Advertentie:

Fit

Sportscholen dicht vanwege corona.

Recommended Posts

Sportscholen dicht vanwege corona, ga jij thuis trainen en wat ga je dan trainen / hoe ?

Advertentie:

Jeff Cavaleire van AthleanX heeft echt een uurtje geleden een video geupload! Dus we gaan gewoon thuis wat doen... En dan maar een beetje cutten denk ik, 3 weekjes mini-cut ertussendoor haha. Want ja, efficiënt bulken gaat niet.

Inderdaad beetje schade beperken, ik ga wat hardlopen en wellicht een speeltuin maar eens in om daar wat rond te hangenxD

Guest Hansie

Heb een paar dumbells gekocht in de action. Super licht 3 en 5 kg pft. Heb ook nog een straffe weerstandsband liggen waarmee ik wat kan chest pressen op de grond. Lichte weerstandsband voor face puls aan paal in de tuin haha. Verder wat push ups. Kan ook nog wat touwspringen in de tuin. Schrik zit er hier serieus in. Moet eerlijk zeggen dat deze week mijn hoofd nog niet naar trainen staat.

Sterkte allemaal

Edited by Hansie

4 minuten geleden zei jiggie:

Afbeeldingsresultaat voor elastieken weerstand

Ik gebruik nu maar deze en mijn oude dumbells (15kg) :S

Beter iets dan niets! 

• Upvote 1

Nou Jiggie, die banden en zo geven nogal wat weerstand als je het goed doet. Daarmee pak je het allemaal wel aan hoor ;)

• Upvote 1

30 minuten geleden zei Dwb:

Lekker trainen in mijn home gym,een sportschool heb ik voor niks nodig...

Lekker hoor! Dit had ik vroeger ook maar ben sinds kort verhuist en nu dus niet :( 

Pffff, na een aantal avonddiensten te hebben gehad, eindelijk twee dagen vrij..

Maar zit ik hier op de bank te trillen en een nerveus gevoel in mijn lichaam.. Afkickverschijnselen xD:D

Is ook wel weer eens lekker zo'n D-Load periode, maar krijg met moeite me voedsel naar binnen, toch maar weer een weightgainer gebruiken...

Dacht nog lekker thuis wat te doen, maar ja die MOTIVATIE is ver te zoeken en Netflix is eenvoudiger op op te starten:P..

Mijn motivatie is heeeeeel extreem op het moment. Ik kan godverdomme die klote gym niet in... Das echt mijn ding, dus dat mis ik heel erg nu. Dat merk ik persoonlijk heel erg!

13 minuten geleden zei Shorty:

Mijn motivatie is heeeeeel extreem op het moment. Ik kan godverdomme die klote gym niet in... Das echt mijn ding, dus dat mis ik heel erg nu. Dat merk ik persoonlijk heel erg!

Same problem here.... zelf net thuis wat geprobeerd maarja vind dit maar niks zo.

• Like 1

Guest Hansie

't is om ne vloeren aap te schijten. Na paar maanden zwoegen en zweten wat mini gains gekregen en binnen de kortste keren weer alles kwijt. Kunnen we als god beliefd weer voor de 100e keer opnieuw beginnen. Slopende toestand voor ne mens zijne geest. Zal hier nog eerder kapot gaan van een bore out dan van dat klote virus.

Gelukkig heeft deze 'oude' man vaker met ongewenste situaties te maken gehad. Afgebrande gym, familiaire omstandigheden etc..  Stukje bij beetje een bescheiden home gym opgebouwd. Noem 't maar een noodrantsoen.

Wanneer je je verveelt: zie instructiefilmpjes DIY HOME GYM (Do It Yourself). Ga aan de slag, verdrijf de tijd en ben toch met de sport bezig!

Zorg goed voor jezelf mensen!

6 minuten geleden zei geert gielissen:

Gelukkig heeft deze 'oude' man vaker met ongewenste situaties te maken gehad. Afgebrande gym, familiaire omstandigheden etc..  Stukje bij beetje een bescheiden home gym opgebouwd. Noem 't maar een noodrantsoen.

Wanneer je je verveelt: zie instructiefilmpjes DIY HOME GYM (Do It Yourself). Ga aan de slag, verdrijf de tijd en ben toch met de sport bezig!

Zorg goed voor jezelf mensen!

Denk dat ik ook maar een setje dumbells ga aanschaffen :) 

Stay home, stay safe!

Tip: Gorilla Sports heeft met regelmaat zogenaamde voordeelbundels in de aanbieding. Laatst nog 6 schijven van 5 kg/st. aangeschaft voor net geen E 30,=. Haal een stuk pijp (diameter 30 mm) bij de schroot en je kunt trainen. Twee kleine stukken pijp als dumbbell. Als sluiting kun je bijv. slangklemmen (let op de goeie diameter) gebruiken.

Al met al kost 't niet veel en kun je effe vooruit.

There you go Fit!

Zojuist zei geert gielissen:

Tip: Gorilla Sports heeft met regelmaat zogenaamde voordeelbundels in de aanbieding. Laatst nog 6 schijven van 5 kg/st. aangeschaft voor net geen E 30,=. Haal een stuk pijp (diameter 30 mm) bij de schroot en je kunt trainen. Twee kleine stukken pijp als dumbbell. Als sluiting kun je bijv. slangklemmen (let op de goeie diameter) gebruiken.

There you go Fit!

Aanvulling: E 30,= voor 6 schijven met een binnendiameter van 30 (kunststof). Er zijn ook schijven met een as diameter van 28 mm. Let dus op dat je de goeie hebt. Verder heeft bol.com ook regelmatig leuke aanbiedingen.

6 minuten geleden zei geert gielissen:

There you go Fit!

Aanvulling: E 30,= voor 6 schijven met een binnendiameter van 30 (kunststof). Er zijn ook schijven met een as diameter van 28 mm. Let dus op dat je de goeie hebt. Verder heeft bol.com ook regelmatig leuke aanbiedingen.

Twee stevige kussenslopen (zakken) vullen met zand, dichtsnoeren en gaan. Bezemsteel d'r tussen en barbellen maar of aan één kant steel verzwaren (T-bar/landmine/enz.). 

Heb een set weerstand banden gekocht die je in de deur kunt klemmen, daar kan ik iedegeval iets mee doen tijdelijk!

• Upvote 1

21 uur geleden zei Fit:

Heb een set weerstand banden gekocht die je in de deur kunt klemmen, daar kan ik iedegeval iets mee doen tijdelijk!

Goeie zet Fit. Komt altijd uit. Ook als je bijvoorbeeld 'ns een paar dagen weg moet. Beter iets dan niets!

Top!

50 minuten geleden zei geert gielissen:

Goeie zet Fit. Komt altijd uit. Ook als je bijvoorbeeld 'ns een paar dagen weg moet. Beter iets dan niets!

Top!

Ja precies zat ook al te denken dit is ook handig met een vakantie o.i.d.! :) 

Ps; voor de mensen die ook geinteresseerd zijn, laat je niet oplichten door alle drop shippers die deze banden aanbieden voor 3-4x zo duur. Je kunt ze gewoon op ali bestellen.

https://nl.aliexpress.com/item/33000474818.html

• Upvote 1

Op 20-3-2020 at 14:12 zei Fit:

Ja precies zat ook al te denken dit is ook handig met een vakantie o.i.d.! :) 

Ps; voor de mensen die ook geinteresseerd zijn, laat je niet oplichten door alle drop shippers die deze banden aanbieden voor 3-4x zo duur. Je kunt ze gewoon op ali bestellen.

https://nl.aliexpress.com/item/33000474818.html

Bol.com heeft een flink assortiment. Let er op dat de resistance bands / fitness tubes in een bijbehorend tasje geleverd worden waar het logo of de naam van de fabrikant op staat. De kwaliteit is beter dan die van naamloze prutsers die alleen maar op je geld uit zijn. Met name de musketons (bevestigings'haken') van deze 'drop shippers' (dank je wel Fit :)) zijn ronduit slecht. Ze sluiten niet goed en verbuigen snel. Sowieso altijd de product beschrijving goed lezen. Haastige spoed......

12 minuten geleden zei geert gielissen:

Bol.com heeft een flink assortiment. Let er op dat de resistance bands / fitness tubes in een bijbehorend tasje geleverd worden waar het logo of de naam van de fabrikant op staat. De kwaliteit is beter dan die van naamloze prutsers die alleen maar op je geld uit zijn. Met name de musketons (bevestigings'haken') van deze 'drop shippers' (dank je wel Fit :)) zijn ronduit slecht. Ze sluiten niet goed en verbuigen snel. Sowieso altijd de product beschrijving goed lezen. Haastige spoed......

Ik las dat sommige op bol.com ook gewoon de goedkope versie verkopen met de dure als afbeelding, dus let goed op en lees ook op bol.com de reviews.

• Upvote 1