Advertentie:

Sign in to follow this  
Mrkvnn

Rad 140 stack met?

Recommended Posts

Half jaar geleden heb in een Rad 140 + LGD 4033  cycle gehouden. Dit was mij zeer goed bevallen en heb serieuze spiermassa hiermee gemaakt. Enige nadeel was tegen week 7/8 dat ik tegen een shutdown aanzat. Het herstellen met nolva duurde wel eventjes. Na ongeveer 6 weken was ik weer hersteld. 
 

Nu wil ik een nieuwe cycle gaan doen met Rad 140 en iets om erbij te stacken. Zelf dacht ik aan S4 maar heb hier zelf geen ervaring mee. Wat zijn jullie ervaringen met dit? Mk677 is geen optie voor mij want ik krijg hiervan te veel vreetbuien. 
 

Aangezien mijn leverancier gestopt is met het aanbieden van sarms moet ik op zoek naar een nieuwe aanbieder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hey gozer,

 

Allereerst, welkom op het forum.

Ten tweede, ik zou sowieso een andere leverancier gezocht hebben... Met twee "SARMs" mag je nooit tegen een shutdown aanzitten... Ze bedrukken je natuurlijke Testosteron maximaal 20 procent. (Niet 80 of zo...)

 

En ook de nakuur was totaal fout, Nolvadex doet praktisch niets voor herstel van je HPTA, hiervoor heb je Clomifeen nodig. Met Clomifeen ben je na 2-3 weken alweer prima waar je moet zijn, maar je doet altijd een nakuur van 4 weken just to be sure. Maar 6 weken... Das echt veel te lang voor echte SARMs. :(

 

Mag ik vragen wat je met deze zogenaamde SARMs aan gains hebt gemaakt? Als het meer dan 3,5 kg in 12 weken is, kan je er 100% zeker van zijn dat dit geen SARMs waren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Heel beknopt! Ik volg je!
    • Hmm... inbox is toch echt praktisch leeg nu.
      Ik stuur je een mail. Komt ie aan.  
    • Vanochtend dus die Inbody meting gedaan. Zodat ik weet hoe ik er nu voorsta. En meer inzicht krijg over mijn lichaam.   Ik ben dus op 9 September begonnen met krachttraining. Na dik 8+ jaar zonder krachttraining. Wel deed ik vanaf April fysio. Ivm hernia en spieruitval rechterbeen. Waar ik sinds me 23ste mee loop. Dus veel rek en strek oefeningen en langzaam opbouwend op lichaams gewicht en extra gewicht.   Op 9 September begon ik met een bodyfat percentage van 23%. Vandaag 12 weken later op 2 December een bodyfat percentage gemeten van 18%. Een vermindering van 5%. Meer dan ik verwacht had. Aangezien je jezelf toch altijd anders ziet in de spiegel.   Gister toch nog herberekend en gekeken naar hoeveel kcal ik nou binnen moet krijgen. Ik zat de laatste 2 weken op 2000 +/- en zat ervoor op 2300/2400. Wel met 160-200gram protiene uiteraard.   Ik zag vandaag dus dat mijn lichaamsonderhoud 2000kcal is. Dus zonder activiteiten etc. Ik kwam gister al tot de conclusie dat ik rond de 2500kcal wil zitten en was daar gister al mee begonnen. Dit omdat ik voelde met 2000 zat ik echt low on energie en had moeite om mijn setjes te voltooien. Had gewoon extra rust nodig tussen setjes.   Dus dat pak ik op, ik zal wat oefening veranderen in mijn workout.   Verder nog te zien dat mijn rechterbeen nog was minder is kwa volume en spiermassa. Dit is al erg bijgetrokken voor een been dan jaren niet echt gebruikt is en met een forse achterstand begon.   Ik zal na elke 4 weken die meting weer doen en bijhouden het gaat. Ook een goede motivatie en geeft gewoon duidelijk inzicht.   Edit: Hier nog de restultaten van de laatste 4 weken:   Gewicht: 92.4 - 92.2 (18% bodyfat) • Latt pulldown: 54kg
      • Seated row: 50kg - 60kg
      • Shrugs: 16kg - 22kg
      • Shoulder press: 25kg - 30kg
      • Reverse fly: 28kg - 35kg
      • Bankdrukken (incline): 55kg - 65kg
      • Dumbell chestpress: 20kg - 22kg
      • Chest fly: 49kg - 63kg
      • Bicep cable curl: 35kg - 40kg
      • Triceps pushdown: 35kg - 40kg
      • Tricep pressdown rope: 30kg
      • Squad: 60kg
      • Leg press: 65kg
      • Leg extension: 25kg
      • Hamstrings: 52.5kg
      • Hip abductors: 45kg
      • Calf raises: 30kg   Benen op behoud getraind. Niet zwaarder gegaan, dit omdat ik me best vermoeid voelde in de benen. Aankomende weken weer pushen.   Gister 91.8, vanochtend 92.2 dat schommelt toch altijd wel van dag tot dag. Op de Inbody meting was na ontbijt en met joggingsbroek en tshirt + trui aan. Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
  • Sponsors