Advertentie:



Sign in to follow this  
Mrkvnn

Rad 140 stack met?

Recommended Posts

Half jaar geleden heb in een Rad 140 + LGD 4033  cycle gehouden. Dit was mij zeer goed bevallen en heb serieuze spiermassa hiermee gemaakt. Enige nadeel was tegen week 7/8 dat ik tegen een shutdown aanzat. Het herstellen met nolva duurde wel eventjes. Na ongeveer 6 weken was ik weer hersteld. 
 

Nu wil ik een nieuwe cycle gaan doen met Rad 140 en iets om erbij te stacken. Zelf dacht ik aan S4 maar heb hier zelf geen ervaring mee. Wat zijn jullie ervaringen met dit? Mk677 is geen optie voor mij want ik krijg hiervan te veel vreetbuien. 
 

Aangezien mijn leverancier gestopt is met het aanbieden van sarms moet ik op zoek naar een nieuwe aanbieder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hey gozer,

 

Allereerst, welkom op het forum.

Ten tweede, ik zou sowieso een andere leverancier gezocht hebben... Met twee "SARMs" mag je nooit tegen een shutdown aanzitten... Ze bedrukken je natuurlijke Testosteron maximaal 20 procent. (Niet 80 of zo...)

 

En ook de nakuur was totaal fout, Nolvadex doet praktisch niets voor herstel van je HPTA, hiervoor heb je Clomifeen nodig. Met Clomifeen ben je na 2-3 weken alweer prima waar je moet zijn, maar je doet altijd een nakuur van 4 weken just to be sure. Maar 6 weken... Das echt veel te lang voor echte SARMs. :(

 

Mag ik vragen wat je met deze zogenaamde SARMs aan gains hebt gemaakt? Als het meer dan 3,5 kg in 12 weken is, kan je er 100% zeker van zijn dat dit geen SARMs waren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Niks mis met je oefenselectie. Ziet er zeer goed uit met alle (belangrijke) compound oefeningen erin verwerkt. Voor beginners zeer belangrijk om deze in je schema te verwerken om zo de basis van je lichaamsmotoriek etc te verbeteren. Verder sluit ik me bij @Hansie aan. Voorkeur ligt voor mijzelf ook bij minimaal 2 keer per week frequentie. Je zou dit schema dus kunnen opsplitsen in een upper/lower maar dit is persoonsgebonden. Oefenselectie is in ieder geval top  zou ik niks tot weinig aan veranderen
    • Persoonlijk prefereer ik een full body schema of upper/lower body voor de eenvoudige reden dat je meer frequentie per spiergroep hebt i.p.v. één maal per week een spiergroep aan te pakken. Meer frequentie zou meer spiergroei stimuleren maar hier is dikwijls discussie over bij mensen die zweren bij een split programma. Als je beginner bent heb je volgens mij het meeste baat bij een full body schema. Veel mensen spiegelen zich aan de  schema's van de pro's met naam en faam maar vergeten dat velen, en we moeten daar niet flauw over doen, artificiële hulpmiddelen gebruiken die toelaten een geweldig volume te halen tijdens hun training daar waar de meeste stervelingen niet aan toe komen. Wil ik daarmee zeggen dat je schema niet zal werken: neen. In het begin zal je hoe dan ook spieren aanzetten omdat elke prikkel helpt, ze noemen dat ook wel eens newbie gains. Je hebt zeker goede basisoefeningen gekozen en de grote 3 zijn er in opgenomen: bench press, squat en deadlift. Dit zijn naast military press en pull ups zowat de belangrijkste compound oefeningen, dit zijn oefeningen waar je met één oefening verschillende spieren aan het werk zet. Daarbij zorgen de meeste compound oefeningen voor een hormonale opstoot van testosteron wat dan weer positief is voor spiergroei. Zeker benen zwaar trainen wordt aangeraden en daar zal raar maar waar je bovenlichaam baat bij hebben, net door die hormonale respons. Zelfs met het weinige materiaal dat je hebt kan je een goed schema in één boksen. Online voorbeelden zat.   Succes
  • Sponsors