Advertentie:



studentje21

Het bewaren van eten

Recommended Posts

Beste Lezers,

 

Voor mijn studie Natuurwetenschappen en innovatiemanagement ben ik onderzoek aan het doen naar vershoudbakjes. Het doel is om te kijken hoe het gebruiksgemak verbeterd kan worden. Onder mealpreppers is dit een veelgebruikt product vandaar dat jullie mening hierover erg belangrijk is! Daarom wil ik jullie vragen om een enquête in te vullen, het kost je maar twee minuten en onder degene die hem in hebben gevuld wordt een waardebon van €50,- verloot!

 

Alvast bedankt!

 

De enquête: https://forms.gle/3shmipoqVCybLRs8A


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Als ik het dus goed begrijp, zit jij alleen op dit forum zodat wij een enquete van jou kunnen invullen.... 

beetje jammer vind ik. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat had ik dus ook, ik heb er zeker al 20 ingevuld en daarna hoor je niks meer. Vandaar dat ik er nu ook een beetje klaar mee ben :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Klinkt goed. Heb je voor mij een voorbeeld ?
    • Je kan ook kijken naar een complex workout, dat zijn een x aantal oefeningen die je achter elkaar uitvoert zonder de Barbell los te laten. Je pakt het gewicht van je "zwakste" onderdeel. Bijv; 7x Clean 7x military Press 7x Front Squat 7x Bent over row  7x deadlift    Je military Press is als het goed is je "zwakste" onderdeel, dus pak je dat gewicht wat je aan kan.   Je doet dit alles na elkaar, zonder de barbell los te laten. Is alles klaar houd je 1 min rust en begin je weer opnieuw. Probeer dat 7 keer (7x7).   Is goed voor kracht toename en conditie, en duurt maar 20 minuten o.i.d.    Mocht je er interesse in hebben, heb ik een schema die ik zelf af en toe doe (bij tijdgebrek), die goed zwaar is haha.
    • Dankje voor de tips !   Zat eraan te denken om maandag me benen lichter te doen zodat ik woensdag kan hardlopen. Dit is ook nooit verder dan 10km btw. en dan zaterdag wat crossfit/supersets fullbody erbij te doen voor de spierconditie en uithoudingsvermogen. probeer zaterdags wel zo min mogelijk mijn benen erbij te betrekken omdat ik deze de dag ervoor al heb aangepakt.
  • Sponsors