Advertentie:

Fit

Sportscholen dicht vanwege corona.

Recommended Posts

Sportscholen dicht vanwege corona, ga jij thuis trainen en wat ga je dan trainen / hoe ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Jeff Cavaleire van AthleanX heeft echt een uurtje geleden een video geupload! Dus we gaan gewoon thuis wat doen... En dan maar een beetje cutten denk ik, 3 weekjes mini-cut ertussendoor haha. Want ja, efficiënt bulken gaat niet.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad beetje schade beperken, ik ga wat hardlopen en wellicht een speeltuin maar eens in om daar wat rond te hangenxD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Hansie

Heb een paar dumbells gekocht in de action. Super licht 3 en 5 kg pft. Heb ook nog een straffe weerstandsband liggen waarmee ik wat kan chest pressen op de grond. Lichte weerstandsband voor face puls aan paal in de tuin haha. Verder wat push ups. Kan ook nog wat touwspringen in de tuin. Schrik zit er hier serieus in. Moet eerlijk zeggen dat deze week mijn hoofd nog niet naar trainen staat.

 

Sterkte allemaal

 

Edited by Hansie

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuten geleden zei jiggie:

Afbeeldingsresultaat voor elastieken weerstand

Ik gebruik nu maar deze en mijn oude dumbells (15kg) :S

 

Beter iets dan niets! 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Jiggie, die banden en zo geven nogal wat weerstand als je het goed doet. Daarmee pak je het allemaal wel aan hoor ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minuten geleden zei Dwb:

Lekker trainen in mijn home gym,een sportschool heb ik voor niks nodig...

 

Lekker hoor! Dit had ik vroeger ook maar ben sinds kort verhuist en nu dus niet :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pffff, na een aantal avonddiensten te hebben gehad, eindelijk twee dagen vrij..

Maar zit ik hier op de bank te trillen en een nerveus gevoel in mijn lichaam.. Afkickverschijnselen xD:D

Is ook wel weer eens lekker zo'n D-Load periode, maar krijg met moeite me voedsel naar binnen, toch maar weer een weightgainer gebruiken...

Dacht nog lekker thuis wat te doen, maar ja die MOTIVATIE is ver te zoeken en Netflix is eenvoudiger op op te starten:P..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn motivatie is heeeeeel extreem op het moment. Ik kan godverdomme die klote gym niet in... Das echt mijn ding, dus dat mis ik heel erg nu. Dat merk ik persoonlijk heel erg!

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minuten geleden zei Shorty:

Mijn motivatie is heeeeeel extreem op het moment. Ik kan godverdomme die klote gym niet in... Das echt mijn ding, dus dat mis ik heel erg nu. Dat merk ik persoonlijk heel erg!

 

Same problem here.... zelf net thuis wat geprobeerd maarja vind dit maar niks zo.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Hansie

't is om ne vloeren aap te schijten. Na paar maanden zwoegen en zweten wat mini gains gekregen en binnen de kortste keren weer alles kwijt. Kunnen we als god beliefd weer voor de 100e keer opnieuw beginnen. Slopende toestand voor ne mens zijne geest. Zal hier nog eerder kapot gaan van een bore out dan van dat klote virus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig heeft deze 'oude' man vaker met ongewenste situaties te maken gehad. Afgebrande gym, familiaire omstandigheden etc..  Stukje bij beetje een bescheiden home gym opgebouwd. Noem 't maar een noodrantsoen.

Wanneer je je verveelt: zie instructiefilmpjes DIY HOME GYM (Do It Yourself). Ga aan de slag, verdrijf de tijd en ben toch met de sport bezig!

 

Zorg goed voor jezelf mensen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minuten geleden zei geert gielissen:

Gelukkig heeft deze 'oude' man vaker met ongewenste situaties te maken gehad. Afgebrande gym, familiaire omstandigheden etc..  Stukje bij beetje een bescheiden home gym opgebouwd. Noem 't maar een noodrantsoen.

Wanneer je je verveelt: zie instructiefilmpjes DIY HOME GYM (Do It Yourself). Ga aan de slag, verdrijf de tijd en ben toch met de sport bezig!

 

Zorg goed voor jezelf mensen!

 

Denk dat ik ook maar een setje dumbells ga aanschaffen :) 

 

Stay home, stay safe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip: Gorilla Sports heeft met regelmaat zogenaamde voordeelbundels in de aanbieding. Laatst nog 6 schijven van 5 kg/st. aangeschaft voor net geen E 30,=. Haal een stuk pijp (diameter 30 mm) bij de schroot en je kunt trainen. Twee kleine stukken pijp als dumbbell. Als sluiting kun je bijv. slangklemmen (let op de goeie diameter) gebruiken.

Al met al kost 't niet veel en kun je effe vooruit.

 

There you go Fit!

Zojuist zei geert gielissen:

Tip: Gorilla Sports heeft met regelmaat zogenaamde voordeelbundels in de aanbieding. Laatst nog 6 schijven van 5 kg/st. aangeschaft voor net geen E 30,=. Haal een stuk pijp (diameter 30 mm) bij de schroot en je kunt trainen. Twee kleine stukken pijp als dumbbell. Als sluiting kun je bijv. slangklemmen (let op de goeie diameter) gebruiken.

Al met al kost 't niet veel en kun je effe vooruit.

 

There you go Fit!

Aanvulling: E 30,= voor 6 schijven met een binnendiameter van 30 (kunststof). Er zijn ook schijven met een as diameter van 28 mm. Let dus op dat je de goeie hebt. Verder heeft bol.com ook regelmatig leuke aanbiedingen.

6 minuten geleden zei geert gielissen:

Tip: Gorilla Sports heeft met regelmaat zogenaamde voordeelbundels in de aanbieding. Laatst nog 6 schijven van 5 kg/st. aangeschaft voor net geen E 30,=. Haal een stuk pijp (diameter 30 mm) bij de schroot en je kunt trainen. Twee kleine stukken pijp als dumbbell. Als sluiting kun je bijv. slangklemmen (let op de goeie diameter) gebruiken.

Al met al kost 't niet veel en kun je effe vooruit.

 

There you go Fit!

Aanvulling: E 30,= voor 6 schijven met een binnendiameter van 30 (kunststof). Er zijn ook schijven met een as diameter van 28 mm. Let dus op dat je de goeie hebt. Verder heeft bol.com ook regelmatig leuke aanbiedingen.

Twee stevige kussenslopen (zakken) vullen met zand, dichtsnoeren en gaan. Bezemsteel d'r tussen en barbellen maar of aan één kant steel verzwaren (T-bar/landmine/enz.). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een set weerstand banden gekocht die je in de deur kunt klemmen, daar kan ik iedegeval iets mee doen tijdelijk!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 uur geleden zei Fit:

Heb een set weerstand banden gekocht die je in de deur kunt klemmen, daar kan ik iedegeval iets mee doen tijdelijk!

Goeie zet Fit. Komt altijd uit. Ook als je bijvoorbeeld 'ns een paar dagen weg moet. Beter iets dan niets!

Top!

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minuten geleden zei geert gielissen:

Goeie zet Fit. Komt altijd uit. Ook als je bijvoorbeeld 'ns een paar dagen weg moet. Beter iets dan niets!

Top!

 

Ja precies zat ook al te denken dit is ook handig met een vakantie o.i.d.! :) 

 

Ps; voor de mensen die ook geinteresseerd zijn, laat je niet oplichten door alle drop shippers die deze banden aanbieden voor 3-4x zo duur. Je kunt ze gewoon op ali bestellen.

 

https://nl.aliexpress.com/item/33000474818.html

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 20-3-2020 at 14:12 zei Fit:

 

Ja precies zat ook al te denken dit is ook handig met een vakantie o.i.d.! :) 

 

Ps; voor de mensen die ook geinteresseerd zijn, laat je niet oplichten door alle drop shippers die deze banden aanbieden voor 3-4x zo duur. Je kunt ze gewoon op ali bestellen.

 

https://nl.aliexpress.com/item/33000474818.html

 

Bol.com heeft een flink assortiment. Let er op dat de resistance bands / fitness tubes in een bijbehorend tasje geleverd worden waar het logo of de naam van de fabrikant op staat. De kwaliteit is beter dan die van naamloze prutsers die alleen maar op je geld uit zijn. Met name de musketons (bevestigings'haken') van deze 'drop shippers' (dank je wel Fit :)) zijn ronduit slecht. Ze sluiten niet goed en verbuigen snel. Sowieso altijd de product beschrijving goed lezen. Haastige spoed......

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minuten geleden zei geert gielissen:

Bol.com heeft een flink assortiment. Let er op dat de resistance bands / fitness tubes in een bijbehorend tasje geleverd worden waar het logo of de naam van de fabrikant op staat. De kwaliteit is beter dan die van naamloze prutsers die alleen maar op je geld uit zijn. Met name de musketons (bevestigings'haken') van deze 'drop shippers' (dank je wel Fit :)) zijn ronduit slecht. Ze sluiten niet goed en verbuigen snel. Sowieso altijd de product beschrijving goed lezen. Haastige spoed......

 

Ik las dat sommige op bol.com ook gewoon de goedkope versie verkopen met de dure als afbeelding, dus let goed op en lees ook op bol.com de reviews.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Berichten

    • Nếu bạn muốn biết thêm về nó, bạn sẽ có thể xem nó sau. một sự kiện phụ thực sự cần thiết. Bạn có muốn xem cái này sau không? Bây giờ đã đến lúc quay trở lại làm việc, đã đến lúc phải sớm đi trước khi chúng ta bắt tay vào việc có lẽ Citizen EM0734-56D là một lựa chọn đơn giản.   Đây là chiếc Citizen của bạn, hiện đang sử dụng EM0734-56D.   Bạn không thể chờ đợi để xem bạn đang làm gì bây giờ, đây là ngày mai, Citizen sẽ ở lại, ngày mai, ngày mai sản phẩm Bây giờ bạn có thể thấy bạn đang làm gì bây giờ.   Cách để xem  tại đây  nhé   Đây là đồng hồ Citizen EM0734-56D của bạn.   Đây là chiếc xe công dân đầu tiên của tôi, EM0734-56D.   Nếu bạn muốn biết thêm về Citizen EM0734-56D, bạn sẽ sớm có cơ hội xem thông tin chi tiết hơn ở phần sau. Đã đến lúc mua ngay rồi!   Từ 4 ngày trước, từ 12 giờ, 3 giờ, 6 giờ từ 9 giờ, đã đến lúc phải lấy, đã đến lúc phải lấy rồi, bây giờ bạn biết cách làm rồi đấy. Sau đó bạn sẽ có thể thấy nó sau.   Bạn có thể xem nó ngay tại đây với Citizen EM0734-56D. Nếu bạn muốn biết thêm về nó, bạn sẽ có thể xem sau.   Đây là ngày tiếp theo của bạn, Công dân EM0734-56D   Ngày cuối cùng của Ngày Công dân của bạn, ngày hôm sau bạn sẽ ở đây, ngày cuối cùng bạn ở đây. Tôi vẫn muốn biết điều gì sẽ xảy ra tiếp theo. Dây đeo vẫn được làm theo phong cách Demi cực kỳ thời thượng.   Nếu bạn muốn tìm hiểu thêm về Citizen EM0734-56D   Đây là chiếc Citizen Eco Drive tiếp theo của bạn ngay bây giờ! thành công bộ máy này thì tất cả các trường máy đếm gần như là nổ, như vậy mới có thể thấy được sự đặc biệt của bộ máy này.     Bộ máy của chiếc đồng hồ được đánh giá là vô cùng chất lượng   Đây là chiếc đồng hồ Citizen EM0734-56D dành cho bạn.   Thương hiệu: Công dân Số Hiệu Sản Phẩm: EM0734-56D Xuất Xứ: Nhật Bản Giới Tính: Nữ Kính: Tinh thể khoáng (Kính cứng) Máy chủ: Eco-Drive (Năng Lượng Ánh Sáng) Bảo Hành Quốc Tế: 1 Năm Bảo Hành Tại Hải Triều: 5 Năm Đường Kính Mặt Số: 28 mm X Dày Mặt Số: 8 mm Nắc: Thép Không Dây chuyền: Thép Không Màu Mặt Số: Nước: 3 ATM Chức vụ:  Nơi sản xuất (Tùy từng lô hàng): Trung Quốc   Đây là công dân đầu tiên của bạn EM0734-56D   Nếu bạn có bản sao của Citizen EM0734-56D, bạn có thể sử dụng nó tại 3ATM, hoặc bạn có thể sử dụng ngay bây giờ. Hãy xem nào, giờ bạn đã ở đây rồi!   Thông tin bảo vệ của đồng hồ Citizen EM0734-56D   Đây ạ, Công dân Chính EM0734-56D, quý vị có thể xem trước 1 giờ chiều.   Tôi nóng lòng muốn xem bạn đang làm gì bây giờ. định mua hàng đúng nhé!   Cách để xem  tại đây  nhé   Giá bán đồng hồ Citizen EM0734-56D   Nếu bạn muốn biết thêm thông tin về đồng hồ Citizen EM0734-56D: 9.185.000 VNĐ   20261306MTPTHAO
    • Ik deel graag mijn ervaring na twee bestellingen bij Precision Peptides: alles verliep soepel van begin tot eind en het hele proces voelde betrouwbaar aan. De levering was ook indrukwekkend snel: de eerste bestelling arriveerde de volgende dag en de tweede bestelling (een bulkbestelling) werd binnen 2 dagen geleverd. Zonder twijfel een betrouwbare leverancier met geteste producten. Dus als je op zoek bent naar een goede leverancier, dan heeft Precision Peptides peptiden, HGH en SARMs van topkwaliteit tegen goede prijzen en met snelle verzending.   Telegram: https://t.me/precisionpeptides02   Telegram gebruikersnaam: @precisionpeptides02   Telegramgroep: https://t.me/precisionpeptides01  
    • Heeft er iemand ervaring met het injecteren van L-carnitine? Dit zou de enige manier zijn naar ik zelf gelezen heb dat het goed wordt opgenomen in het lichaam, alle anderen zou geen meerwaarde zijn. Alle info welkom.
  • Sponsors