd naar jou bevindingen...

Misschien omdat het nog niet het seizoen van de kersen is...😉

Helaas helaas, baal er enorm van. Binnekort dus waarschijnlijk... 

5 uur geleden zei mirandasd:

I am starting an Ostarine cycle too (my first Sarm cycle) & I need help deciding on dosage and cycle length. 20 mg of Ostarine for 12 weeks or 30 mg of Ostarine for 8 weeks?? Which one will be better for bulking? Also, what is recommended for PCT, or do I even need PCT with a minimally suppressive.

sorry cannot give a answer to that, but @Shorty can:

i'm doing at this moment a LGD (Ligandrol)  cycle of 12 weeks -  10mg daily, and after this a PCT cycle of 4 weeks (just in case;))

Edited by jiggie

5 uur geleden zei mirandasd:

I am starting an Ostarine cycle too (my first Sarm cycle) & I need help deciding on dosage and cycle length. 20 mg of Ostarine for 12 weeks or 30 mg of Ostarine for 8 weeks?? Which one will be better for bulking? Also, what is recommended for PCT, or do I even need PCT with a minimally suppressive.

You should start a new topic for this. That way it's more clear.

But: the answer is neither. The most optimal dose is 25mg per day for men. 12.5mg per day for women. And the most optimal cycle length is 12 weeks. 

So: 12 weeks. And 25mg, not 20 and not 30.