Advertentie:

Sign in to follow this  
Hansie

België neemt draconische veiligeheidsmaatregelen i.v.m. coronavirus

Recommended Posts

Allen,

Restaurants, café's, discotheken, scholen enzovoort gaan dicht tot zeker de eerste week van de paasvakantie. Sportevenementen zijn afgeschaft. Voor mijn eigen veiligheid en die van anderen ga ik niet naar de basic fit tot nader order. Dan maar wat thuis trainen met de middelen die ter beschikking zijn. Denk dat er nu andere prioriteiten zijn dan spieren kweken. Het is geen volledige lock down maar om toestanden zoals in Italië te vermijden.

Sportieve groeten

Edited by Hansie

Advertentie:

Ja het is behoorlijk chaos... alles tot 100 mensen etc. Ben benieuwd hoe dit allemaal uitpakt.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• https://sportscholenopen.petities.nl   2500 personen hebben em al getekend jongens en meisjes, heb em maar getekend, want ik ben de wanhoop nabij.   Groeten!!
    • Nederland heeft al jaren geen pre-workout meer die een goede kick geeft. 
      Daarom besloten ik en m'n goede maat Victor dit merk op te zetten om krachtige pre-workout weer terug te brengen naar Nederland! 
      Deze pre-workout bevat als enige van heel Nederland DMHA wat de sterkste legale kracht booster is.
      Als je interesse hebt laat het me weten dan zal ik je korting geven wanneer we lanceren.   Groeten,
      Amir en Victor 
    • Hey Matjeq ik zag je post en heb speciaal een account aangemaakt om te reageren.
      Want ik zat ruim een jaar geleden met precies hetzelfde probleem.
      Na veel werken en voorbereiden brengen ik een een goede maat van me nu als enige van Nederland een pre-workout uit die ook DMHA bevat! 
      De pre-workouts die jij bedoelt bevatten waarschijnlijk DMAA wat inderdaad verboden is maar DMHA komt erg in de buurt qua effect en is 100% legaal.
      Alle andere merken verkopen pre-workouts met alleen cafeïne als stimulant waardoor je niet echt die kick voelt.
      Met deze pre-workout brengen we de kick weer terug!
      absolutenutrients.nl
  • Sponsors